Isaacquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Welke held heeft de frituur functie over genomen?
Die hielp toch al een tijdje mee?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hielp toch al een tijdje mee?
Misschien wil Bern het over nemen durft ie het nou wel of is dat geen goed voorbeeldfuntie : frituren?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hielp toch al een tijdje mee?
Je reageert op mij en zegt 'gezeik om niks', als ik me nader verklaar ging het er niet over?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Hier hadden we het helemaal niet over
Bern en werken serieus?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien wil Bern het over nemen durft ie het nou wel of is dat geen goed voorbeeldfuntie : frituren?
Oja ook die.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:52 schreef Verida het volgende:
Het was toch Mirthe die Jeff hielp de laatste weken? Sinds zij niet meer met Eunice kookt?
In je nader verklaren ga je over heel andere dingen beginnen als over Bern die geen extra taken zou doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je reageert op mij en zegt 'gezeik om niks', als ik me nader verklaar ging het er niet over?
Prima
Bep weet en ziet alles..quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:56 schreef Monique___ het volgende:
brabbel weet weer wat over tinder.. als laatste zin schrijven: appeltaart
als ze dan tegen jou praten en beginnen over appeltaart dan weet je dat ze alles van je hebben gelezen
![]()
iets met door lappen heen scrollen
Daarom had hij ook meerdere dates tegelijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
mirthe is heel kieskeurig op tinder, duurt dagen voor ze iemand kan liken
bern vindt het heel leuk als een dame het gesprek opent omdat het wederzijds is de interesse
wat een suflul
Je insinueerde dat ik Bern een boeman vind nu Jeff weg is. Dat vind ik een bizarre kortzichtige redering waar ik me nader op verklaarde. Maar als dat niet duidelijk was dan spijt me dat zeer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
In je nader verklaren ga je over heel andere dingen beginnen als over Bern die geen extra taken zou doen.
Zoals ik al zei, gezeik om niks. Prima
Dank voor je excuses. Geaccepteerdquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je insinueerde dat ik Bern een boeman vind nu Jeff weg is. Dat vind ik een bizarre kortzichtige redering waar ik me nader op verklaarde. Maar als dat niet duidelijk was dan spijt me dat zeer.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het vlees wordt malser als je het eerst goed masseert....
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je ging zeggen zijn lange zinnenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:06 schreef Monique___ het volgende:
Bern maakt wel altijd netjes de date af
quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen zijn lange zinnen
En continu inbreken op het verhaal van Bernquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:11 schreef xsaskiax het volgende:
Weer opvallend is dat Babette het liefste iedereen uit zit te horen, maar zelf totaal niets vertelt... en ze hebben het na 9 maanden nog steeds niet in de gaten.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
Bern geeft aan dat Sasha en Mirthe en Babette wel zijn type zijn.. dan wacht hij even en zegt dat hi Zoë u ook mooi vindt maar als ze nu nog had uitgezien als op haar poster had hij naar links geswipedZoë zit erbij en het lijkt alsof hij dit nu zegt om haar niet te kwetsten.
oh ja, ze probeert alle juicy details te horen te krijgen, Bern vertelt heel open over dates e.d. en ze genieten met volle teugen...... ging het over sex, over het genot????quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:13 schreef IkFok het volgende:
[..]
En continu inbreken op het verhaal van Bern
Mag ik Bern 'een beetje naïef vinden' als het gaat om het maken van dates???quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:15 schreef Monique___ het volgende:
bern doet ook aan seksdates op tinder
naughty boy
Daarna heeft hij toch maar haar man gepaktquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:15 schreef Monique___ het volgende:
bern doet ook aan seksdates op tinder
hij kon het niet met de getrouwde vrouw die een open relatie had
naughty boy
maar hij wilde wel
Ik weet niet wat hij zich erbij voorgesteld had.. hij wist dat het voor de seks wasquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mag ik Bern 'een beetje naïef vinden' als het gaat om het maken van dates???
Als je zijn verhalen mag geloven (en dat doe ik wel zoals hij het vertelt)
Dat heeft hij ook wel eens getest zei hij.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarna heeft hij toch maar haar man gepakt
Tja, of je moet geen trek hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook wel eens getest zei hij.
Je moet alles een keer proberen toch?
Dat mag ook natuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja, of je moet geen trek hebben
ja zonder zijn sticker kan hij wel pratenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef lojanda het volgende:
Zo is Bern wel leuk.. jammer dat er al die tijd niets uit kwam.
Eerst al over een vrouw die eigenlijk woonruimte e.d. zocht, hij vertelde haar gewoon wat hij verdiende in chat, gaf allemaal details..... realiseert zich nu wel dat het rare vragen waren.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij zich erbij voorgesteld had.. hij wist dat het voor de seks was
Hopelijk wordt het niet afgestraft..quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zonder zijn sticker kan hij wel praten
denk dat ze dit wel weetquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef IkFok het volgende:
Als Sacha deze verhalen allemaal hoort is ze straks weer boos
Straks in het tuinhuisjequote:Op donderdag 8 juni 2023 18:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het niet afgestraft..
Dat zou idd goed kunnen..quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef IkFok het volgende:
Daar is in het begin al gedoe om geweest toen hij het haar vertelde.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef IkFok het volgende:
dus sas weet dit al allemaalquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is in het begin al gedoe om geweest toen hij het haar vertelde.
Ook dat hij met meerdere tegelijk ging date
Ja daar was ze een week boos op hem voor bijna niksquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo belachelijk. Het waren niet eens relaties maar losse flodders. Niks mis mee toch? Waar maakt ze zich druk over.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heeft hij idd een week voor moeten boeten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:22 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja daar was ze een week boos op hem voor bijna niks
Gezellig tochquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:22 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: kom, we gaan even eten en dan gaan we verder met dit gesprek!!!
Run Babette run!quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Tiano helemaal verbaasd dat Babs geen bordje voor hem heeft gemaakt.
Baasje niet blij met zn vrouwtje ... hij duwt haar nu tochquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Tiano helemaal verbaasd dat Babs geen bordje voor hem heeft gemaakt.
Hij kan haar niet domineren zoals Kim kont en dat valt hem tegen..quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Baasje niet blij met zn vrouwtje ... hij duwt haar nu toch
Maar die deed ook alles voor hem, z'n was, eten, en in nog geen 2 weken zijn gympen opfrissen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kan haar niet domineren zoals Kim kont en dat valt hem tegen..
Maar het gesprek komt nog niet op de date verhalen van Bern. Waar we waren gebleven netquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:39 schreef lojanda het volgende:
Ondanks dat het troep is wat ze vandaag eten en vooral ook niet veel zitten ze lekker te smikkelen en te keuvelen.
Sas zit er nu bij.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:40 schreef IkFok het volgende:
[..]
Maar het gesprek komt nog niet op de date verhalen van Bern. Waar we waren gebleven net
Elke week zijn haren knippen en elke dag zijn medicijnen geven of hem er op attenderen en elke dag onder het dekbed hem ook nog pleasen.. die slikte echt alles van hem.. letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar die deed ook alles voor hem, z'n was, eten, en in nog geen 2 weken zijn gympen opfrissen.
Sasha zit er nu bijquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:40 schreef IkFok het volgende:
[..]
Maar het gesprek komt nog niet op de date verhalen van Bern. Waar we waren gebleven net
Het ziet er allemaal heel relaxt en ontspannen uit.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:39 schreef lojanda het volgende:
Ondanks dat het troep is wat ze vandaag eten en vooral ook niet veel zitten ze lekker te smikkelen en te keuvelen.
Dat valt me ook opquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal heel relaxt en ontspannen uit.
Blijkbaar is er toch veel spanning weg gevallen met het vertrek van Jeffrey.quote:
N dat kan ik me heel goed voorstellen.. hij was sfeerbepalend en het was er vaak niet gezellig door.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar is er toch veel spanning weg gevallen met het vertrek van Jeffrey.
Als ik dan toch elke dag een pruik zou dragen, zou ik denk ik een lekker kort koppie laten knippen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Moraima is de dode poedel op haar hoofd aan het luchten
Ja het is nu meer Kumbaya waar ik een broertje dood aan heb🤬quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Is dat haar van Zoe nog ontkleurd gisteren? Want ik zie weinig verschil.
Inderdaad, die bos haar lijkt me vooral in de weg zitten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik dan toch elke dag een pruik zou dragen, zou ik denk ik een lekker kort koppie laten knippen.
Ik heb geen idee wat dat met het haar van Zoe heeft te maken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja het is nu meer Kumbaya waar ik een broertje dood aan heb🤬
Dat kan ze toch stylen dat het stijl isquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Moraima is de dode poedel op haar hoofd aan het luchten
Wat Wendy er gisteren in heeft gedaan moet in meerdere keren worden opgebracht. Het is echt heel erge troep en ook zo slecht voor je haar. Het mag er geen minuut langer inzitten en je moet je haar vijf keer wassen voordat het helemaal is uitgespoeld. Je moet dat vijf dagen achter elkaar aanbrengen.Ik vrees dat Zoë zo meteen niet meer genoeg heeft aan extensions maar ook een pruik moet kopenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Is dat haar van Zoe nog ontkleurd gisteren? Want ik zie weinig verschil.
Als ze zo'n hekel heeft aan dat kroeshaar is dat inderdaad een optie, dan hoeft ze die zweterige lelijke pruiken niet meer op.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ze toch stylen dat het stijl is
Ja of kaalscheren, dat moet toch broeien zo bos onder een pruikquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik dan toch elke dag een pruik zou dragen, zou ik denk ik een lekker kort koppie laten knippen.
Haar haar zag er gisteren ook een stuk beter uit dan vandaagquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Wendy er gisteren in heeft gedaan moet in meerdere keren worden opgebracht. Het is echt heel erge troep en ook zo slecht voor je haar. Het mag er geen minuut langer inzitten en je moet je haar vijf keer wassen voordat het helemaal is uitgespoeld. Je moet dat vijf dagen achter elkaar aanbrengen.Ik vrees dat Zoë zo meteen niet meer genoeg heeft aan extensions maar ook een pruik moet kopen
Of een watergolfjes dan zit het ook anders, kroeshaar is wel een ellende maar het schijnt te behandelen te zijnquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze zo'n hekel heeft aan dat kroeshaar is dat inderdaad een optie, dan hoeft ze die zweterige lelijke pruiken niet meer op.
Watergolfquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een watergolfjes dan zit het ook anders, kroeshaar is wel een ellende maar het schijnt te behandelen te zijn
Dat is echt heel veel werk, en elke keer als het nat is of vochtig, springen de kroeskrullen er weer in.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze zo'n hekel heeft aan dat kroeshaar is dat inderdaad een optie, dan hoeft ze die zweterige lelijke pruiken niet meer op.
Ik zou als ik Moraima was een weave laten zetten.. heb je dat gedoe niet elke dag met die pruik. Dan is ze er maanden van af.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of kaalscheren, dat moet toch broeien zo bos onder een pruik
Dit is echt troep wat ze nu gebruikt en daar kom je niet ongestraft mee weg. Dat wordt echt een dode marmot.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar haar zag er gisteren ook een stuk beter uit dan vandaag
Die pruiken lijken me ook niet best en vooral oncomfortabel, best lastig dus dat kroeshaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is echt heel veel werk, en elke keer als het nat is of vochtig, springen de kroeskrullen er weer in.
En dat hete stijlen is ook erg slecht voor je haar. Kroeshaar is heel kwetsbaar. (weet ik van familieleden met kroeshaar ) Het moet ook altijd met heel veel extra producten behandeld worden.
Vast wel, krulspeldenin draaien, drogen en in model brengenquote:
Het klinkt zo heerlijk ouderwetsquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, krulspeldenin draaien, drogen en in model brengen
ja, heel lastig, en het wordt ook nooit zoals je hoopt. Zelfs als het stijl gemaakt wordt, dan nog krijg je geen soepel vallend haar, Het blijft dan heel stug en geen " Pam, je haar danst" haar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die pruiken lijken me ook niet best en vooral oncomfortabel, best lastig dus dat kroeshaar.
Met watergolf krijg je kroeshaar echt niet weg. Dat moet ze echt gaan stylen met een goeie tang maar daar gaat je haar helemaal van kapot. Je zie ze daar allemaal stylen maar die hebben een heel andere structuur als haar en dan gaat het nog wel maar met het haar van Moraima moet je zolang die tang er op zetten dat de rook eraf komt.. nou dan weet je wel wat er met het haar zal gebeuren.quote:
Is zeker veel werk maar een pruik ophebben 24 uur per dag lijkt mij ook niet goed voor het haar en ook niet fris eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is echt heel veel werk, en elke keer als het nat is of vochtig, springen de kroeskrullen er weer in.
En dat hete stijlen is ook erg slecht voor je haar. Kroeshaar is heel kwetsbaar. (weet ik van familieleden met kroeshaar ) Het moet ook altijd met heel veel extra producten behandeld worden.
Volgens mij doen ze dat nog wel toch, vooral bij de oudere dames.quote:
Ik zou zeggen Zapp naar de andere streamquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:58 schreef schizolientje het volgende:
Ik kan die kwek me dat accent ( limburgs?) echt niet meer aanhoren, elke keer t volume bijstellen. Die lult nog tegen een lantarenpaal en heeft dan niet eens door dat dat niet terug lult
Gaan we de volgende keer ook tegen iedereen zeggen die iets negatiefs te zeggen heeft over Zoe, Erik of wie dan ook.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Zapp naar de andere stream
komt omdat zoe het anders niet begrijpt. We spreken dezelfde taal toch. Nee 9vd10x niet oh niet?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
Isaac is net iemand die het niet helemaal oke heeft in zijn bovenkamer
Hoe hij net zat te brabbelen naar Zoë een beetje kins of zo
Is toch gewoon een grap.. je ziet de smiley tochquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan we de volgende keer ook tegen iedereen zeggen die iets negatiefs te zeggen heeft over Zoe, Erik of wie dan ook.
Jip en Janneke anders ben je haar kwijtquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:04 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
komt omdat zoe het anders niet begrijpt. We spreken dezelfde taal toch. Nee 9vd10x niet oh niet?
Waarschijnlijk bang om te verbranden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Erik moet het toch bloedheet hebben in dat overhemd met lange mouwen
Ja dat kan, maar ze hebben toch zonnebrandspul of kunnen dat bestellen, of misschien voelt hij zich oncomfortabel als hij teveel huid bloot geeft.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bang om te verbranden.
Hij had van de week wel een overhemd met korte mouwen aan. Misschien dat hij daar maar 1 van heeft meegenomen, en die zal dan nu in de was zittenquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar ze hebben toch zonnebrandspul of kunnen dat bestellen, of misschien voelt hij zich oncomfortabel als hij teveel huid bloot geeft.
Beter ook dat hij voorzichtig is want met zo’n bleke huid verbrandt je heel erg snel. Hij zou eens kunnen beginnende een uurtje in die cabana en kijken wat dat doet.. rustig opbouwen. Ik vind iedereen er altijd mooier uit zien die een beetje zon hebben gehad. Zo’n mooi goedje over je heenquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had van de week wel een overhemd met korte mouwen aan. Misschien dat hij daar maar 1 van heeft meegenomen, en die zal dan nu in de was zitten![]()
Hij heeft een erg lichte huid, kan me wel voorstellen dat hij daar voorzichtig mee is.
Zeker weten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar is er toch veel spanning weg gevallen met het vertrek van Jeffrey.
En zweten, zie hem nooit meer met deoquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Erik moet het toch bloedheet hebben in dat overhemd met lange mouwen
Ik dacht met Erikquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef lojanda het volgende:
Mirthe heeft dus een afspraak met hen (FEBO) om niet te drinken zolang ze nog die gele kaart heeft. Dat zegt ze nu even tussen neus en lippen door omdat iemand vraagt of ze ook een drankje wil doen.
Dat gebruikte hij nooit voor hij de loods in kwam maar er hebben meerdere hem aangesproken dat hij niet lekker ruikt en toen heeft hij eerst de deo van Kim kont mogen gebruiken en met het eerste zakgeld heeft hij een deo roller gekocht. Daar doet hij nu dus al 8 maanden meequote:Op donderdag 8 juni 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En zweten, zie hem nooit meer met deo
Nee ze zei letterlijk hen en daar bedoelde ze niet Eric mee.quote:
Ik zie niemand met deo......quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarna heeft hij het zelf gekocht en de duo pakketten zat het ook in.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gebruikte hij nooit voor hij de loods in kwam maar er hebben meerdere hem aangesproken dat hij niet lekker ruikt en toen heeft hij eerst de deo van Kim kont mogen gebruiken en met het eerste zakgeld heeft hij een deo roller gekocht. Daar doet hij nu dus al 8 maanden meeKan me niet voorstellen dat hij nu wel lekker ruikt
Ze had toen toch niet gedronken toen ze boos was op Eunice?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:27 schreef lojanda het volgende:
Mirthe heeft dus een afspraak met hen (FEBO) om niet te drinken zolang ze nog die gele kaart heeft. Dat zegt ze nu even tussen neus en lippen door omdat iemand vraagt of ze ook een drankje wil doen.
Ja hoor, zie het hem na het douchen altijd deo onder zijn armen smeren hij heeft zo rollerquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij roept heel vaak trots dat hij nog steeds met zijn eerste doe doet en met zijn eerste tube tandpasta die hij van huis heeft meegenomen. Hij zei er ook nog letterlijk bij dat de tube tandpasta niet eens nieuw was en had die thuis aan in gebruik.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daarna heeft hij het zelf gekocht en de duo pakketten zat het ook in.
Zaten ze niet midden in een opdracht of vlak daarna?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had toen toch niet gedronken toen ze boos was op Eunice?
Klopt maar ze hadden tegen haar gezegd het voor de zekerheid niet te doen.. drank dronken en geel is dan rood.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had toen toch niet gedronken toen ze boos was op Eunice?
Ja klopt. ze hadden een nachtopdracht gehad en die lagen net op bed. \`Ze waren toen best wel snel met die gele kaartquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zaten ze niet midden in een opdracht of vlak daarna?
De nachtploeg moest ook uit bed komen toen de brief kwam.
https://streamable.com/cu7i7q Deze was hetquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zaten ze niet midden in een opdracht of vlak daarna?
De nachtploeg moest ook uit bed komen toen de brief kwam.
Van het geld voor huishoudelijke middelen hebben ze ook deo gekocht. Maar ie het hem nooit meer gebruiken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gebruikte hij nooit voor hij de loods in kwam maar er hebben meerdere hem aangesproken dat hij niet lekker ruikt en toen heeft hij eerst de deo van Kim kont mogen gebruiken en met het eerste zakgeld heeft hij een deo roller gekocht. Daar doet hij nu dus al 8 maanden meeKan me niet voorstellen dat hij nu wel lekker ruikt
Handig als Janet weer eens struikelt, hebben ze in ieder geval vast krukken in huis mocht het nodig zijnquote:
Ik moest ergens enorm om Erik lachen toen ze er naar vroegen. Zijn reactie was: er staat op dat het 48 uur werkt, dus gebruik ik het eens in de 48 uur!!!quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van het geld voor huishoudelijke middelen hebben ze ook deo gekocht. Maar ie het hem nooit meer gebruiken.
Laatst zei ze dat ze haar eigen haar verftquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:53 schreef lojanda het volgende:
Moraima heeftvtrouwens echt nog zwart haar en niet grijs en dat op die leeftijd.
In het begin smeerde hij het ook nog onder zijn niet gewassen oksels.. Martin sprak hem er op aan dat het dan niet veel nut had en nog steeds naar zweet ruikt. Ja dat weet ik toch niet ik heb nooit deo gebruiktquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik moest ergens enorm om Erik lachen toen ze er naar vroegen. Zijn reactie was: er staat op dat het 48 uur werkt, dus gebruik ik het eens in de 48 uur!!!
Een paar keer zag ik hem 1 'streepje deo' aanbrengen
Zo doe je lang met je spullen
Oké dat wist ik niet..quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laatst zei ze dat ze haar eigen haar verft
Ik heb er geen verstand van maar het lijkt me niet oké.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:43 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe heeft meerdere malen stroom gekregen van het water van het zwembad en anderen ook blijkbaar maar niemand reageert er op. Ja een beetje lacherig gezwam over volt en ampere.
oke dan, dat heb ik nooit meegekregen.... wat heeft die man daar veel geleerdquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
In het begin smeerde hij het ook nog onder zijn niet gewassen oksels.. Martin sprak hem er op aan dat het dan niet veel nut had en nog steeds naar zweet ruikt. Ja dat weet ik toch niet ik heb nooit deo gebruikt
quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
In het begin smeerde hij het ook nog onder zijn niet gewassen oksels.. Martin sprak hem er op aan dat het dan niet veel nut had en nog steeds naar zweet ruikt. Ja dat weet ik toch niet ik heb nooit deo gebruikt
Hij gebruikt ook nooit zeep.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar echt en dan ook niets aan nemen van wat er gezegd wordt. Hij zei ik hoor er nooit iets meer over dat ik stink. Wendy zei ja daar zijn we mee gestopt omdat je toch niet luistert. Ook zijn sport shirt gooit ie na gebruik in de kast.om het twee dagen later weer aan te trekken.ff een paar sport broeken en tshirts te kopen niet uit het jaar nul is hij ook te beroerd voor.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik moest ergens enorm om Erik lachen toen ze er naar vroegen. Zijn reactie was: er staat op dat het 48 uur werkt, dus gebruik ik het eens in de 48 uur!!!
Een paar keer zag ik hem 1 'streepje deo' aanbrengen
Zo doe je lang met je spullen
Nee ook al zoietsquote:
Ongekend die man..quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar echt en dan ook niets aan nemen van wat er gezegd wordt. Hij zei ik hoor er nooit iets meer over dat ik stink. Wendy zei ja daar zijn we mee gestopt omdat je toch niet luistert. Ook zijn sport shirt gooit ie na gebruik in de kast.om het twee dagen later weer aan te trekken.ff een paar sport broeken en tshirts te kopen niet uit het jaar nul is hij ook te beroerd voor.
Zo jammer dat ze niet aan een goeie bh denkt.. die heeft ze harder nodigquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:04 schreef xsaskiax het volgende:
Janet heeft echt de smaak te pakken hoor, die wil ik en die wil ik.... oh die dan maar niet, maar ik heb nog 96 euro hoor!!!
Ze wil nu armbanden of een broche of een........ ze houdt van opvallend.
Rupert zit advies te geven
je hoort aan Janet dat al het geld echt op moet, tot de laatste cent
Dat zit ik dus ook te denkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze niet aan een goeie bh denkt.. die heeft ze harder nodig
Een maand met een wc rol en een jaar met een fles was middel.....hoedan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee ook al zoietsje hebt toch ook huidsmeer? Dat gaat met alleen water niet weg.
Sorry maar ik krijg echt rillingen van die man.. geen deo geen zeep doet een jaar met een tube tandpasta. Doet weken met zijn ondergoed zonder dat het gewassen wordt en vreet alles op wat uit zijn ogen en neus komt.. hoe dan??
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een maand met een wc rol en een jaar met een fles was middel.....hoedan?
ik dacht dat dat een geintje was toen ik het hier las..... maar echt....wat een ranzige ventquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een maand met een wc rol en een jaar met een fles was middel.....hoedan?
De vrouwen staan in de rij straks als hij de poort uit loopt. In rijen van drie denk ikquote:
Ze durft dat niet te bestellen want wat als het niet past.quote:
Hoedan? Een. Beha moet je passen en je kan het daar niet terug sturenquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze niet aan een goeie bh denkt.. die heeft ze harder nodig
Tja, mag ik haar daar ook niet echt een ster in vinden..... die jurk laatst... te wijd aan de bovenkant, slordig afgewerkt... alles weer snel snel gedaan ala Janetquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze durft dat niet te bestellen want wat als het niet past.
Wat is er mis met even meten ze kan ook haar eigen kleding maken
Alles beter als wat ze nu draagt.. en je kent je maat toch wel? Zal heus wel passen en zo niet dan kan ze het altijd nog iets verstellen.. Janet kan toch alles met die naaimachinequote:Op donderdag 8 juni 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoedan? Een. Beha moet je passen en je kan het daar niet terug sturen
Of het interesseert haar gewoon nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles beter als wat ze nu draagt.. en je kent je maat toch wel? Zal heus wel passen en zo niet dan kan ze het altijd nog iets verstellen.. Janet kan toch alles met die naaimachine
Er zitten daar vrouwen met allerlei maten bh's denk ik zomaar.... passen en dan zo je juiste maat vinden lijkt me niet zo'n probleemquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles beter als wat ze nu draagt.. en je kent je maat toch wel? Zal heus wel passen en zo niet dan kan ze het altijd nog iets verstellen.. Janet kan toch alles met die naaimachine
Misschien vindt zij het wel prima zo. Dat jij het niet mooi vindt is een tweede. Niet iedereen wil haar borsten tot haar nek opgebonden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan dat toch gewoon zelf opmeten. Op Zalando staat wel een schema qua cup maat en lengte van de bandjes)quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoedan? Een. Beha moet je passen en je kan het daar niet terug sturen
Ze riep maanden geleden al dat ze nieuwe bh’s moest hebben omdat die niets meer deden. Dat werd toen ook nog door meerdere bevestigd. Ze zei dat als er weer eens zakgeld kwam ze dat als eerste zou kopen. Snap dat dan niet want dan zou er alles een stuk beter uitzien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Of het interesseert haar gewoon niet echt.
Als zij zich er prettig bij voelt, zal ze niet echt de drang hebben om een andere bh te kopen.
Ze vindt het niet prima maar durft het risico niet aan na zoveel afvallen heeft ze een andere maat. Meten is weten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien vindt zij het wel prima zo. Dat jij het niet mooi vindt is een tweede. Niet iedereen wil haar borsten tot haar nek opgebonden.
Ik denk dat ze dicht in de buurt van Zoë haar maat komt.. de rest hebben wel kleinere borsten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er zitten daar vrouwen met allerlei maten bh's denk ik zomaar.... passen en dan zo je juiste maat vinden lijkt me niet zo'n probleem
Laat haar dan meteen die cowboy laarzen weg doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze riep maanden geleden al dat ze nieuwe bh’s moest hebben omdat die niets meer deden. Dat werd toen ook nog door meerdere bevestigd. Ze zei dat als er weer eens zakgeld kwam ze dat als eerste zou kopen. Snap dat dan niet want dan zou er alles een stuk beter uitzien.
Dat is de nieuwe boks manager van de bro’s..quote:
Dan is het blijkbaar geen prio voor haar. Prima toch?quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze vindt het niet prima maar durft het risico niet aan na zoveel afvallen heeft ze een andere maat. Meten is weten.
Ik denk dat ze gewoon de maat kan gebruiken van haar eigen bh’s. Ze zal die maat echt nog wel hebben alleen die zijn inmiddels helemaal uitgerekt.. de elasticiteit doet niets meer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je kan dat toch gewoon zelf opmeten. Op Zalando staat wel een schema qua cup maat en lengte van de bandjes)
Ik pas nooit een bh.
Ook niet na gewichts / omvang verlies.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat haar dan meteen die cowboy laarzen weg doen
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat haar dan meteen die cowboy laarzen weg doen
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe boks manager van de bro’s..
Ze gaat telkens op rood staan bij geld uit de prijzen pot. En ze heeft niets nodig,maar welbtelkens zeuren dat ze geen goede bh meer heeft.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar geen prio voor haar. Prima toch?
Met die haar nu lijkt ze een beetje op die manager die je vaak op tv zag van die bekende boksersquote:
Dus???? Nu is ze verplicht om een nieuwe bh te kopen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze gaat telkens op rood staan bij geld uit de prijzen pot. En ze heeft niets nodig,maar welbtelkens zeuren dat ze geen goede bh meer heeft.
Dat is blijkbaar ernstiger dan een geitje om zeep helpen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:12 schreef Alocanda het volgende:
Misschien moet er een speciaal topic komen over hoe vies Erik is want het blijft in herhaling op herhaling op herhaling.
Hij zei gisteren dat hij nu nog meer ging sporten omdat hij anders uit zijn pannetje zou gaanquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:23 schreef lojanda het volgende:
Isaac is aan het rennen weer.. die man blijft toch ook sporten de hele dag.. waar haalt hij de energie vandaan.
Ik denk dat ze het zeker niet nodig hebben maar het gewoon leuk vinden en misschien de spanning?quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
Ik lees hele gesprekken over tinder dates
Waarom hebben jonge mensen als Bern en mirthe dat in vredesnaam nodig ???
Precies.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar ernstiger dan een geitje om zeep helpen.
Ze zitten bijna de hele dag in de zonquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:28 schreef lojanda het volgende:
Ik vind het elke dag zo raar om te zien dat het lijkt of het daar al begint te schemeren terwijl hier die koperen bol nog aan de hemel staat.
Nee ik denk dat ze die 800 nog heeft en zelfs van die laatste 500 nog over heeft. Daar had ze alleen nog maar 50 euro van opgemaakt door die fiets te hebben gekocht.quote:
Don King.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met die haar nu lijkt ze een beetje op die manager die je vaak op tv zag van die bekende boksers
Dat zeg ik niet maar hetvis goed. Ze moet het zelf weten en dat ze klaagt over rugpijn door te zware borsten zonder goede ondersteuning daar zal ze in het gewone leven ook geen problemen mee hebben dan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus???? Nu is ze verplicht om een nieuwe bh te kopen?
Ja dat zou ook kunnen. Ze hebben het zelfs fris gekregen en al iets met lange mouwen aangetrokken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten bijna de hele dag in de zon
Nu in de schaduw
Dan lijkt het wat donkerder
Ze heeft wel meer gekocht hoor voetenzooltjes schoenenquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze die 800 nog heeft en zelfs van die laatste 500 nog over heeft. Daar had ze alleen nog maar 50 euro van opgemaakt door die fiets te hebben gekocht.
Dus ze heeft nog genoeg om te shoppen.
Blijkbaar heeft de cos er meer problemen mee dan Janet zelf anders was er echt wel een nieuwe bh geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar hetvis goed. Ze moet het zelf weten en dat ze klaagt over rugpijn door te zware borsten zonder goede ondersteuning daar zal ze in het gewone leven ook geen problemen mee hebben dan.
Dat was volgens mij weer van die driehonderd die ze voor die vijfhonderd kregenquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer gekocht hoor voetenzooltjes schoenen
Die had ze volgens mij wel opquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was volgens mij weer van die driehonderd die ze voor die vijfhonderd kregenJanet is voor loods begrippen nog erg rijk
Erik de rijkstequote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was volgens mij weer van die driehonderd die ze voor die vijfhonderd kregenJanet is voor loods begrippen nog erg rijk
Ze moet het ook zeker zo laten als ze er geen last van heeft.. al hangen ze over haar navel, maakt mij niet uit. Ik vind het alleen vreemd dat ze het er vaker over heeft gehad dat ze die echt nodig heeft maar dan nu niet koopt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de cos er meer problemen mee dan Janet zelf anders was er echt wel een nieuwe bh geweest.
Volgens mij heeft Marciano ook nog behoorlijk wat. Er zijn er wel meerdere die nog veel over hebben.quote:
Erik 1 kg rest 2 kgquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
3kg macaroni
Das toch meer dan genoeg
Bern heeft toch ook wel uitgegeven? En heeft ook de film betaald..quote:
Juist met grote borsten is het een must dat de bh goed zit. `daar moet je voor naar een speciale winkel en koop jen iet zo maar op internet. Zo bh kost ook nog eens 100 euro of duurder. Ruilen kan ook nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de cos er meer problemen mee dan Janet zelf anders was er echt wel een nieuwe bh geweest.
Tiano had zijn 500 volgens mij zo goed als opquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marciano ook nog behoorlijk wat. Er zijn er wel meerdere die nog veel over hebben.
Nog van die 300quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern heeft toch ook wel uitgegeven? En heeft ook de film betaald..
Nou dan kan er nog heel wat geshopt wordenquote:
Tiano heeft de poolparty betaald grotendeels.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano had zijn 500 volgens mij zo goed als op
Master goochelaar ice dan weer niet
Pas heeft Wendy het haar van Morrie geverfd omdat ze het te grijs vond .quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laatst zei ze dat ze haar eigen haar verft
Isaac is altijd de rijkste. Die heeft boemerang geld.quote:
Dat is hij al snelquote:
Idd zo eentje als Kim kontquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is hij al snel
Hij heeft liever ja en amen vrouwen
En korte beentjes.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is hij al snel
Hij heeft liever ja en amen vrouwen
Ja dat zal best broeien zo pruik met zo dot haren er onderquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze klaagde dat het zo warm was boven, dus dat zal de reden zijn.
Gisteren of vanmorgen had Jasper het met iemand over dat Marciano echt verliefd is op Babette.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
Bab en tiano zijn net een stel dat al eeuwen getrouwd is
Dat gekibbel om niks
Ik denk niet dat tiano verliefd isquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren of vanmorgen had Jasper het met iemand over dat Marciano echt verliefd is op Babette.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Babette hem wel leuk vindt maar weet dat het nooit zal werken..
Met Isaac was dat bij het vuur.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren of vanmorgen had Jasper het met iemand over dat Marciano echt verliefd is op Babette.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Babette hem wel leuk vindt maar weet dat het nooit zal werken..
Ice baalt daar ook vanquote:
Babs zei al in het begin dat ze alleen Isaac en Marciano als echte mannen mannen zag, dus die loopt behoorlijk op ze te soppen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat tiano verliefd is
Die heeft gewoon graag een vrouw om zich heen
En verwacht dan van haar dat ze met alles klaar staat
Babs weet ik het ook niet van
Moeilijk
Dat maakt haar nog niet verliefdquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babs zei al in het begin dat ze alleen Isaac en Marciano als echte mannen mannen zag, dus die loopt behoorlijk op ze te soppen.
Marciano is behoorlijk vol van Babette.. hij houdt zich nog in en dat is duidelijk te zien ook. Ik denk als Babette het voortouw zou nemen hij gelijk hapt. Bab vindt hem ook echt wel leuk maar ze weet ook dat het buiten nooit gaat werken. Ze heeft ook meerdere malen gezegd dat ze verwacht dat er maar weinig stelletjes zijn geweest in de loods waar het buiten iets zou kunnen worden. Ze zei nog je wordt hier geleefd en het is geen echte omgeving zoals buiten en zo gauw ze weer in de echte wereld zijn erachter komen dat het heel anders is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeilijk
Het is de Kim story all overquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano is behoorlijk vol van Babette.. hij houdt zich nog in en dat is duidelijk te zien ook. Ik denk als Babette het voortouw zou nemen hij gelijk hapt. Bab vindt hem ook echt wel leuk maar ze weet ook dat het buiten nooit gaat werken. Ze heeft ook meerdere malen gezegd dat ze verwacht dat er maar weinig stelletjes zijn geweest in de loods waar het buiten iets zou kunnen worden. Ze zei nog je wordt hier geleefd en het is geen echte omgeving zoals buiten en zo gauw ze weer in de echte wereld zijn erachter komen dat het heel anders is.
Vaak wel, maar er zijn wel uitzonderingen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano is behoorlijk vol van Babette.. hij houdt zich nog in en dat is duidelijk te zien ook. Ik denk als Babette het voortouw zou nemen hij gelijk hapt. Bab vindt hem ook echt wel leuk maar ze weet ook dat het buiten nooit gaat werken. Ze heeft ook meerdere malen gezegd dat ze verwacht dat er maar weinig stelletjes zijn geweest in de loods waar het buiten iets zou kunnen worden. Ze zei nog je wordt hier geleefd en het is geen echte omgeving zoals buiten en zo gauw ze weer in de echte wereld zijn erachter komen dat het heel anders is.
Klopt idd maar ik hoor hem zo vaak praten over de klik die hij meteen had met Babette in de bus. Ik denk dat als Babette hem in de eerste week vaker had opgezocht dat hij dan niet eens met Kim was gegaan. Hij kijkt gewoon ook een beetje op tegen Babette.. letterlijk ook nogquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is de Kim story all over
En we hebben gezien hoe snel hij daar over heen was
Ik denk er ietwat anders overquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar ik hoor hem zo vaak praten over de klik die hij meteen had met Babette in de bus. Ik denk dat als Babette hem in de eerste week vaker had opgezocht dat hij dan niet eens met Kim was gegaan. Hij kijkt gewoon ook een beetje op tegen Babette.. letterlijk ook nog
Ja dat was ook echt en volgens mij nog steeds. Romy en Cemal hebben net een tweede kindje gekregen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vaak wel, maar er zijn wel uitzonderingen.
Zoals de tweeling en Romy-Cemal.
Die heeft zijn 300 nog niet eens opquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die heeft toch een aantal boeken en games gekocht??
Hopelijk heeft hij dat inmiddels verwerkt..quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft zijn 300 nog niet eens op
Erik heeft blouses en broeken gekocht![]()
1 broek zelfs van 50 euro
Ze zeiden (volgens mij gisteren) ook dat Marciano niet alleen kan zijn, hij heeft iemand/een vrouw om zich heen nodigquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeilijk
Wendy vermaakt haarzelf wel,ze heeft een leuk bouwpakket van een muziekdoos.quote:
Jepquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zeiden (volgens mij gisteren) ook dat Marciano niet alleen kan zijn, hij heeft iemand/een vrouw om zich heen nodig
ja daar liep hij van de week mee rond, volgens mij vroeg iedereen of hij een nieuwe broek aan hadquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Toen Kim weg was, was Martin zijn biatch![]()
Die zal hij wel tot de laatste vezel afdragen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Graag, en dan 'n fysieke opdracht voor allemaal tot morgenmiddag 1 uurquote:
Of gebarentaal, en bij ieder gesproken woord gaat er 10K uit de potquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Graag, en dan 'n fysieke opdracht voor allemaal tot morgenmiddag 1 uur![]()
Laat ze maar touwtje springen of hoepelen
Da's dus geheel in lijn met hoe ze met de rest van haar lichaam om gaatquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Laat die Zoe nou om de dag die nagels doen, da's toch niet gezond voor de nagel?
We hebben het ook over haar huid, haar haar, haar mentale gezondheid en algehele gezondheid hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Laat die Zoe nou om de dag die nagels doen, da's toch niet gezond voor de nagel?
Ze vertrouwd Eunice niet meer. Ze heeft ook een onderbuik gevoel bij Erik ze vindt hem soms akward `mirthe zegt datquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:07 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe dus ook verhaal gaan halen bij Eunice over haar stem op Zoe. Ze vertelt er nu over bij Zoe.
Mirthe zou tegen Eunice gezegd hebben dat ze het raar vindt dat ze niet gestemd heeft op degene die de gele kaart van Zoe veroorzaakt heeft....
Tegen Eunice. Hoe kwam Mirthe ook al weer aan haar gele kaart?
he he nou dat heeft lang geduurd...quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertrouwd Eunice niet meer. Ze heeft ook een onderbuik gevoel bij Erik ze vindt hem soms akward `mirthe zegt dat
En ze kan niet meer goed tegen de geur van Erik.
Ehhh, de gele kaart van Zoe heeft Zoe veroorzaaktquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:07 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe dus ook verhaal gaan halen bij Eunice over haar stem op Zoe. Ze vertelt er nu over bij Zoe.
Mirthe zou tegen Eunice gezegd hebben dat ze het raar vindt dat ze niet gestemd heeft op degene die de gele kaart van Zoe veroorzaakt heeft....
Tegen Eunice. Hoe kwam Mirthe ook al weer aan haar gele kaart?
Jammer dat ze niet vertelde wat ze dan akward aan hem vindt.quote:
In het begin was ie 'vreemder' volgens mijquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet vertelde wat ze dan akward aan hem vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |