Pathé is nou weer net de keten die dat niet zo vaak doet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik zit in den Haag. Dan is het Pathe waar ik bijna altijd kom. Ze hebben uiteraard ook wel classics maar toch beperkt.
Wel aardig ja, vond het wel teleurstellend dat we haar amper naakt hebben gezien, behalve onder de douche na de arrestattie.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het juist perfect. A woman old beyond her years. Geweldig neergezet.
Dude, dat is 31 jaar geledenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:50 schreef Karina het volgende:
De trailer van True Detective belooft wel veel goeds! Alleen Jodie Foster is wel erg 'Jodie Foster'. Ik hoor haar praten en hoor alleen maar Clarisse.
Ze praat met precies hetzelfde accent als toen 😃quote:
No way!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze praat met precies hetzelfde accent als toen 😃
Eindelijk weer eens de kwaliteit waar HBO om bekend staat!quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:22 schreef Mike het volgende:
Vanaf vandaag staat Meg 2 erop: Meg 2: The Trench (2023) - Reference View - IMDb
Mja. Het is niet best, maar het staat er wel snel op!quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens de kwaliteit waar HBO om bekend staat!
Het is in ieder geval vermakelijk, wat ik van de meeste dingen de laatste tijd niet kan zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens de kwaliteit waar HBO om bekend staat!
Oh, interessant. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren, of er überhaupt een rebranding komt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk gaat de naamswijziging naar max, hier in de Benelux niet door.
https://www.bright.nl/nie(...)kpn-ziggo-odido.html
Haha de nieuwe Wendy's.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk gaat de naamswijziging naar max, hier in de Benelux niet door.
https://www.bright.nl/nie(...)kpn-ziggo-odido.html
Als je van basketbal houdt dan is Winning Time een aanrader, maar die is na seizoen 2 ook helaas gecanceld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:22 schreef NoCigar het volgende:
Iemand verder nog iets goeds nieuws gezien hier?
Ik vind tot nu toe 'East New York' wel een prima serie: geen HBO, maar in de geest van NYPD Blue en Hill Street Blues. Ik heb een aflevering van Wolf (geen HBO original) gezien en dat leek me ook best aardig hoewel niet maar verder nog niet bekeken.How to with John Wilson is tot dusver tamelijk briljant (lees het Volkskrant artikel over zijn werkwijze).
Ik zag helaas vooral, in het menu, een heleboel nieuwe programma's met ongeveer dezelfde opmaak -a faking it- van tamelijk dubieuze kwaliteit. Maar dus geen enkel grote goede serie meer.
Ik snap dat The Wire, Succession en the Sopranos e.d niet heel vaak voorbijkomen maar mede dank zij de recente annexatie en wereldwijde omvorming van het merk verwacht ik weinig goede nieuwe dingen, maar ik kan er naast zitten. Heeft iemand nog iets goed gezien recentelijk en/of staat er ons nog wat HBO-kwaliteit te wachten. Of is het allemaal echt voorbij.
Een artikel uit de Rolling Stone onder meer over de naamsverandering, zie nummer 34: https://www.rollingstone.(...)-the-hbo-1234796745/
Ze staan al een tijdje op het platform, maar ik heb me prima vermaakt met Mare of Easttown en The Outsider.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:22 schreef NoCigar het volgende:
Iemand verder nog iets goeds nieuws gezien hier?
Ik vind tot nu toe 'East New York' wel een prima serie: geen HBO, maar in de geest van NYPD Blue en Hill Street Blues. Ik heb een aflevering van Wolf (geen HBO original) gezien en dat leek me ook best aardig hoewel niet maar verder nog niet bekeken.How to with John Wilson is tot dusver tamelijk briljant (lees het Volkskrant artikel over zijn werkwijze).
Ik zag helaas vooral, in het menu, een heleboel nieuwe programma's met ongeveer dezelfde opmaak -a faking it- van tamelijk dubieuze kwaliteit. Maar dus geen enkel grote goede serie meer.
Ik snap dat The Wire, Succession en the Sopranos e.d niet heel vaak voorbijkomen maar mede dank zij de recente annexatie en wereldwijde omvorming van het merk verwacht ik weinig goede nieuwe dingen, maar ik kan er naast zitten. Heeft iemand nog iets goed gezien recentelijk en/of staat er ons nog wat HBO-kwaliteit te wachten. Of is het allemaal echt voorbij.
Een artikel uit de Rolling Stone onder meer over de naamsverandering, zie nummer 34: https://www.rollingstone.(...)-the-hbo-1234796745/
Die heb ik al gezien inderdaad. True detective binnenkort, zoals Spaulding schrijft moet wel de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze staan al een tijdje op het platform, maar ik heb me prima vermaakt met Mare of Easttown en The Outsider.
Net aflevering 1 bekeken. Veelbelovend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:04 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Als je van basketbal houdt dan is Winning Time een aanrader, maar die is na seizoen 2 ook helaas gecanceld.
Binnenkort komt het vierde seizoen van True Detective eraan, lijkt me ook wel sterk.
Staat die al op HBO joh, cool. Binnenkort even kijken. Wilde die al in de bios kijken maar niet aan toegekomenquote:Op dinsdag 21 november 2023 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blue Beetle vond ik en prima film beter als sommige recente films van Marvel.
Hij draaide hier ook echt heel kort. Was met vakantie en poef weg was hij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 05:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staat die al op HBO joh, cool. Binnenkort even kijken. Wilde die al in de bios kijken maar niet aan toegekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |