Gisteren werd het bevestigd https://collider.com/dune-part-2-release-date-moved-2024/quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
De release van Dune 2 wordt hoogstwaarschijnlijk uitgesteld door de acteursstakingen
Maart 2024 pasquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:36 schreef Slayage het volgende:
.
[..]
Gisteren werd het bevestigd https://collider.com/dune-part-2-release-date-moved-2024/
Inderdaad. Voor mij was het DE première van het jaar. Maar ik vond het eigenlijk helemaal niet zo erg dat we in de corona periode, toen alle premières werden verschoven, we classics gingen kijken in de bios. Dat mogen we van mij dit keer ook gewoon doen, als de staking door blijft gaan.quote:
urgh, bedankt vrekkige studiobazen die geen redelijke salarissen willen betalenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:36 schreef Slayage het volgende:
.
[..]
Gisteren werd het bevestigd https://collider.com/dune-part-2-release-date-moved-2024/
Veel bioscopen, vaak de onafhankelijke kleinere theaters, doen dat überhaupt vaak al hoor. Is sowieso erg leuk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:16 schreef Slayage het volgende:
Maar ik vond het eigenlijk helemaal niet zo erg dat we in de corona periode, toen alle premières werden verschoven, we classics gingen kijken in de bios. Dat mogen we van mij dit keer ook gewoon doen, als de staking door blijft gaan.
Ik zit in den Haag. Dan is het Pathe waar ik bijna altijd kom. Ze hebben uiteraard ook wel classics maar toch beperkt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Veel bioscopen, vaak de onafhankelijke kleinere theaters, doen dat überhaupt vaak al hoor. Is sowieso erg leuk!
Vond hem verrassend geweldig. Was van plan om hem te skippen totdat dus duidelijk werd dat Michael Keaton weer Batman zou vertolken. Vooral het verhaal is ijzersterk! Voor de special effects was het geld op na de productie hell van corona reshoots en wat nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
Toffe film The Flash! Moest hardop lachen om de laatste scene voor de aftiteling
Maar tering, wat een slechte special effects. En dat in een film van 200+ miljoen dollar...
Keaton is echt een bikkelharde baas. Toen het theme van die Batman films werd ingezet had ik wel even een kippenvelletje hoor!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Vond hem verrassend geweldig. Was van plan om hem te skippen totdat dus duidelijk werd dat Michael Keaton weer Batman zou vertolken. Vooral het verhaal is ijzersterk! Voor de special effects was het geld op na de productie hell van corona reshoots en wat niet
Pathé is nou weer net de keten die dat niet zo vaak doet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik zit in den Haag. Dan is het Pathe waar ik bijna altijd kom. Ze hebben uiteraard ook wel classics maar toch beperkt.
Wel aardig ja, vond het wel teleurstellend dat we haar amper naakt hebben gezien, behalve onder de douche na de arrestattie.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het juist perfect. A woman old beyond her years. Geweldig neergezet.
Dude, dat is 31 jaar geledenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:50 schreef Karina het volgende:
De trailer van True Detective belooft wel veel goeds! Alleen Jodie Foster is wel erg 'Jodie Foster'. Ik hoor haar praten en hoor alleen maar Clarisse.
Ze praat met precies hetzelfde accent als toen 😃quote:
No way!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze praat met precies hetzelfde accent als toen 😃
Eindelijk weer eens de kwaliteit waar HBO om bekend staat!quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:22 schreef Mike het volgende:
Vanaf vandaag staat Meg 2 erop: Meg 2: The Trench (2023) - Reference View - IMDb
Mja. Het is niet best, maar het staat er wel snel op!quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens de kwaliteit waar HBO om bekend staat!
Het is in ieder geval vermakelijk, wat ik van de meeste dingen de laatste tijd niet kan zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens de kwaliteit waar HBO om bekend staat!
Oh, interessant. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren, of er überhaupt een rebranding komt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk gaat de naamswijziging naar max, hier in de Benelux niet door.
https://www.bright.nl/nie(...)kpn-ziggo-odido.html
Haha de nieuwe Wendy's.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk gaat de naamswijziging naar max, hier in de Benelux niet door.
https://www.bright.nl/nie(...)kpn-ziggo-odido.html
Als je van basketbal houdt dan is Winning Time een aanrader, maar die is na seizoen 2 ook helaas gecanceld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:22 schreef NoCigar het volgende:
Iemand verder nog iets goeds nieuws gezien hier?
Ik vind tot nu toe 'East New York' wel een prima serie: geen HBO, maar in de geest van NYPD Blue en Hill Street Blues. Ik heb een aflevering van Wolf (geen HBO original) gezien en dat leek me ook best aardig hoewel niet maar verder nog niet bekeken.How to with John Wilson is tot dusver tamelijk briljant (lees het Volkskrant artikel over zijn werkwijze).
Ik zag helaas vooral, in het menu, een heleboel nieuwe programma's met ongeveer dezelfde opmaak -a faking it- van tamelijk dubieuze kwaliteit. Maar dus geen enkel grote goede serie meer.
Ik snap dat The Wire, Succession en the Sopranos e.d niet heel vaak voorbijkomen maar mede dank zij de recente annexatie en wereldwijde omvorming van het merk verwacht ik weinig goede nieuwe dingen, maar ik kan er naast zitten. Heeft iemand nog iets goed gezien recentelijk en/of staat er ons nog wat HBO-kwaliteit te wachten. Of is het allemaal echt voorbij.
Een artikel uit de Rolling Stone onder meer over de naamsverandering, zie nummer 34: https://www.rollingstone.(...)-the-hbo-1234796745/
Ze staan al een tijdje op het platform, maar ik heb me prima vermaakt met Mare of Easttown en The Outsider.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:22 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind tot nu toe 'East New York' wel een prima serie: geen HBO, maar in de geest van NYPD Blue en Hill Street Blues. Ik heb een aflevering van Wolf (geen HBO original) gezien en dat leek me ook best aardig hoewel niet maar verder nog niet bekeken.How to with John Wilson is tot dusver tamelijk briljant (lees het Volkskrant artikel over zijn werkwijze).
Ik zag helaas vooral, in het menu, een heleboel nieuwe programma's met ongeveer dezelfde opmaak -a faking it- van tamelijk dubieuze kwaliteit. Maar dus geen enkel grote goede serie meer.
Ik snap dat The Wire, Succession en the Sopranos e.d niet heel vaak voorbijkomen maar mede dank zij de recente annexatie en wereldwijde omvorming van het merk verwacht ik weinig goede nieuwe dingen, maar ik kan er naast zitten. Heeft iemand nog iets goed gezien recentelijk en/of staat er ons nog wat HBO-kwaliteit te wachten. Of is het allemaal echt voorbij.
Een artikel uit de Rolling Stone onder meer over de naamsverandering, zie nummer 34: https://www.rollingstone.(...)-the-hbo-1234796745/
Die heb ik al gezien inderdaad. True detective binnenkort, zoals Spaulding schrijft moet wel de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze staan al een tijdje op het platform, maar ik heb me prima vermaakt met Mare of Easttown en The Outsider.
Net aflevering 1 bekeken. Veelbelovend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:04 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Als je van basketbal houdt dan is Winning Time een aanrader, maar die is na seizoen 2 ook helaas gecanceld.
Binnenkort komt het vierde seizoen van True Detective eraan, lijkt me ook wel sterk.
Staat die al op HBO joh, cool. Binnenkort even kijken. Wilde die al in de bios kijken maar niet aan toegekomenquote:Op dinsdag 21 november 2023 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blue Beetle vond ik en prima film beter als sommige recente films van Marvel.
Hij draaide hier ook echt heel kort. Was met vakantie en poef weg was hij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 05:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staat die al op HBO joh, cool. Binnenkort even kijken. Wilde die al in de bios kijken maar niet aan toegekomen
Kun je niet beter gewoon een Chromecast kopen dan? Kost een paar tientjes en kan tegenwoordig alles.quote:Op dinsdag 21 november 2023 07:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een app op de fire stick gezet, met een omweg, maar na de update dit voorjaar doet die het niet meer en moet ik HBO op de tablet kijken. Echt waardeloos met films.
Zat ik al naar te kijken, maar dat wordt dan het vierde 'systeem' en dat ben ik ook een beetje beu.quote:Op dinsdag 21 november 2023 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon een Chromecast kopen dan? Kost een paar tientjes en kan tegenwoordig alles.
De nieuwe Chromecast HD is meer een Android apparaatje waarop je de apps installeert. Je hoeft dan niet te casten, maar speelt native. Omdat dit op Android draait ben je de komende tien jaar wel klaar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik al naar te kijken, maar dat wordt dan het vierde 'systeem' en dat ben ik ook een beetje beu.
Ben begonnen met de eerste Chromecast, maar daarbij viel steeds de verbinding met m'n telefoon of tablet weg.
Toen een Apple TV, maar die was van de tweede generatie geloof ik en daar kon je nog geen apps op zetten, dus alles behalve Netflix moest ik weer streamen vanaf de telefoon of tablet, ging beter maar nog steeds dat hij er halverwege mee ophield.
