Ik vind het soms nog steeds de moeite waard, af en toe een steengoede docu en ik betaal nog steeds dat instaptarief.quote:
Ja dit, ik kijk er niet veel naar maar betaal nog 4 euro en deel dat zelfs nog met iemandquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het soms nog steeds de moeite waard, af en toe een steengoede docu en ik betaal nog steeds dat instaptarief.
Ook gekeken. Dat einde inderdaad... Ben benieuwd of ze ooit therapie heeft gehad. Die Michael zei dat hij PTSS heeft, maar het zou me niet verbazen als Natalia het zelf ook heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
@:SEMTEX en anderen het vervolg van Natalia is de moeite waard met een schokkend einde.
Kan niet wachten op de follow up
dat PTSS geloof ik van beiden. Plus dat ze allebei gewoon gestoord zijn. Ben benieuwd naar het gevolg in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ook gekeken. Dat einde inderdaad... Ben benieuwd of ze ooit therapie heeft gehad. Die Michael zei dat hij PTSS heeft, maar het zou me niet verbazen als Natalia het zelf ook heeft.
Ik zit die net af te kijken dat seizoen 2.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Deze dan gelijk maar erachteraan kijken.
Ik was gestopt tijdens de eennalaatste aflevering. Kreeg het helemaal op mn heupen van Michael.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat PTSS geloof ik van beiden. Plus dat ze allebei gewoon gestoord zijn. Ben benieuwd naar het gevolg in ieder geval.
De Dr Phil aflevering is een mooie aanvulling op het einde. Even wat achtergrondinformatie en de dynamiek tussen Natalia en haar laatste ouders te zien.
Zag er zelf ook wel tegenop om aan het tweede seizoen te beginnen want 6 afleveringen maar heb ze in 1 ruk uitgekeken.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was gestopt tijdens de eennalaatste aflevering. Kreeg het helemaal op mn heupen van Michael.
Toch maar even afkijken dus.
Lig eraan waar je van houdt. Ik heb HBO Max voornl. genomen voor de documentaires. Gisteren nog deze gekeken:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
HBO is wel langzaam aan het stilvallen he. Komt amper nog wat nieuws op
Was wel te verwachten na de fusie met Discovery, dat meer de Discovery+ kant op wil.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
HBO is wel langzaam aan het stilvallen he. Komt amper nog wat nieuws op
dus morgen te zien?quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vanaf 14 januari het nieuwe seizoen van True Detective
Er is al content van Discovery+ op HBO Max te vinden, dus dat is al een beetje begonnen.quote:Op zondag 14 januari 2024 @ 13:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was wel te verwachten na de fusie met Discovery, dat meer de Discovery+ kant op wil.
Sowieso lijkt HBO Max binnenkort met Discovery+ samengevoegd te gaan worden, wat in de VS al gebeurd is.
Ah van ene dhr J. Slagter?quote:Op zondag 14 januari 2024 14:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is al content van Discovery+ op HBO Max te vinden, dus dat is al een beetje begonnen.
Sowieso zal de naamswijziging naar Max niet plaatsvinden omdat er een naamconflict is met een Nederlandse omroep die al zo heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |