abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210428070
.
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
De release van Dune 2 wordt hoogstwaarschijnlijk uitgesteld door de acteursstakingen -O-
Gisteren werd het bevestigd https://collider.com/dune-part-2-release-date-moved-2024/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:47:20 #67
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_210428147
quote:
Maart 2024 pas :(
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:02:53 #68
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210428245
-O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_210428335
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 10:47 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]
Maart 2024 pas :(
Inderdaad. Voor mij was het DE première van het jaar. Maar ik vond het eigenlijk helemaal niet zo erg dat we in de corona periode, toen alle premières werden verschoven, we classics gingen kijken in de bios. Dat mogen we van mij dit keer ook gewoon doen, als de staking door blijft gaan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210431162
quote:
urgh, bedankt vrekkige studiobazen die geen redelijke salarissen willen betalen :(

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 26-08-2023 16:18:08 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin zaterdag 26 augustus 2023 @ 16:05:43 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_210432005
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:16 schreef Slayage het volgende:

Maar ik vond het eigenlijk helemaal niet zo erg dat we in de corona periode, toen alle premières werden verschoven, we classics gingen kijken in de bios. Dat mogen we van mij dit keer ook gewoon doen, als de staking door blijft gaan.
Veel bioscopen, vaak de onafhankelijke kleinere theaters, doen dat überhaupt vaak al hoor. Is sowieso erg leuk! :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:40:37 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210433142
Vue doet dat zelfs. Maandag Fight Club
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210433809
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 16:05 schreef Breuls het volgende:

[..]
Veel bioscopen, vaak de onafhankelijke kleinere theaters, doen dat überhaupt vaak al hoor. Is sowieso erg leuk! :)
Ik zit in den Haag. Dan is het Pathe waar ik bijna altijd kom. Ze hebben uiteraard ook wel classics maar toch beperkt.
-Rabia Al-Basri
pi_210434478
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
Toffe film The Flash! Moest hardop lachen om de laatste scene voor de aftiteling _O-

Maar tering, wat een slechte special effects. En dat in een film van 200+ miljoen dollar...
Vond hem verrassend geweldig. Was van plan om hem te skippen totdat dus duidelijk werd dat Michael Keaton weer Batman zou vertolken. Vooral het verhaal is ijzersterk! Voor de special effects was het geld op na de productie hell van corona reshoots en wat niet :P
-Rabia Al-Basri
pi_210434988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 19:43 schreef Slayage het volgende:

[..]
Vond hem verrassend geweldig. Was van plan om hem te skippen totdat dus duidelijk werd dat Michael Keaton weer Batman zou vertolken. Vooral het verhaal is ijzersterk! Voor de special effects was het geld op na de productie hell van corona reshoots en wat niet :P
Keaton is echt een bikkelharde baas. Toen het theme van die Batman films werd ingezet had ik wel even een kippenvelletje hoor!
pi_210439151
Ik was echt blij verrast met de kwaliteit van de Flash. Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat de cgi alles te maken had met de tie ins van eerdere en andere versies van de franchises.
  Admin maandag 28 augustus 2023 @ 10:05:05 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_210454144
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik zit in den Haag. Dan is het Pathe waar ik bijna altijd kom. Ze hebben uiteraard ook wel classics maar toch beperkt.
Pathé is nou weer net de keten die dat niet zo vaak doet. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_210466875
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 09:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik vind het juist perfect. A woman old beyond her years. Geweldig neergezet.
Wel aardig ja, vond het wel teleurstellend dat we haar amper naakt hebben gezien, behalve onder de douche na de arrestattie. :9~
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator donderdag 31 augustus 2023 @ 21:50:30 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_210492947
De trailer van True Detective belooft wel veel goeds! Alleen Jodie Foster is wel erg 'Jodie Foster'. Ik hoor haar praten en hoor alleen maar Clarisse.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210493131
quote:
99s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 21:50 schreef Karina het volgende:
De trailer van True Detective belooft wel veel goeds! Alleen Jodie Foster is wel erg 'Jodie Foster'. Ik hoor haar praten en hoor alleen maar Clarisse.
Dude, dat is 31 jaar geleden _O-

-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 31 augustus 2023 @ 23:17:28 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_210494067
quote:
Ze praat met precies hetzelfde accent als toen 😃
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210494694
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 23:17 schreef Karina het volgende:

[..]
Ze praat met precies hetzelfde accent als toen 😃
No way!
-Rabia Al-Basri
pi_210535132
Omdat ik de Sopranos pagina. Niet kon vinden, maar hier :P

https://www.serietotaal.n(...)art-onlyfans-account
-Rabia Al-Basri
  Moderator vrijdag 29 september 2023 @ 13:22:26 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_210787039
Vanaf vandaag staat Meg 2 erop: Meg 2: The Trench (2023) - Reference View - IMDb
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 29 september 2023 @ 13:28:24 #85
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_210787077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:22 schreef Mike het volgende:
Vanaf vandaag staat Meg 2 erop: Meg 2: The Trench (2023) - Reference View - IMDb
Eindelijk weer eens de kwaliteit waar HBO om bekend staat!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator vrijdag 29 september 2023 @ 13:29:51 #86
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_210787087
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:28 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]
Mja. Het is niet best, maar het staat er wel snel op! :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_210787090
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:28 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]
Het is in ieder geval vermakelijk, wat ik van de meeste dingen de laatste tijd niet kan zeggen :+
SOONY
pi_210885071
Kennelijk gaat de naamswijziging naar max, hier in de Benelux niet door.

https://www.bright.nl/nie(...)kpn-ziggo-odido.html
-Rabia Al-Basri
pi_210891323
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef Slayage het volgende:

Oh, interessant. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren, of er überhaupt een rebranding komt.
pi_210891780
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef Slayage het volgende:

Haha de nieuwe Wendy's.
pi_210932649
Iemand verder nog iets goeds nieuws gezien hier?

Ik vind tot nu toe 'East New York' wel een prima serie: geen HBO, maar in de geest van NYPD Blue en Hill Street Blues. Ik heb een aflevering van Wolf (geen HBO original) gezien en dat leek me ook best aardig hoewel verder nog niet bekeken.How to with John Wilson is tot dusver tamelijk briljant (lees het Volkskrant artikel over zijn werkwijze).

Ik zag helaas vooral, in het menu, een heleboel nieuwe programma's met ongeveer dezelfde opmaak -a faking it- van tamelijk dubieuze kwaliteit. Maar dus geen enkel grote goede serie meer.
Ik snap dat The Wire, Succession en the Sopranos e.d niet heel vaak voorbijkomen maar mede dank zij de recente annexatie en wereldwijde omvorming van het merk verwacht ik weinig goede nieuwe dingen, maar ik kan er naast zitten. Heeft iemand nog iets goed gezien recentelijk en/of staat er ons nog wat HBO-kwaliteit te wachten. Of is het allemaal echt voorbij :') .

Een artikel uit de Rolling Stone onder meer over de naamsverandering, zie nummer 34: https://www.rollingstone.(...)-the-hbo-1234796745/

[ Bericht 3% gewijzigd door NoCigar op 13-10-2023 22:35:20 ]
anonieme razernist
pi_210934193
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 01:22 schreef NoCigar het volgende:

Ik vind tot nu toe 'East New York' wel een prima serie: geen HBO, maar in de geest van NYPD Blue en Hill Street Blues. Ik heb een aflevering van Wolf (geen HBO original) gezien en dat leek me ook best aardig hoewel niet maar verder nog niet bekeken.How to with John Wilson is tot dusver tamelijk briljant (lees het Volkskrant artikel over zijn werkwijze).
Ik zag helaas vooral, in het menu, een heleboel nieuwe programma's met ongeveer dezelfde opmaak -a faking it- van tamelijk dubieuze kwaliteit. Maar dus geen enkel grote goede serie meer.
Ik snap dat The Wire, Succession en the Sopranos e.d niet heel vaak voorbijkomen maar mede dank zij de recente annexatie en wereldwijde omvorming van het merk verwacht ik weinig goede nieuwe dingen, maar ik kan er naast zitten. Heeft iemand nog iets goed gezien recentelijk en/of staat er ons nog wat HBO-kwaliteit te wachten. Of is het allemaal echt voorbij :') .

Een artikel uit de Rolling Stone onder meer over de naamsverandering, zie nummer 34: https://www.rollingstone.(...)-the-hbo-1234796745/
Als je van basketbal houdt dan is Winning Time een aanrader, maar die is na seizoen 2 ook helaas gecanceld.

Binnenkort komt het vierde seizoen van True Detective eraan, lijkt me ook wel sterk.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:06:22 #93
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_210934925
quote:

Ik vind tot nu toe 'East New York' wel een prima serie: geen HBO, maar in de geest van NYPD Blue en Hill Street Blues. Ik heb een aflevering van Wolf (geen HBO original) gezien en dat leek me ook best aardig hoewel niet maar verder nog niet bekeken.How to with John Wilson is tot dusver tamelijk briljant (lees het Volkskrant artikel over zijn werkwijze).

Ze staan al een tijdje op het platform, maar ik heb me prima vermaakt met Mare of Easttown en The Outsider.
pi_210935097
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 10:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ze staan al een tijdje op het platform, maar ik heb me prima vermaakt met Mare of Easttown en The Outsider.
Die heb ik al gezien inderdaad. True detective binnenkort, zoals Spaulding schrijft moet wel de moeite waard zijn.
anonieme razernist
pi_210947059
quote:

Ik vermaak me prima met Warrior. 30 afleveringen.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211364012
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 09:04 schreef Spaulding het volgende:

[..]
Als je van basketbal houdt dan is Winning Time een aanrader, maar die is na seizoen 2 ook helaas gecanceld.

Binnenkort komt het vierde seizoen van True Detective eraan, lijkt me ook wel sterk.
Net aflevering 1 bekeken. Veelbelovend.
anonieme razernist
  dinsdag 21 november 2023 @ 01:06:34 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211364731
Blue Beetle vond ik en prima film beter als sommige recente films van Marvel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 november 2023 @ 05:51:12 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211364950
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blue Beetle vond ik en prima film beter als sommige recente films van Marvel.
Staat die al op HBO joh, cool. Binnenkort even kijken. Wilde die al in de bios kijken maar niet aan toegekomen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_211365081
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 november 2023 05:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Staat die al op HBO joh, cool. Binnenkort even kijken. Wilde die al in de bios kijken maar niet aan toegekomen
Hij draaide hier ook echt heel kort. Was met vakantie en poef weg was hij.
Tap tap tap
pi_211365091
Ik had een app op de fire stick gezet, met een omweg, maar na de update dit voorjaar doet die het niet meer en moet ik HBO op de tablet kijken. Echt waardeloos met films.
Tap tap tap
  dinsdag 21 november 2023 @ 08:37:13 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211365450
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 07:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een app op de fire stick gezet, met een omweg, maar na de update dit voorjaar doet die het niet meer en moet ik HBO op de tablet kijken. Echt waardeloos met films.
Kun je niet beter gewoon een Chromecast kopen dan? Kost een paar tientjes en kan tegenwoordig alles.
pi_211366055
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 november 2023 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Kun je niet beter gewoon een Chromecast kopen dan? Kost een paar tientjes en kan tegenwoordig alles.
Zat ik al naar te kijken, maar dat wordt dan het vierde 'systeem' en dat ben ik ook een beetje beu.
Ben begonnen met de eerste Chromecast, maar daarbij viel steeds de verbinding met m'n telefoon of tablet weg.
Toen een Apple TV, maar die was van de tweede generatie geloof ik en daar kon je nog geen apps op zetten, dus alles behalve Netflix moest ik weer streamen vanaf de telefoon of tablet, ging beter maar nog steeds dat hij er halverwege mee ophield.
Nu de Fire Stick want die ondersteunde ook Ziggo Replay. En voor HBO gebruik ik dan de Apple TV weer maar elke keer als ik iets wil kijken krijg ik de melding 'dit is niet beschikbaar' of 'dit kan niet worden afgespeeld'. Dan moet ik de app afsluiten en alles opnieuw opstarten en dan doet hij het vaak wel, maar dan houdt hij bijvoorbeeld halverwege de film gewoon op zonder melding. Dan zit ik weer in het hoofdmenu. En dan moet dat hele circus weer opnieuw beginnen met opnieuw opstarten :')
Dus ik durf niet nog zo'n ding te nemen.
Tap tap tap
  dinsdag 21 november 2023 @ 10:16:50 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211366132
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 10:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zat ik al naar te kijken, maar dat wordt dan het vierde 'systeem' en dat ben ik ook een beetje beu.
Ben begonnen met de eerste Chromecast, maar daarbij viel steeds de verbinding met m'n telefoon of tablet weg.
Toen een Apple TV, maar die was van de tweede generatie geloof ik en daar kon je nog geen apps op zetten, dus alles behalve Netflix moest ik weer streamen vanaf de telefoon of tablet, ging beter maar nog steeds dat hij er halverwege mee ophield.
Nu de Fire Stick want die ondersteunde ook Ziggo Replay. En voor HBO gebruik ik dan de Apple TV weer maar elke keer als ik iets wil kijken krijg ik de melding 'dit is niet beschikbaar' of 'dit kan niet worden afgespeeld'. Dan moet ik de app afsluiten en alles opnieuw opstarten en dan doet hij het vaak wel, maar dan houdt hij bijvoorbeeld halverwege de film gewoon op zonder melding. Dan zit ik weer in het hoofdmenu. En dan moet dat hele circus weer opnieuw beginnen met opnieuw opstarten :')
Dus ik durf niet nog zo'n ding te nemen.
De nieuwe Chromecast HD is meer een Android apparaatje waarop je de apps installeert. Je hoeft dan niet te casten, maar speelt native. Omdat dit op Android draait ben je de komende tien jaar wel klaar.

Ik heb mijn NVidia Shield (dat zou ik je écht aanraden maar kost tegen de 200) al tien jaar en ben nog steeds tevreden. UHD, alle apps, beste ooit. De nieuwste generatie Chromecasts zijn eigenlijk hetzelfde, maar dan met 8gb opslag. Voor apps genoeg lijkt me.

https://tweakers.net/pric(...)oogle-tv-hd-8gb.html

Drie tientjes en dan heb je geen gezeik meer.
pi_211366172
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 november 2023 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
De nieuwe Chromecast HD is meer een Android apparaatje waarop je de apps installeert. Je hoeft dan niet te casten, maar speelt native. Omdat dit op Android draait ben je de komende tien jaar wel klaar.

Ik heb mijn NVidia Shield (dat zou ik je écht aanraden maar kost tegen de 200) al tien jaar en ben nog steeds tevreden. UHD, alle apps, beste ooit. De nieuwste generatie Chromecasts zijn eigenlijk hetzelfde, maar dan met 8gb opslag. Voor apps genoeg lijkt me.

https://tweakers.net/pric(...)oogle-tv-hd-8gb.html

Drie tientjes en dan heb je geen gezeik meer.
De fire stick is ook zo, dat ik er zelf apps op kan zetten, maar niet alle streamingdiensten doen moeite om er een app voor te maken. Showtime ook niet bijvoorbeeld. Maar die zijn er wel voor de nieuwe Chromecast?
Ik had deze nl gezien:
https://www.amazon.nl/dp/(...)c_wl_lv_ov_lig_dp_it
Tap tap tap
  dinsdag 21 november 2023 @ 10:26:13 #105
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211366221
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 november 2023 05:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ja sinds vorige week.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 november 2023 @ 10:38:31 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211366335
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 10:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]
De fire stick is ook zo, dat ik er zelf apps op kan zetten, maar niet alle streamingdiensten doen moeite om er een app voor te maken. Showtime ook niet bijvoorbeeld. Maar die zijn er wel voor de nieuwe Chromecast?
Ik had deze nl gezien:
https://www.amazon.nl/dp/(...)c_wl_lv_ov_lig_dp_it
Yes, de nieuwe Chromecast is eigenlijk een Android telefoon zonder scherm (dat is je tv). Daar zijn alle apps voor beschikbaar.
pi_211366484
quote:

Ik vind tot nu toe 'East New York' wel een prima serie: geen HBO, maar in de geest van NYPD Blue en Hill Street Blues. Ik heb een aflevering van Wolf (geen HBO original) gezien en dat leek me ook best aardig hoewel verder nog niet bekeken.How to with John Wilson is tot dusver tamelijk briljant (lees het Volkskrant artikel over zijn werkwijze).

Big Little Lies kan ik aanraden!
pi_211369742
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 10:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Prima inderdaad, maar wel al gezien.
East New York valt trouwens wel wat tegen. Ik ben tot nu toe ( 1 afl. :') ) wel enthousiast over Winning Time, met o.m. John C. Reilly. Ook boeiend als je weinig tot niets met sport hebt zoals ik.
anonieme razernist
  dinsdag 28 november 2023 @ 12:38:33 #109
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211453868
Ik kijk nu de docu over Natalia Grace (was ook te zien bij TLC onlangs).
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211523511
twitter
pi_211523588
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2023 12:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk nu de docu over Natalia Grace (was ook te zien bij TLC onlangs).
Bizar verhaal! Tijd geleden al gekeken.
  dinsdag 5 december 2023 @ 12:34:13 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211523910
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 12:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
in December komt er een vervolg zag ik. Natalia confronteert haar 'vader' :o
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211524194
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 11:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Leuk!! ^O^
Tails tell tales
  roze dinsdag 5 december 2023 @ 15:25:22 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211525812
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 11:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
_O_
Your beauty never ever scared me.
pi_211527869
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2023 12:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Tnx voor de tip!
pi_211527881
quote:

[..]
Ben ik nu aan het kijken. Reese Witherspoon O+

Sowieso goede cast. Zelfs de kinderen :D

Little fires everywhere met Reese is ook tof.
pi_211546073
#superniger2020
  donderdag 7 december 2023 @ 18:09:27 #118
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211546194
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 12:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Jaaaa! Het meest bizarre vond ik de stiefvader, die nogal in de slachtofferrol kroop. Die vent kwam heel raar op me over.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211630429
Barbie vanaf vandaag op HBO.
#superniger2020
pi_211630739
quote:
Hopelijk ook de horrorfilms :9
Tap tap tap
pi_211671100
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2023 12:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
1 januari lees ik net.
pi_211671132
quote:

[..]
Zoooo, deze kwam wel even bij me binnen, inclusief nachtmerries (zelf te maken gehad met huiselijk geweld, ligt al jaren achter me, maar gaf toch een trigger)

Vond het echt een goede serie, mede door het uitmuntende acteerwerk van alle dames.

En wat lijkt Zoë Kravitz op haar moeder! O+

Meryl Streep ook uitstekend gecast in het tweede seizoen _O_
pi_211672914
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zoooo, deze kwam wel even bij me binnen, inclusief nachtmerries (zelf te maken gehad met huiselijk geweld, ligt al jaren achter me, maar gaf toch een trigger)

Vond het echt een goede serie, mede door het uitmuntende acteerwerk van alle dames.

En wat lijkt Zoë Kravitz op haar moeder! O+

Meryl Streep ook uitstekend gecast in het tweede seizoen _O_
Vervelend van die trigger en dat je dat meegemaakt hebt :* maar fijn dat het je bevallen is! Ik las onlangs dat er een derde seizoen komt, dus daar kijk ik al enorm naar uit. Die hele cast is inderdaad geweldig O+
pi_211683864
quote:
ik was 0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Vervelend van die trigger en dat je dat meegemaakt hebt :* maar fijn dat het je bevallen is! Ik las onlangs dat er een derde seizoen komt, dus daar kijk ik al enorm naar uit. Die hele cast is inderdaad geweldig O+
Ik was om rust te hebben 'crimes that shook britain', seizoen 5 aflevering 6 gaan kijken.

Hopelijk krijgen we ooit ook zo'n wet hier in Nederland.

#Clare's Law

Niet alle ellende zal er mee bespaard worden maar een deel wel.

The Abused van Channel 5 is kijkwaardig.
pi_211859119
Gypsy Rose Blanchard van Mommy Dead and Dearest is vrijgelaten uit de gevangenis.

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_211916578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
1 januari lees ik net.
Yess het vervolg kijken nu.
pi_211920008
@SEMTEX en anderen het vervolg van Natalia is de moeite waard met een schokkend einde.

Kan niet wachten op de follow up :7
pi_211920220
Ik heb opgezegd
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_211921583
I Know This Much Is True (TV Mini Series 2020) - Reference View - IMDb

Zag ik op HBO-max, niet eerder gezien, kennelijk op de NPO al eerder. Maar gemist. Wat een enorm goede serie en het acteren lijkt op een irl-serie. Ook de manier van uitbeelden, erg dicht op de huid en intens. Vrolijk word je er niet van, maar ja, t'is toch al een januari kutmaand. Het script is gebaseerd op een boek. Het boek is dan weer geschreven door de diegene die de hoofdrolspeler vertolkt in de serie. Echt heftig. Erfelijke schizofrenie is verschrikkelijk.

[ Bericht 17% gewijzigd door Firuze60 op 05-01-2024 03:59:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')