Nu de Fire Stick want die ondersteunde ook Ziggo Replay. En voor HBO gebruik ik dan de Apple TV weer maar elke keer als ik iets wil kijken krijg ik de melding 'dit is niet beschikbaar' of 'dit kan niet worden afgespeeld'. Dan moet ik de app afsluiten en alles opnieuw opstarten en dan doet hij het vaak wel, maar dan houdt hij bijvoorbeeld halverwege de film gewoon op zonder melding. Dan zit ik weer in het hoofdmenu. En dan moet dat hele circus weer opnieuw beginnen met opnieuw opstarten
Dus ik durf niet nog zo'n ding te nemen.
De fire stick is ook zo, dat ik er zelf apps op kan zetten, maar niet alle streamingdiensten doen moeite om er een app voor te maken. Showtime ook niet bijvoorbeeld. Maar die zijn er wel voor de nieuwe Chromecast?quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nieuwe Chromecast HD is meer een Android apparaatje waarop je de apps installeert. Je hoeft dan niet te casten, maar speelt native. Omdat dit op Android draait ben je de komende tien jaar wel klaar.
Ik heb mijn NVidia Shield (dat zou ik je écht aanraden maar kost tegen de 200) al tien jaar en ben nog steeds tevreden. UHD, alle apps, beste ooit. De nieuwste generatie Chromecasts zijn eigenlijk hetzelfde, maar dan met 8gb opslag. Voor apps genoeg lijkt me.
https://tweakers.net/pric(...)oogle-tv-hd-8gb.html
Drie tientjes en dan heb je geen gezeik meer.
Ja sinds vorige week.quote:Op dinsdag 21 november 2023 05:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staat die al op HBO joh, cool. Binnenkort even kijken. Wilde die al in de bios kijken maar niet aan toegekomen
Yes, de nieuwe Chromecast is eigenlijk een Android telefoon zonder scherm (dat is je tv). Daar zijn alle apps voor beschikbaar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De fire stick is ook zo, dat ik er zelf apps op kan zetten, maar niet alle streamingdiensten doen moeite om er een app voor te maken. Showtime ook niet bijvoorbeeld. Maar die zijn er wel voor de nieuwe Chromecast?
Ik had deze nl gezien:
https://www.amazon.nl/dp/(...)c_wl_lv_ov_lig_dp_it
Big Little Lies kan ik aanraden!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:22 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind tot nu toe 'East New York' wel een prima serie: geen HBO, maar in de geest van NYPD Blue en Hill Street Blues. Ik heb een aflevering van Wolf (geen HBO original) gezien en dat leek me ook best aardig hoewel verder nog niet bekeken.How to with John Wilson is tot dusver tamelijk briljant (lees het Volkskrant artikel over zijn werkwijze).
Prima inderdaad, maar wel al gezien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Big Little Lies kan ik aanraden!
Bizar verhaal! Tijd geleden al gekeken.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk nu de docu over Natalia Grace (was ook te zien bij TLC onlangs).
in December komt er een vervolg zag ik. Natalia confronteert haar 'vader'quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bizar verhaal! Tijd geleden al gekeken.
Tnx voor de tip!quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
in December komt er een vervolg zag ik. Natalia confronteert haar 'vader'
Ben ik nu aan het kijken. Reese Witherspoonquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jaaaa! Het meest bizarre vond ik de stiefvader, die nogal in de slachtofferrol kroop. Die vent kwam heel raar op me over.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bizar verhaal! Tijd geleden al gekeken.
Hopelijk ook de horrorfilmsquote:Op donderdag 7 december 2023 17:52 schreef superniger het volgende:
A24 films komen naar HBO.![]()
https://variety.com/2023/(...)ron-claw-1235824282/
1 januari lees ik net.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
in December komt er een vervolg zag ik. Natalia confronteert haar 'vader'
Zoooo, deze kwam wel even bij me binnen, inclusief nachtmerries (zelf te maken gehad met huiselijk geweld, ligt al jaren achter me, maar gaf toch een trigger)quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vervelend van die trigger en dat je dat meegemaakt hebtquote:Op dinsdag 19 december 2023 17:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoooo, deze kwam wel even bij me binnen, inclusief nachtmerries (zelf te maken gehad met huiselijk geweld, ligt al jaren achter me, maar gaf toch een trigger)
Vond het echt een goede serie, mede door het uitmuntende acteerwerk van alle dames.
En wat lijkt Zoë Kravitz op haar moeder!
Meryl Streep ook uitstekend gecast in het tweede seizoen
Ik was om rust te hebben 'crimes that shook britain', seizoen 5 aflevering 6 gaan kijken.quote:ik wasOp dinsdag 19 december 2023 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vervelend van die trigger en dat je dat meegemaakt hebtmaar fijn dat het je bevallen is! Ik las onlangs dat er een derde seizoen komt, dus daar kijk ik al enorm naar uit. Die hele cast is inderdaad geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |