Isaacquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Welke held heeft de frituur functie over genomen?
Die hielp toch al een tijdje mee?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hielp toch al een tijdje mee?
Misschien wil Bern het over nemen durft ie het nou wel of is dat geen goed voorbeeldfuntie : frituren?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hielp toch al een tijdje mee?
Je reageert op mij en zegt 'gezeik om niks', als ik me nader verklaar ging het er niet over?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Hier hadden we het helemaal niet over
Bern en werken serieus?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien wil Bern het over nemen durft ie het nou wel of is dat geen goed voorbeeldfuntie : frituren?
Oja ook die.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:52 schreef Verida het volgende:
Het was toch Mirthe die Jeff hielp de laatste weken? Sinds zij niet meer met Eunice kookt?
In je nader verklaren ga je over heel andere dingen beginnen als over Bern die geen extra taken zou doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je reageert op mij en zegt 'gezeik om niks', als ik me nader verklaar ging het er niet over?
Prima
Bep weet en ziet alles..quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:56 schreef Monique___ het volgende:
brabbel weet weer wat over tinder.. als laatste zin schrijven: appeltaart
als ze dan tegen jou praten en beginnen over appeltaart dan weet je dat ze alles van je hebben gelezen
![]()
iets met door lappen heen scrollen
Daarom had hij ook meerdere dates tegelijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
mirthe is heel kieskeurig op tinder, duurt dagen voor ze iemand kan liken
bern vindt het heel leuk als een dame het gesprek opent omdat het wederzijds is de interesse
wat een suflul
Je insinueerde dat ik Bern een boeman vind nu Jeff weg is. Dat vind ik een bizarre kortzichtige redering waar ik me nader op verklaarde. Maar als dat niet duidelijk was dan spijt me dat zeer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
In je nader verklaren ga je over heel andere dingen beginnen als over Bern die geen extra taken zou doen.
Zoals ik al zei, gezeik om niks. Prima
Dank voor je excuses. Geaccepteerdquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je insinueerde dat ik Bern een boeman vind nu Jeff weg is. Dat vind ik een bizarre kortzichtige redering waar ik me nader op verklaarde. Maar als dat niet duidelijk was dan spijt me dat zeer.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het vlees wordt malser als je het eerst goed masseert....
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je ging zeggen zijn lange zinnenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:06 schreef Monique___ het volgende:
Bern maakt wel altijd netjes de date af
quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen zijn lange zinnen
En continu inbreken op het verhaal van Bernquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:11 schreef xsaskiax het volgende:
Weer opvallend is dat Babette het liefste iedereen uit zit te horen, maar zelf totaal niets vertelt... en ze hebben het na 9 maanden nog steeds niet in de gaten.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
Bern geeft aan dat Sasha en Mirthe en Babette wel zijn type zijn.. dan wacht hij even en zegt dat hi Zoë u ook mooi vindt maar als ze nu nog had uitgezien als op haar poster had hij naar links geswipedZoë zit erbij en het lijkt alsof hij dit nu zegt om haar niet te kwetsten.
oh ja, ze probeert alle juicy details te horen te krijgen, Bern vertelt heel open over dates e.d. en ze genieten met volle teugen...... ging het over sex, over het genot????quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:13 schreef IkFok het volgende:
[..]
En continu inbreken op het verhaal van Bern
Mag ik Bern 'een beetje naïef vinden' als het gaat om het maken van dates???quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:15 schreef Monique___ het volgende:
bern doet ook aan seksdates op tinder
naughty boy
Daarna heeft hij toch maar haar man gepaktquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:15 schreef Monique___ het volgende:
bern doet ook aan seksdates op tinder
hij kon het niet met de getrouwde vrouw die een open relatie had
naughty boy
maar hij wilde wel
Ik weet niet wat hij zich erbij voorgesteld had.. hij wist dat het voor de seks wasquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mag ik Bern 'een beetje naïef vinden' als het gaat om het maken van dates???
Als je zijn verhalen mag geloven (en dat doe ik wel zoals hij het vertelt)
Dat heeft hij ook wel eens getest zei hij.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarna heeft hij toch maar haar man gepakt
Tja, of je moet geen trek hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook wel eens getest zei hij.
Je moet alles een keer proberen toch?
Dat mag ook natuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja, of je moet geen trek hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |