Werf jij nieuwe leden voor Ferry?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ken jij de OnlyFans van Ferry Doedens?
https://www.mediacourant.(...)s-na-ordinaire-foto/
quote:Op zondag 11 juni 2023 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook pizza. “Saus op een lap deeg.” @aTypischquote:Op zondag 11 juni 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Niet speciaal, maar als je hulp nodig hebt, kan ik je wel helpen denk ik.quote:
Kip.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti, rundergehakt en grote hompen kaas.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 11 juni 2023 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
He got it, maar flaunt it nét iets teveel.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Talentvol type. Verstandige jongen die ver gaat komen.
Are you going Global, yes?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
He got it, maar flaunt it nét iets teveel.
Ik hoop dat het geschrevene gewoon een keer waarheid wordt tussen ons twee, Rolo.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:47 schreef KingRoland het volgende:
eerder vandaag een spannende DM ontvangen waar ik nog steeds aan zit te denken. Was ook heel onverwachts ook
Hoop stukjes bromance hier.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geschrevene gewoon een keer waarheid wordt tussen ons twee, Rolo.
Zou iedereen moeten inzien, showbizz nieuws was de vonk.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop stukjes bromance hier.
Mijn lievelings blijft toch wel die van Niels en LR.
Ik vind LR een leuke jongenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mag in een spoiler voortaanquote:Op zondag 11 juni 2023 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Talentvol type. Verstandige jongen die ver gaat komen.
Dit gaat verder dan bromance.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies, probeer dat maar eens te overtreffen!quote:Op zondag 11 juni 2023 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou iedereen moeten inzien, showbizz nieuws was de vonk.
Wie zit er nog op een dickpic te wachten als je dit soort poëtische teksten kunt ontvangen?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten schrijven dieper, maar daar komt Rolo vanzelve wel achter als ik met mijn rood doorbloede eikel voor zijn poort naar de eeuwigheid sta.
Als je die van @Lange_Lans te zien krijgt, dan piep je wel anders!quote:Op zondag 11 juni 2023 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie zit er nog op een dickpic te wachten als je dit soort poëtische teksten kunt ontvangen?
Dat soort namen block ik op Insta al voor ik iets open.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je die van @:Lange_Lans te zien krijgt, dan piep je wel anders!
Dat hoeft in dit geval totaal niet, verder is @Lange_Lans gewoon een aardige jongen!quote:Op zondag 11 juni 2023 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort namen block ik op Insta al voor ik iets open.
quote:Op beelden is te zien dat McGregor eerst een rake klap uitdeelt en er vervolgens nog een schepje bovenop doet door de dan al op de grond liggende mascotte nog een klap uit te delen. Burnie wordt vervolgens weggesleept en naar het ziekenhuis gebracht. Het was de bedoeling dat McGregor op dat moment de spray zou gebruiken om de mascotte weer 'tot leven te wekken’, maar dat pakte iets anders uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |