Kun je niet beter gewoon een Chromecast kopen dan? Kost een paar tientjes en kan tegenwoordig alles.quote:Op dinsdag 21 november 2023 07:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een app op de fire stick gezet, met een omweg, maar na de update dit voorjaar doet die het niet meer en moet ik HBO op de tablet kijken. Echt waardeloos met films.
Zat ik al naar te kijken, maar dat wordt dan het vierde 'systeem' en dat ben ik ook een beetje beu.quote:Op dinsdag 21 november 2023 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon een Chromecast kopen dan? Kost een paar tientjes en kan tegenwoordig alles.
De nieuwe Chromecast HD is meer een Android apparaatje waarop je de apps installeert. Je hoeft dan niet te casten, maar speelt native. Omdat dit op Android draait ben je de komende tien jaar wel klaar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik al naar te kijken, maar dat wordt dan het vierde 'systeem' en dat ben ik ook een beetje beu.
Ben begonnen met de eerste Chromecast, maar daarbij viel steeds de verbinding met m'n telefoon of tablet weg.
Toen een Apple TV, maar die was van de tweede generatie geloof ik en daar kon je nog geen apps op zetten, dus alles behalve Netflix moest ik weer streamen vanaf de telefoon of tablet, ging beter maar nog steeds dat hij er halverwege mee ophield.
Nu de Fire Stick want die ondersteunde ook Ziggo Replay. En voor HBO gebruik ik dan de Apple TV weer maar elke keer als ik iets wil kijken krijg ik de melding 'dit is niet beschikbaar' of 'dit kan niet worden afgespeeld'. Dan moet ik de app afsluiten en alles opnieuw opstarten en dan doet hij het vaak wel, maar dan houdt hij bijvoorbeeld halverwege de film gewoon op zonder melding. Dan zit ik weer in het hoofdmenu. En dan moet dat hele circus weer opnieuw beginnen met opnieuw opstarten
Dus ik durf niet nog zo'n ding te nemen.
De fire stick is ook zo, dat ik er zelf apps op kan zetten, maar niet alle streamingdiensten doen moeite om er een app voor te maken. Showtime ook niet bijvoorbeeld. Maar die zijn er wel voor de nieuwe Chromecast?quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nieuwe Chromecast HD is meer een Android apparaatje waarop je de apps installeert. Je hoeft dan niet te casten, maar speelt native. Omdat dit op Android draait ben je de komende tien jaar wel klaar.
Ik heb mijn NVidia Shield (dat zou ik je écht aanraden maar kost tegen de 200) al tien jaar en ben nog steeds tevreden. UHD, alle apps, beste ooit. De nieuwste generatie Chromecasts zijn eigenlijk hetzelfde, maar dan met 8gb opslag. Voor apps genoeg lijkt me.
https://tweakers.net/pric(...)oogle-tv-hd-8gb.html
Drie tientjes en dan heb je geen gezeik meer.
Ja sinds vorige week.quote:Op dinsdag 21 november 2023 05:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staat die al op HBO joh, cool. Binnenkort even kijken. Wilde die al in de bios kijken maar niet aan toegekomen
Yes, de nieuwe Chromecast is eigenlijk een Android telefoon zonder scherm (dat is je tv). Daar zijn alle apps voor beschikbaar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De fire stick is ook zo, dat ik er zelf apps op kan zetten, maar niet alle streamingdiensten doen moeite om er een app voor te maken. Showtime ook niet bijvoorbeeld. Maar die zijn er wel voor de nieuwe Chromecast?
Ik had deze nl gezien:
https://www.amazon.nl/dp/(...)c_wl_lv_ov_lig_dp_it
Big Little Lies kan ik aanraden!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:22 schreef NoCigar het volgende:
Iemand verder nog iets goeds nieuws gezien hier?
Ik vind tot nu toe 'East New York' wel een prima serie: geen HBO, maar in de geest van NYPD Blue en Hill Street Blues. Ik heb een aflevering van Wolf (geen HBO original) gezien en dat leek me ook best aardig hoewel verder nog niet bekeken.How to with John Wilson is tot dusver tamelijk briljant (lees het Volkskrant artikel over zijn werkwijze).
Ik zag helaas vooral, in het menu, een heleboel nieuwe programma's met ongeveer dezelfde opmaak -a faking it- van tamelijk dubieuze kwaliteit. Maar dus geen enkel grote goede serie meer.
Ik snap dat The Wire, Succession en the Sopranos e.d niet heel vaak voorbijkomen maar mede dank zij de recente annexatie en wereldwijde omvorming van het merk verwacht ik weinig goede nieuwe dingen, maar ik kan er naast zitten. Heeft iemand nog iets goed gezien recentelijk en/of staat er ons nog wat HBO-kwaliteit te wachten. Of is het allemaal echt voorbij.
Een artikel uit de Rolling Stone onder meer over de naamsverandering, zie nummer 34: https://www.rollingstone.(...)-the-hbo-1234796745/
Prima inderdaad, maar wel al gezien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Big Little Lies kan ik aanraden!
Bizar verhaal! Tijd geleden al gekeken.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk nu de docu over Natalia Grace (was ook te zien bij TLC onlangs).
in December komt er een vervolg zag ik. Natalia confronteert haar 'vader'quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bizar verhaal! Tijd geleden al gekeken.
Tnx voor de tip!quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
in December komt er een vervolg zag ik. Natalia confronteert haar 'vader'
Ben ik nu aan het kijken. Reese Witherspoonquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jaaaa! Het meest bizarre vond ik de stiefvader, die nogal in de slachtofferrol kroop. Die vent kwam heel raar op me over.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bizar verhaal! Tijd geleden al gekeken.
Hopelijk ook de horrorfilmsquote:Op donderdag 7 december 2023 17:52 schreef superniger het volgende:
A24 films komen naar HBO.![]()
https://variety.com/2023/(...)ron-claw-1235824282/
1 januari lees ik net.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
in December komt er een vervolg zag ik. Natalia confronteert haar 'vader'
Zoooo, deze kwam wel even bij me binnen, inclusief nachtmerries (zelf te maken gehad met huiselijk geweld, ligt al jaren achter me, maar gaf toch een trigger)quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vervelend van die trigger en dat je dat meegemaakt hebtquote:Op dinsdag 19 december 2023 17:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoooo, deze kwam wel even bij me binnen, inclusief nachtmerries (zelf te maken gehad met huiselijk geweld, ligt al jaren achter me, maar gaf toch een trigger)
Vond het echt een goede serie, mede door het uitmuntende acteerwerk van alle dames.
En wat lijkt Zoë Kravitz op haar moeder!
Meryl Streep ook uitstekend gecast in het tweede seizoen
Ik was om rust te hebben 'crimes that shook britain', seizoen 5 aflevering 6 gaan kijken.quote:ik wasOp dinsdag 19 december 2023 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vervelend van die trigger en dat je dat meegemaakt hebtmaar fijn dat het je bevallen is! Ik las onlangs dat er een derde seizoen komt, dus daar kijk ik al enorm naar uit. Die hele cast is inderdaad geweldig
Ik vind het soms nog steeds de moeite waard, af en toe een steengoede docu en ik betaal nog steeds dat instaptarief.quote:
Ja dit, ik kijk er niet veel naar maar betaal nog 4 euro en deel dat zelfs nog met iemandquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het soms nog steeds de moeite waard, af en toe een steengoede docu en ik betaal nog steeds dat instaptarief.
Ook gekeken. Dat einde inderdaad... Ben benieuwd of ze ooit therapie heeft gehad. Die Michael zei dat hij PTSS heeft, maar het zou me niet verbazen als Natalia het zelf ook heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
@:SEMTEX en anderen het vervolg van Natalia is de moeite waard met een schokkend einde.
Kan niet wachten op de follow up
dat PTSS geloof ik van beiden. Plus dat ze allebei gewoon gestoord zijn. Ben benieuwd naar het gevolg in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ook gekeken. Dat einde inderdaad... Ben benieuwd of ze ooit therapie heeft gehad. Die Michael zei dat hij PTSS heeft, maar het zou me niet verbazen als Natalia het zelf ook heeft.
Ik zit die net af te kijken dat seizoen 2.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Deze dan gelijk maar erachteraan kijken.
Ik was gestopt tijdens de eennalaatste aflevering. Kreeg het helemaal op mn heupen van Michael.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat PTSS geloof ik van beiden. Plus dat ze allebei gewoon gestoord zijn. Ben benieuwd naar het gevolg in ieder geval.
De Dr Phil aflevering is een mooie aanvulling op het einde. Even wat achtergrondinformatie en de dynamiek tussen Natalia en haar laatste ouders te zien.
Zag er zelf ook wel tegenop om aan het tweede seizoen te beginnen want 6 afleveringen maar heb ze in 1 ruk uitgekeken.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was gestopt tijdens de eennalaatste aflevering. Kreeg het helemaal op mn heupen van Michael.
Toch maar even afkijken dus.
Lig eraan waar je van houdt. Ik heb HBO Max voornl. genomen voor de documentaires. Gisteren nog deze gekeken:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
HBO is wel langzaam aan het stilvallen he. Komt amper nog wat nieuws op
Was wel te verwachten na de fusie met Discovery, dat meer de Discovery+ kant op wil.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
HBO is wel langzaam aan het stilvallen he. Komt amper nog wat nieuws op
dus morgen te zien?quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vanaf 14 januari het nieuwe seizoen van True Detective
Er is al content van Discovery+ op HBO Max te vinden, dus dat is al een beetje begonnen.quote:Op zondag 14 januari 2024 @ 13:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was wel te verwachten na de fusie met Discovery, dat meer de Discovery+ kant op wil.
Sowieso lijkt HBO Max binnenkort met Discovery+ samengevoegd te gaan worden, wat in de VS al gebeurd is.
Ah van ene dhr J. Slagter?quote:Op zondag 14 januari 2024 14:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is al content van Discovery+ op HBO Max te vinden, dus dat is al een beetje begonnen.
Sowieso zal de naamswijziging naar Max niet plaatsvinden omdat er een naamconflict is met een Nederlandse omroep die al zo heet.
Tja, eerlijk is eerlijk: als ik die serie zou kijken, zou ik er hierdoor niet ineens mee stoppen ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
HBO heeft de Servische acteur Milo¨ Biković gecast voor het volgende seizoen van The White Lotus.
Biković is uitgesproken pro Putin, steunt de bezetting van de Krim en ontkent de genocide in Srebrenica.
Big Yikes.
Uitstekend gecast voor White Lotus toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
HBO heeft de Servische acteur Milo¨ Biković gecast voor het volgende seizoen van The White Lotus.
Biković is uitgesproken pro Putin, steunt de bezetting van de Krim en ontkent de genocide in Srebrenica.
Big Yikes.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Big Yikes.
Die heb ik al uitgekeken toen het nog gewoon op de Nederlandse TV was.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:20 schreef Nielojram75 het volgende:
Kijkt iemand hier Fringe ( https://www.moviemeter.nl/series/show/107) ?
Jaren geleden alleen gekeken en een jaar of twee geleden samen met m'n vriendin nog eens helemaal gezien, twee keer heel hard van genotenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:20 schreef Nielojram75 het volgende:
Twee keer helemaal bekeken. Fantastische serie, klassiekertje!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:20 schreef Nielojram75 het volgende:
Die serie inderdaad al in z'n geheel 2x gekeken. Een van mijn all-time favoriete series.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:20 schreef Nielojram75 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar als het eenmaal wat meer verbindt is het wel tof, nu bij aflevering 10
Ik zat het YouTube-kanaal vanmorgen al hoopvol te bekijken ja, maar nog niksquote:Op maandag 19 februari 2024 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat duurt het lang voordat Last Week Tonight er op staatDat was toch altijd gewoon op maandag?
vanaf 5 uur vanmorgen staat hij eropquote:Op maandag 19 februari 2024 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat duurt het lang voordat Last Week Tonight er op staatDat was toch altijd gewoon op maandag?
Nu aan het kijken! Tnx voor de tipquote:Op zondag 18 februari 2024 12:43 schreef Felixa het volgende:
Docu "They Called Him Mostly Harmless" gekeken. Politie en online speurders zoeken de identiteit van een wandelaar die in 2018 in een tent in Florida werd gevonden. Ik vond het een goed opgezette documentaire.
#fakenewsquote:Op maandag 19 februari 2024 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vanaf 5 uur vanmorgen staat hij erop
Andere user, maar ik vond I'll be gone in the dark erg goed.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nu aan het kijken! Tnx voor de tip
Als je nog meer (crime)docu’s weet…..graag!
Ik betaal geen ¤ 3,99 per maand om alsnog te moeten torrentenquote:
ja, het 1ste seizoen true detective was echt een masterpiece.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik betaal geen ¤ 3,99 per maand om alsnog te moeten torrentenHoe dan ook, de nieuwe aflevering staat sinds 12.00 uur vanmiddag op HBO Max
!
En wat een gigantisch matige ontknoping bij Night Country, met afstand het slechtste seizoen.
Uit de mailbox.quote:Aquaman and the Lost Kingdom vanaf 27 februari te streamen op HBO Max
Stream AQUAMAN AND THE LOST KINGDOM met o.a. Jason Momoa, Patrick Wilson, Amber Heard, Yahya Abdul-Mateen II en Nicole Kidman vanaf 27 februari op HBO Max.
Nadat het Black Manta eerder niet is gelukt om Aquaman te verslaan, is hij nog steeds vastbesloten om zijn vaders dood te wreken en Aquaman voorgoed uit te schakelen. Dit keer is Black Manta sterker dan ooit tevoren, want hij heeft de mythische Zwarte Drietand, waarin een oude, kwaadaardige kracht schuilt. Om hem te verslaan keert Aquaman zich tot zijn broer Orm, de voormalige koning van Atlantis die opgesloten zit. Ze moeten zich over hun meningsverschillen heen zetten om samen hun koninkrijk, Aquamans familie en de wereld te redden die ten onder dreigt te gaan.
Alle hoofdrolspelers keren terug in hun oorspronkelijke rollen: Jason Momoa speelt Arthur Curry/Aquaman, die een balans moet zien te vinden tussen zijn taken als koning van Atlantis en zijn rol als vader; Patrick Wilson is Orm, Aquamans halfbroer en aartsvijand die nu met tegenzin zijn bondgenoot wordt; Amber Heard is Mera, de koningin van Atlantis en moeder van de troonopvolger; Yahya Abdul-Mateen II is Black Manta, die gedrevener is dan ooit tevoren om zijn vaders dood te wreken door Aquaman en zijn familie uit te roeien en Atlantis te vernietigen; en Nicole Kidman als Atlanna, een sterke leider en moeder met een krijgershart. Ook Dolph Lundgren, als koning Nereus, en Randall Park, als Dr. Stephen Shin, nemen hun rollen weer op zich.
Heb 'm net aangezet maar volgens mij heb ik 'm al gezien. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere user, maar ik vond I'll be gone in the dark erg goed.
Ja geweldige serie!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Love & Death gezien - man wat speelt Elizabeth Olsen goed zeg. Sowieso echt een aanrader deze serie. Enorme Fargo vibes af en toe, maar echt van genoten ondanks dat 7 afleveringen wellicht 1 of 2 teveel was.
Vooral interessant hoe die sleuths te werk gingen. Bij allemaal zaten er wel 1 of meerdere steekjes losquote:Op zondag 18 februari 2024 12:43 schreef Felixa het volgende:
Docu "They Called Him Mostly Harmless" gekeken. Politie en online speurders zoeken de identiteit van een wandelaar die in 2018 in een tent in Florida werd gevonden. Ik vond het een goed opgezette documentaire.
Zouden zomaar Fok!kers kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vooral interessant hoe die sleuths te werk gingen. Bij allemaal zaten er wel 1 of meerdere steekjes los
quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zouden zomaar Fok!kers kunnen zijn
Ik ga geen namen noemenquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb er genoeg op gemodereerd
En, kende je hem al?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb 'm net aangezet maar volgens mij heb ik 'm al gezien. Ben benieuwd!
Nee, toch niet. Staat nu op, was gister te moe om verder te kijkenquote:
Gisteren samen met Meneer Forbry gekeken en we waren er allebei erg van onder de indruk!quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:43 schreef Breuls het volgende:
Helaas een actueel onderwerp, maar de documentaire Navalny is wel het kijken waard.
Ik twijfelde, maar die is dus wel de moeite begrijp ik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:43 schreef Breuls het volgende:
Helaas een actueel onderwerp, maar de documentaire Navalny is wel het kijken waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |