Wat kun je iemand ineens 'anders' gaan zien he, ik heb altijd gedacht dat ze wel een finalekandidate zou zijn, maar wat mij betreft mag ze nu de eerstvolgende zijn die de poort uit moet lopenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat mij betreft de achterkant van Babs, als die de poort uit loopt
Misschien was het te warm voor een zweetpakquote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu lagen ze te niksen zonder zweetpak vanmiddag waren ze aan het sporten zonder zweetpak
hahaha erg is dat he, gisteravond met m'n kleinkinderen geweest, maar als ze het er over hebben dan proef je het bijnaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
ze hebben het over MC Donalds
nu heb ik zin in mc
Babs altijd een rare gevonden, nooit vertrouwd. Toen met GJ kotste ik haar (en GJ) ook al uit. Kan soms hard om d'r lachen als ze met Wendy of Jeff lol maakt hoor, maar de laatste tijd zit ze weer op het GJ niveau zeg maar, alleen bewijst ze dat GJ niet nodig is om zichzelf ongeliefd te maken...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat kun je iemand ineens 'anders' gaan zien he, ik heb altijd gedacht dat ze wel een finalekandidate zou zijn, maar wat mij betreft mag ze nu de eerstvolgende zijn die de poort uit moet lopen
Nu pas last van ? Ik al maanden en maanden geledenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
ik kan niet meer zo goed naar babs luisteren
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:01 schreef xsaskiax het volgende:
Erik zegt dat er zelfs een alcoholvrije slijterij schijnt te zijn, waarop Sasha lacht en zegt: Erik, dat noemen ze een supermarkt!!!!!
goed verwoordquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs altijd een rare gevonden, nooit vertrouwd. Toen met GJ kotste ik haar (en GJ) ook al uit. Kan soms hard om d'r lachen als ze met Wendy of Jeff lol maakt hoor, maar de laatste tijd zit ze weer op het GJ niveau zeg maar, alleen bewijst ze dat GJ niet nodig is om zichzelf ongeliefd te maken...
Ja, rond 18:00 avondeten op, weet je hoe lang dat geleden is!?quote:
ik zou overslaanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst-chips met wat vlieg als extra vruchtvlees.
Ook Marciano warmt nog wat overgebleven eten van vanmiddag op
Gewoon bizar, bij elk shot in die keuken zie je wel iets vliegen of lopen daar en dan doel ik niet op eten of mensen...quote:
Wendy jeff Tiano Rupie Ima Janet Mori Mirthe, eunice gisteren ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ging het nou weer over 1 kratje bier waar 6 personen van drinken ?
Dan zou ik 2 kratten doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy jeff Tiano Rupie Ima Janet Mori Mirthe, eunice gisteren ook
Met warm weer altijd meer !quote:
zweten zonder inspanning dan, het is helemaal onzin natuurlijk want vochtbalans herstelt t lichaamquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien was het te warm voor een zweetpak
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Met warm weer altijd meer !
Het verdampt voordat het bij je mond is ( nou ja dat heb ik altijd met mijn wijn)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:23 schreef pingu66 het volgende:
Zoë vond het manager zijn niet niks want ze heeft 3x oog in oog gestaan met iemand die jullie wel weten wie dat is.
Ja klopt en hij meent het nog echt ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:27 schreef Judiwi het volgende:
Wat kan die Eric neerbuigend over Moraima praten.
Jw had daar ook een handje van.
babs wil laten zien waarom ze niet in bikini kanquote:
Oftewel, Babs is op zoek naar bevestiging.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
babs wil laten zien waarom ze niet in bikini kan
snap je het
of 100 veren in dr reetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oftewel, Babs is op zoek naar bevestiging.
En al die wodka elke keer weer die ongemerkt bij Jappie naar binnen gaatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:31 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima die niks gedaan zou hebben 9 maanden.
Bern zit erbij, kom maar weer met die evenementen, maar die heeft Moraima ook georganiseerd en waar Bern buiten zijn corvee om uit zichzelf nooit een handje uitsteekt, doet Moraima dit meer.
Dat glazen snel leeggedronken worden en opnieuw tot de rond gevuld worden met frisdrank. Erik doet dit, zit er gewoon bij.
Dat kratten bier snel leeg gaan, er zitten 'notoire' bierdrinkers bij.
Ook tijd dat Erik in een duo eliminatie verliest van Zoë ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:27 schreef Judiwi het volgende:
Wat kan die Eric neerbuigend over Moraima praten.
Jw had daar ook een handje van.
Inderdaad, die weet echt wel dat die niet mag klagen over haar figuur.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oftewel, Babs is op zoek naar bevestiging.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, die weet echt wel dat die niet mag klagen over haar figuur.
Als ze iets aan haar lijf wil doen zou een blafband en/of papieren zak het enige zijn wat echt zinvol is
Ze geniet met volle teugen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
ondertussen staat er 6 man op de kamer
en gaat het nog steeds om babs
ze wil niet dat ze zo over het internet gaatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:37 schreef Monique___ het volgende:
wat staat ze te brabbelen.. ze gaat er niet in een string lopen?
gelukkig is de rest van wat ze doet wel top om te zien
ik had gezegdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:38 schreef chufi het volgende:
Bro Tiano wil sexy vrouwtjes in zn bediening ...
precies, wat staan ze te doen??quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wil niet dat ze zo over het internet gaat
too late![]()
Trekt ze het toch aan tijdens de Netflix-series night , want dan zijn we wegquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
too late![]()
Ja, maar dan op mute, beide streams is oorpulp nuquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik kijk niet naar die stream
Liever Isaac zien eten 🙈
toch zelfkennisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
zowie: bij jou staat het minder ordinair dan bij mij
? : dat komt door je zwarte haren
zowie: dat komt omdat ik ordinair ben
ik snap die vrouwen nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:42 schreef pingu66 het volgende:
Die Jappie is eigenlijk ook een soort van klein sletje.
Was het toch al.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
too late![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap die vrouwen niet
vind daar weinig mannenvlees aanzitten
Met zijn jongetjeslichaamquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap die vrouwen niet
vind daar weinig mannenvlees aanzitten
Wat een trieste gedachtequote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat hij ook maar 1 keer naast een nuchtere vrouw daar heeft gelegen.
tis ook maar de vraag hoe vaak hij zelf uberhaupt nuchter isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat hij ook maar 1 keer naast een nuchtere vrouw daar heeft gelegen.
die wilde muziek luisterenquote:
Ik vind het sneu en Babette een trutquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wilde muziek luisteren
maar weet niet of ze dat is gaan doen
kloptquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:51 schreef KinKiJan het volgende:
Die nog 100 dagen party, die zou in eerste instantie toch door Jeff, Marciano, Wendy en Babs geregeld worden?
Babs wilde toen een bar, was Marciano niet ook 1 van de anderen die zeiden dat de groep daar te klein voor is?
Vraag dit omdat ie kennelijk nu wel 'aparte' badkleding voor 'het personeel' wil zodat ze herkenbaar zijn..... In die gigantische menigte...
Ja Jap wil een bar zodat hij barman kan zijn en weer ongelimiteerd kan zuipen of jattenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
tiano wil ook geen bar
jappie heeft er een avond over zitten zeuren
dat hij dat wel wil
maar tiano zei dit is mijn evenement
ze willen Mirthe naar K1 begreep ik??quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:57 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Ik wil gewoon zitten op je bed"
Sasha: "Jij slaapt hier morgen ook he!? En met een beetje geluk de komende 3 maanden!"
Bern: "???"
Sasha: "Jij wil toch niet meer daar slapen?!"
Bern: "Ja, ja.... Dit is niet mijn kamer"
Geen idee, zal wel weer zo'n vaag wishful thinking plannetje zijn waarover ze bij K5 smeken...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze willen Mirthe naar K1 begreep ik??
van de week
Als ik Mirthe was zou ik dan met extra bed gewoon meenemenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
van de week
PLeaaaasssseee FEBOquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel weer zo'n vaag wishful thinking plannetje zijn waarover ze bij K5 smeken...
Maar dat gaat Mirthe toch nooit doen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
van de week
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar dat gaat Mirthe toch nooit doen?
Of willen ze haar elimineren?
Nee, maarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
PLeaaaasssseee FEBO
doe een GTST eliminatie
daar weet Bern namelijk niks van![]()
zoiets?
Maar dat is van Bern en Sas.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik Mirthe was zou ik dan met extra bed gewoon meenemen
beetje Maddy verhaalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar
Tussentijdse kamer wissel? Nope
Eliminatie wissel? Nope, tenzij 30-25-30-10
Enige wat ik me dan kan bedenken is dat ze K5 vragen of Bern en Sas beiden naar het bed van Mirthe mogen en Mirthe het bed van Sas dan neemt.
Tis ook saai daarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
het is zaterdagavond
de helft gaat al naar bed
Had zo gehoopt dat Jeff haar extra aandacht zou geven.quote:
Bern heeft die op K3 gemaaktquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee is Mirthes bed ... was voor samen met Kenzi .... maar toen was ze weg ..
ik zie Wendy en Jeff ook regelmatig samenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Had zo gehoopt dat Jeff haar extra aandacht zou geven.
Hij moet toch zien hoe Wendy nu behandeld wordt ?
die kan bijna zeggen dat hij de helft van het jaar slapend heeft doorgebrachtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:07 schreef pingu66 het volgende:
Bern slaapt prima in kamer 1 zo'n 10-11 uur per dag
het is toch ook een jaar van zijn levenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan bijna zeggen dat hij de helft van het jaar slapend heeft doorgebracht
Heb ik niet meegekregen (zit nu vaak buiten)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Wendy en Jeff ook regelmatig samen
maar hij kan niet de rol van babs overnemen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern heeft die op K3 gemaakt
Mirthe mocht hem gebruiken met Kenzi
Tiano heeft dat aanzet stuk uiteindelijk voor Sas en Bern gemaakt ( toen hij zag dat Bern al mega veel moeite had met het zagen)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern heeft die op K3 gemaakt
Mirthe mocht hem gebruiken met Kenzi
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Tiano heeft dat aanzet stuk uiteindelijk voor Sas en Bern gemaakt ( toen hij zag dat Bern al mega veel moeite had met het zagen)
Babs heeft nu eenmaal een zware (mannelijke) lichaamsbouw dus dat gezanik over afvallen is weer zo'n typisch wijvenriedeltje. Haast geen enkele vrouw daar vind ik eigenlijk aantrekkelijk. En een grof gezegd 'lekker wijf' past denk ik ook helemaal niet in die setting. Je krijgt dan zowel bij de vrouwen als mannen een heleboel (naar) 'gedoe'. Moet je niet willen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, die weet echt wel dat die niet mag klagen over haar figuur.
Als ze iets aan haar lijf wil doen zou een blafband en/of papieren zak het enige zijn wat echt zinvol is
Ze kunnen ook beter niemand meer wegsturen (nou een paar dan nog) en dan gewoon een finale bedenken ...quote:Op zondag 4 juni 2023 00:28 schreef woxxel het volgende:
T wordt steeds saaier in de weekenden daar.
Ik denk dat deze 3 maanden niet veel meer gaat gebeuren
Dat laatste betwijfel ik ...quote:Op zondag 4 juni 2023 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan er misschien ook nog vanuit dat er een paar opgevers zullen zijn dus ik denk dat ze voorzichtig zijn met eliminatieopdrachten anders dunt de groep wel erg uit en is er helemaal niets meer aan. Denk dat er nog wel een aantal vrijwillig vertrekken.
Denk ik dus ook.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:49 schreef woxxel het volgende:
Maar de eliminatie heb ik ook geen hoge verwachtingen van.
Ik heb t eerste seizoen van miljoen dollar eiland gezien. Dat was ook zo'n flauw einde.
Er waren er best veel tot t eind en op t laatst de finale met z'n 3 en die ging met weinig naar huis.
T was afgeraffeld en een kater.
Ik denk dat dit ook zo ongeveer zal gaan.
Half uur terug of zo.. zaten jeff en ice nog buiten te kletsen maar had geen zin om te luisteren. Was weer game talk.quote:Op zondag 4 juni 2023 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo in het bejaardenhuis ligt iedereen al op bed tot morgen een uurtje of 10, want het is zondag, dan mogen ze uitslapen. Beetje sporten, beetje zonnen, eten, kaarten, weer eten, weer kaarten en dan weer naar bed. Dat worden 3 leuke maanden.
Val je daar veel van af?quote:Op zondag 4 juni 2023 02:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het moet op he want ze gaan op koffiedieet
Als ze later op de avond zitten te roken, gaan de streams meteen naar de slapende mensenquote:Op zondag 4 juni 2023 02:17 schreef Monique___ het volgende:
dit is toch echt raar.. zijn er mensen wakker laten ze weer slaapstreams zijn.
was drie kwartier terug ook... de hele tijd slaapstreams en opeens gesprek jeff/ ice buiten.
Omdat er muizen zitten en het stonk er naar muizenpiesquote:Op zondag 4 juni 2023 02:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar wat las ik, Wil Bern niet meer op kamer 1 slapen? Hij slaapt er zo lekker vroeg en lang. Snap ik niet
Die muizen lopen door de hele loods, zal op kamer 2 niet veel minder zijn, met al dat eten wat Erik in de kast heeft en die zooi van Janetquote:Op zondag 4 juni 2023 02:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Omdat er muizen zitten en het stonk er naar muizenpies
ja maar ze zagen plas of poepjes liggen volgens mij ook bij het bed (logisch die beesten lopen overal)quote:Op zondag 4 juni 2023 02:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die muizen lopen door de hele loods, zal op kamer 2 niet veel minder zijn, met al dat eten wat Erik in de kast heeft en die zooi van Janet
Volgens mij mag hij dat eten niet meenemen, alleen kleding mag mee naar huisquote:Op zondag 4 juni 2023 02:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar ze zagen plas of poepjes liggen volgens mij ook bij het bed (logisch die beesten lopen overal)
bah ja.. erik hoeft straks een paar maanden niet meer naar de winkel als hij thuis is
kan het naar de voedselbank van brabbelquote:Op zondag 4 juni 2023 02:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij dat eten niet meenemen, alleen kleding mag mee naar huis
En de muizen in muisteren....quote:Op zondag 4 juni 2023 02:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan het naar de voedselbank van brabbel
maar het lijkt me sterk dat hij dat daar moet laten want hij is goed aan het hamsteren
Hij mag/ moet het weggeven of in ieder geval daar laten, mag niet mee.quote:Op zondag 4 juni 2023 02:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan het naar de voedselbank van brabbel
maar het lijkt me sterk dat hij dat daar moet laten want hij is goed aan het hamsteren
Slaap lekker Lotte, op stream nu ook alleen slapersquote:Op zondag 4 juni 2023 02:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
Slaap lekker lieverds, grapjassen, all rounds, leukerds .... etc....
Zal ze zo samen met Babette haar oefeningen gaan doen. Bab wilde iedere ochtend mee doen maar heb het haar gisteren ook niet zien doenquote:Op zondag 4 juni 2023 07:30 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice is op.
Ik denk dat ze haar verteld hebben dat die blouse met al die felle kleuren doorzichtig wordt in het donker. Nu loopt ze met BH aan en vest die ze strak om haar heen houdt.
Waarom maakt Eunice Babette dan niet ff wakker? Het is niet dat ze daar een wekker hebben.quote:Op zondag 4 juni 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ze zo samen met Babette haar oefeningen gaan doen. Bab wilde iedere ochtend mee doen maar heb het haar gisteren ook niet zien doen
Dat weet ik niet, ze zal daar wel niet om gevraagd hebben anders had Eunice dat vast wel gedaanquote:Op zondag 4 juni 2023 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom maakt Eunice Babette dan niet ff wakker? Het is niet dat ze daar een wekker hebben.
valt wel op dat bep nu plots dingen doet om in beter daglicht te staan voor buiten , stoppen met drinken en roken , dansjes doen met morrie en zo , en nu graag hare ratel toehoudenquote:Op zondag 4 juni 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ze zo samen met Babette haar oefeningen gaan doen. Bab wilde iedere ochtend mee doen maar heb het haar gisteren ook niet zien doen
Ze heeft niet door dat ze zichzelf helemaal te kakken zet met haar gedrag.quote:Op zondag 4 juni 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
valt wel op dat bep nu plots dingen doet om in beter daglicht te staan voor buiten , stoppen met drinken en roken , dansjes doen met morrie en zo , en nu graag hare ratel toehouden
goede morgen
bep is grote egotrees , en dan gisteravond in bikini gaan paraderen om te zeggen dat kan ik toch niet dragen , wat gaan ze wel niet denken van mij , nou staat op internet hoor bepquote:Op zondag 4 juni 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft niet door dat ze zichzelf helemaal te kakken zet met haar gedrag.
Maar ik had deze dame al snel door en ze heeft het bewezen het is een achterbakse trien die het te hoog in haar bol heeft
Ik zag een cap voorbij komen inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep is grote egotrees , en dan gisteravond in bikini gaan paraderen om te zeggen dat kan ik toch niet dragen , wat gaan ze wel niet denken van mij , nou staat op internet hoor bep
Uiteraardquote:Op zondag 4 juni 2023 08:15 schreef Inka het volgende:
Zou ze niet zeggen dat ze geen bikini kan dragen, maar het intussen showt omdat ze juist tevreden is over haar strakkere lichaam door het fanatiek sporten de laatste tijd?
zo strak vind ik haar lichaam nietquote:Op zondag 4 juni 2023 08:15 schreef Inka het volgende:
Zou ze niet zeggen dat ze geen bikini kan dragen, maar het intussen showt omdat ze juist tevreden is over haar strakkere lichaam door het fanatiek sporten de laatste tijd?
Gewoon met wat deksels of 'n ijzeren staaf in een pan vlak bij Babs hoofdquote:Op zondag 4 juni 2023 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom maakt Eunice Babette dan niet ff wakker? Het is niet dat ze daar een wekker hebben.
aub niet laat dat ratelmens nog wat slapen , lekker rustig op de streamquote:Op zondag 4 juni 2023 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon met wat deksels of 'n ijzeren staaf in een pan vlak bij Babs hoofdWAKKERWORDUHHHH!!!
Goedemorgen Cos
Is gewoon een sneer naar Mirthe.quote:Op zondag 4 juni 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep is grote egotrees , en dan gisteravond in bikini gaan paraderen om te zeggen dat kan ik toch niet dragen , wat gaan ze wel niet denken van mij , nou staat op internet hoor bep
Zal wel een balletles aan het uitschrijven zijn of zo Of haar wals met Marcianoquote:Op zondag 4 juni 2023 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice heeft bijna dat hele flapover vel vol geschreven.![]()
Ze is wel fanatiek.
moet ze de wals niet leren uit een buuk want het vlot nog niet zoquote:Op zondag 4 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel een balletles aan het uitschrijven zijn of zo Of haar wals met Marciano
Of de choreografie van het Zwanenmeer 2.0 aan het schrijven "Dead Swanlake"quote:Op zondag 4 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel een balletles aan het uitschrijven zijn of zo Of haar wals met Marciano
quote:Op zondag 4 juni 2023 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de choreografie van het Zwanenmeer 2.0 aan het schrijven "Dead Swanlake"
En wel meer getoond (ik hou het heel netjes)quote:Op zondag 4 juni 2023 08:53 schreef woxxel het volgende:
Babette stelt zich aan met d'r bikini.
Ze is al veel eerder in bikini in de hottub geweest.
Een oranje heeft ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1x lezen en ze denkt gelijkdat ze hoogleraar is in dat onderwerpquote:Op zondag 4 juni 2023 08:56 schreef pingu66 het volgende:
Lezen in de buuk en huiswerk maken uit de buuk alles opschrijven en oreren tegen alles en iedereen wat ze allemaal geleerd heeft uit de buuk.
Ze houdt zichzelf zo wel bezig.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1x lezen en ze denkt gelijkdat ze hoogleraar is in dat onderwerp
Heb ook vaak Griekse Yoghurt als ontbijt, best lekkerquote:Op zondag 4 juni 2023 09:18 schreef spapaars het volgende:
Griekse yoghurt met appeltjes als ontbijt.
Netjes welquote:Op zondag 4 juni 2023 09:23 schreef humpty het volgende:
De schaaltjes met yoghurt worden afgedekt en gaan de koelkast in
Das K2quote:Op zondag 4 juni 2023 02:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Omdat er muizen zitten en het stonk er naar muizenpies
Op K2quote:Op zondag 4 juni 2023 02:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar ze zagen plas of poepjes liggen volgens mij ook bij het bed (logisch die beesten lopen overal)
bah ja.. erik hoeft straks een paar maanden niet meer naar de winkel als hij thuis is
Zolang de muizen daar eten kunnen vinden, is het hun eigen schuld.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op K2
Daarom heeft Sasha een muizenval gemaakt
Want nu werd het toch wel heel vies
Ze weten het al heel langquote:Op zondag 4 juni 2023 09:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zolang de muizen daar eten kunnen vinden, is het hun eigen schuld.
In Utopia was het vele malen erger, daar liepen de muizen over de slapende bewonersquote:Op zondag 4 juni 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op K2
Daarom heeft Sasha een muizenval gemaakt
Want nu werd het toch wel heel vies
Hij past zijn kleding er voor aan, maar het is altijd van korte duur.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
De camera volgt Erik van tik naar tik![]()
11 x is hij nu heen en weer gelopen
Ja hij gaat zo nog even wat push up doen en dan nog even fietsen maar al met al doet hij volgens mij nog geen 10 min over allesquote:Op zondag 4 juni 2023 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij past zijn kleding er voor aan, maar het is altijd van korte duur.
Zo koddig om te zien altijd. Hij tikt het echt iedere keer aan De deurpost en de paal van de trapquote:
Ik denk dat het hier niet anders is Fritsquote:Op zondag 4 juni 2023 09:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In Utopia was het vele malen erger, daar liepen de muizen over de slapende bewoners [ afbeelding ]
Ik vraag me af of ze die pis ook schoongemaakt hebben.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weten het al heel lang
Daarom staat alles hoog( of muizen niet kunnen klimmen)
Maar nu vond Sas keutels en het stonk( muizenpis)
Dus nu moeten ze weg
Met de stofzuigerquote:Op zondag 4 juni 2023 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die pis ook schoongemaakt hebben.
FEBO had beter kamers 1 en 2 af kunnen sluiten, zodat ze boven moesten gaan slapen.
Zijn houvast voor zijn verblijf daarquote:Op zondag 4 juni 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo koddig om te zien altijd. Hij tikt het echt iedere keer aan De deurpost en de paal van de trap
Volgens mij 10quote:
Ja het is zijn ritueel daar wijkt hij niet van afquote:
En er dan gewoon naast gaan liggen slapen terwijl Sasha gisteren bijna over haar gier gingquote:
Jepquote:Op zondag 4 juni 2023 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er dan gewoon naast gaan liggen slapen terwijl Sasha gisteren bijna over haar gier ging
Misschien is dit zijn zondagsoefeningen en doet hij het minder als een door de weekse oefeningquote:Op zondag 4 juni 2023 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij schept altijd op. Dat het er 17 zijn ofzo. De sukkel.
quote:
Binnen de kortste keren zullen die muizen er weer zitten,:Dquote:Op zondag 4 juni 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Ik zie een 24 uurs opdracht aankomen
Waarbij ze niet op de slaapkamer mogen
( omdat de FEBO die moet ontmuizen en ontsmetten)
Een emmer met een dekselquote:Op zondag 4 juni 2023 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Die zooi die in slaapkamer 2 in het midden van het pad ligt is dat de muizemval?
Eet zij dat ook?quote:Op zondag 4 juni 2023 09:21 schreef spapaars het volgende:
Tel al 2 vliegen die ook wel yoghurt lusten.
[ afbeelding ]
Neequote:
Veel mensen met lactose intolerantie kunnen juist wel Griekse yoghurt eten, omdat er veel minder lactose zit.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Eunice eet alleen haver of soja geen melk
Eunice eet het nietquote:Op zondag 4 juni 2023 09:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel mensen met lactose intolerantie kunnen juist wel Griekse yoghurt eten, omdat er veel minder lactose zit.
Eten schept hij ook altijd op 😉quote:Op zondag 4 juni 2023 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij schept altijd op. Dat het er 17 zijn ofzo. De sukkel.
Blijkbaar niet of ze vindt dat andere lekkerder, al kan ik me dat niet voorstellen.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice eet het niet
Want die eet elke keer wat anders als ze dat eten
Vraag me af of Eunice dat weet
In harde (Hollandse) kaas zit ook bijna geen lactose dat eet ze ook nietquote:Op zondag 4 juni 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice eet het niet
Want die eet elke keer wat anders als ze dat eten
Vraag me af of Eunice dat weet
Maar wel melk hagelslagquote:Op zondag 4 juni 2023 09:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In harde (Hollandse) kaas zit ook bijna geen lactose dat eet ze ook niet
Lactose vrije yoghurt smaakt exact het zelfde allen is het 2x zo duurquote:Op zondag 4 juni 2023 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet of ze vindt dat andere lekkerder, al kan ik me dat niet voorstellen.
Dat heeft ze altijd wel vind ik, ze heeft niet echt een vriendelijke uitstraling.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy in de keuken. Ze heeft haar haar geknipt zie ik. Meer laagjes.
Ze heeft een verbeten trek om haar mond. Die voelt zich nog niet okee.
Zo heb je een maatje die van feesten houdt, en roken en drinken en lol maken en zo verwerpt dat zelfde maatje die dingen als zondig en zit je alleen met je peuk en drank. En alleen is niet leuk dus ook geen lol.
Vast gekocht van zijn eigen geld.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien gaat Isaac iets bakken, een eitje misschien?
eigen geld is het niet , maar ze hadden extra eieren voor hun dagbestelling en die zijn dus nu van hemquote:
Wat een onzin dat hij dat nu als persoonlijk bezit ziet.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
eigen geld is het niet , maar ze hadden extra eieren voor hun dagbestelling en die zijn dus nu van hem
Ja dat ... maar het was uit hun dagbudget voor het koken ... ja zo kan je ook frituur klaarmaken en met de rest bier kopenquote:Op zondag 4 juni 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat hij dat nu als persoonlijk bezit ziet.
Dat bier is voor iedereen (die dat wil)quote:Op zondag 4 juni 2023 10:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ... maar het was uit hun dagbudget voor het koken ... ja zo kan je ook frituur klaarmaken en met de rest bier kopen
Hoop ik niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
Gaan ze nou de muizen dood maken door ze bleekwater te geven?![]()
Gewoon op eten wat moet bijv Erik met die voorraad? Alsof hij de hongersnood lijdt. Tis geen expeditie Robinsonquote:Op zondag 4 juni 2023 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoop ik niet.
Ze ruimen hun etenszooi in hun slaapkamer maar op en maken wat vaker schoon.
Nee staan in de algemene kastquote:Op zondag 4 juni 2023 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
eigen geld is het niet , maar ze hadden extra eieren voor hun dagbestelling en die zijn dus nu van hem
Gisteren maakte hij er wel een soort van punt van..quote:Op zondag 4 juni 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee staan in de algemene kast
Van iedereen
Dus iedereen mag pakken
Van Erik staat zijn eten hoog en goed ingepakt.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gewoon op eten wat moet bijv Erik met die voorraad? Alsof hij de hongersnood lijdt. Tis geen expeditie Robinson
Net of iedereen op het platteland muizen en vliegen heeftquote:Op zondag 4 juni 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Dat de Febo maar iets aan die muizen en vliegen doet. Maar ze leven op het platteland dus dat is zinloos.
Als ze nou eens grote tupperware dozen kopen van hun geld kunnen ze daar hun stash in stoppenquote:Op zondag 4 juni 2023 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Janet is haar kast aan het leeg halen.
Ik denk al het eten dat ze daar heeft.
Ja dat hij ze had gekochtquote:Op zondag 4 juni 2023 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren maakte hij er wel een soort van punt van..
Wie weet staat die loods wel boven een oude gierkelderquote:Op zondag 4 juni 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Dat de Febo maar iets aan die muizen en vliegen doet. Maar ze leven op het platteland dus dat is zinloos.
Sas ook niet? Want zielig?? En nu staat ze glunderend te vertellen dat de muizen bleekwater hebben gedronken.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net of iedereen op het platteland muizen en vliegen heeft![]()
![]()
Kenzi en Sas wilden toen geen muizenvallen
Want zielig
En de vliegen
Deuren dichthouden en vliegengordijnen
Buiten zettenquote:Op zondag 4 juni 2023 10:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas ook niet? Want zielig?? En nu staat ze glunderend te vertellen dat de muizen bleekwater hebben gedronken.
Gewoon muizenvallen kopen waar in ze levend gevangen woorden en in de suis zetten zodat de febo ze buiten kan zetten.
en nemen 'n paar vriendje meequote:Op zondag 4 juni 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Buiten zetten
Dan maken ze meteen rechtsomkeert
En zitten binnen een half uur weer op dezelfde plek
Tijd voor een briefje van het thuisfront van Isaac....quote:Op zondag 4 juni 2023 10:36 schreef greysbones het volgende:
Zoe wordt ook steeds handtastelijker naar ice
De gierkelder hebben ze zelf namelijk hun septictank1. En ratten genoeg in decloods die ongedierte aantrekken 😆quote:Op zondag 4 juni 2023 10:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet staat die loods wel boven een oude gierkelder
Je moet krabben waar het jeuktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |