Isaacquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Welke held heeft de frituur functie over genomen?
Die hielp toch al een tijdje mee?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hielp toch al een tijdje mee?
Misschien wil Bern het over nemen durft ie het nou wel of is dat geen goed voorbeeldfuntie : frituren?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hielp toch al een tijdje mee?
Je reageert op mij en zegt 'gezeik om niks', als ik me nader verklaar ging het er niet over?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Hier hadden we het helemaal niet over
Bern en werken serieus?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien wil Bern het over nemen durft ie het nou wel of is dat geen goed voorbeeldfuntie : frituren?
Oja ook die.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:52 schreef Verida het volgende:
Het was toch Mirthe die Jeff hielp de laatste weken? Sinds zij niet meer met Eunice kookt?
In je nader verklaren ga je over heel andere dingen beginnen als over Bern die geen extra taken zou doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je reageert op mij en zegt 'gezeik om niks', als ik me nader verklaar ging het er niet over?
Prima
Bep weet en ziet alles..quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:56 schreef Monique___ het volgende:
brabbel weet weer wat over tinder.. als laatste zin schrijven: appeltaart
als ze dan tegen jou praten en beginnen over appeltaart dan weet je dat ze alles van je hebben gelezen
![]()
iets met door lappen heen scrollen
Daarom had hij ook meerdere dates tegelijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
mirthe is heel kieskeurig op tinder, duurt dagen voor ze iemand kan liken
bern vindt het heel leuk als een dame het gesprek opent omdat het wederzijds is de interesse
wat een suflul
Je insinueerde dat ik Bern een boeman vind nu Jeff weg is. Dat vind ik een bizarre kortzichtige redering waar ik me nader op verklaarde. Maar als dat niet duidelijk was dan spijt me dat zeer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
In je nader verklaren ga je over heel andere dingen beginnen als over Bern die geen extra taken zou doen.
Zoals ik al zei, gezeik om niks. Prima
Dank voor je excuses. Geaccepteerdquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je insinueerde dat ik Bern een boeman vind nu Jeff weg is. Dat vind ik een bizarre kortzichtige redering waar ik me nader op verklaarde. Maar als dat niet duidelijk was dan spijt me dat zeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |