ja zonder zijn sticker kan hij wel pratenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef lojanda het volgende:
Zo is Bern wel leuk.. jammer dat er al die tijd niets uit kwam.
Eerst al over een vrouw die eigenlijk woonruimte e.d. zocht, hij vertelde haar gewoon wat hij verdiende in chat, gaf allemaal details..... realiseert zich nu wel dat het rare vragen waren.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij zich erbij voorgesteld had.. hij wist dat het voor de seks was
Hopelijk wordt het niet afgestraft..quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zonder zijn sticker kan hij wel praten
denk dat ze dit wel weetquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef IkFok het volgende:
Als Sacha deze verhalen allemaal hoort is ze straks weer boos
Straks in het tuinhuisjequote:Op donderdag 8 juni 2023 18:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het niet afgestraft..
Dat zou idd goed kunnen..quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef IkFok het volgende:
Daar is in het begin al gedoe om geweest toen hij het haar vertelde.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef IkFok het volgende:
dus sas weet dit al allemaalquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is in het begin al gedoe om geweest toen hij het haar vertelde.
Ook dat hij met meerdere tegelijk ging date
Ja daar was ze een week boos op hem voor bijna niksquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo belachelijk. Het waren niet eens relaties maar losse flodders. Niks mis mee toch? Waar maakt ze zich druk over.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heeft hij idd een week voor moeten boeten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:22 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja daar was ze een week boos op hem voor bijna niks
Gezellig tochquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:22 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: kom, we gaan even eten en dan gaan we verder met dit gesprek!!!
Run Babette run!quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Tiano helemaal verbaasd dat Babs geen bordje voor hem heeft gemaakt.
Baasje niet blij met zn vrouwtje ... hij duwt haar nu tochquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Tiano helemaal verbaasd dat Babs geen bordje voor hem heeft gemaakt.
Hij kan haar niet domineren zoals Kim kont en dat valt hem tegen..quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Baasje niet blij met zn vrouwtje ... hij duwt haar nu toch
Maar die deed ook alles voor hem, z'n was, eten, en in nog geen 2 weken zijn gympen opfrissen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kan haar niet domineren zoals Kim kont en dat valt hem tegen..
Maar het gesprek komt nog niet op de date verhalen van Bern. Waar we waren gebleven netquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:39 schreef lojanda het volgende:
Ondanks dat het troep is wat ze vandaag eten en vooral ook niet veel zitten ze lekker te smikkelen en te keuvelen.
Sas zit er nu bij.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:40 schreef IkFok het volgende:
[..]
Maar het gesprek komt nog niet op de date verhalen van Bern. Waar we waren gebleven net
Elke week zijn haren knippen en elke dag zijn medicijnen geven of hem er op attenderen en elke dag onder het dekbed hem ook nog pleasen.. die slikte echt alles van hem.. letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar die deed ook alles voor hem, z'n was, eten, en in nog geen 2 weken zijn gympen opfrissen.
Sasha zit er nu bijquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:40 schreef IkFok het volgende:
[..]
Maar het gesprek komt nog niet op de date verhalen van Bern. Waar we waren gebleven net
Het ziet er allemaal heel relaxt en ontspannen uit.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:39 schreef lojanda het volgende:
Ondanks dat het troep is wat ze vandaag eten en vooral ook niet veel zitten ze lekker te smikkelen en te keuvelen.
Dat valt me ook opquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal heel relaxt en ontspannen uit.
Blijkbaar is er toch veel spanning weg gevallen met het vertrek van Jeffrey.quote:
N dat kan ik me heel goed voorstellen.. hij was sfeerbepalend en het was er vaak niet gezellig door.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar is er toch veel spanning weg gevallen met het vertrek van Jeffrey.
Als ik dan toch elke dag een pruik zou dragen, zou ik denk ik een lekker kort koppie laten knippen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Moraima is de dode poedel op haar hoofd aan het luchten
Ja het is nu meer Kumbaya waar ik een broertje dood aan heb🤬quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Is dat haar van Zoe nog ontkleurd gisteren? Want ik zie weinig verschil.
Inderdaad, die bos haar lijkt me vooral in de weg zitten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik dan toch elke dag een pruik zou dragen, zou ik denk ik een lekker kort koppie laten knippen.
Ik heb geen idee wat dat met het haar van Zoe heeft te maken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja het is nu meer Kumbaya waar ik een broertje dood aan heb🤬
Dat kan ze toch stylen dat het stijl isquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Moraima is de dode poedel op haar hoofd aan het luchten
Wat Wendy er gisteren in heeft gedaan moet in meerdere keren worden opgebracht. Het is echt heel erge troep en ook zo slecht voor je haar. Het mag er geen minuut langer inzitten en je moet je haar vijf keer wassen voordat het helemaal is uitgespoeld. Je moet dat vijf dagen achter elkaar aanbrengen.Ik vrees dat Zoë zo meteen niet meer genoeg heeft aan extensions maar ook een pruik moet kopenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Is dat haar van Zoe nog ontkleurd gisteren? Want ik zie weinig verschil.
Als ze zo'n hekel heeft aan dat kroeshaar is dat inderdaad een optie, dan hoeft ze die zweterige lelijke pruiken niet meer op.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ze toch stylen dat het stijl is
Ja of kaalscheren, dat moet toch broeien zo bos onder een pruikquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik dan toch elke dag een pruik zou dragen, zou ik denk ik een lekker kort koppie laten knippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |