Wat kun je iemand ineens 'anders' gaan zien he, ik heb altijd gedacht dat ze wel een finalekandidate zou zijn, maar wat mij betreft mag ze nu de eerstvolgende zijn die de poort uit moet lopenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat mij betreft de achterkant van Babs, als die de poort uit loopt
Misschien was het te warm voor een zweetpakquote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu lagen ze te niksen zonder zweetpak vanmiddag waren ze aan het sporten zonder zweetpak
hahaha erg is dat he, gisteravond met m'n kleinkinderen geweest, maar als ze het er over hebben dan proef je het bijnaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
ze hebben het over MC Donalds
nu heb ik zin in mc
Babs altijd een rare gevonden, nooit vertrouwd. Toen met GJ kotste ik haar (en GJ) ook al uit. Kan soms hard om d'r lachen als ze met Wendy of Jeff lol maakt hoor, maar de laatste tijd zit ze weer op het GJ niveau zeg maar, alleen bewijst ze dat GJ niet nodig is om zichzelf ongeliefd te maken...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat kun je iemand ineens 'anders' gaan zien he, ik heb altijd gedacht dat ze wel een finalekandidate zou zijn, maar wat mij betreft mag ze nu de eerstvolgende zijn die de poort uit moet lopen
Nu pas last van ? Ik al maanden en maanden geledenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
ik kan niet meer zo goed naar babs luisteren
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:01 schreef xsaskiax het volgende:
Erik zegt dat er zelfs een alcoholvrije slijterij schijnt te zijn, waarop Sasha lacht en zegt: Erik, dat noemen ze een supermarkt!!!!!
goed verwoordquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs altijd een rare gevonden, nooit vertrouwd. Toen met GJ kotste ik haar (en GJ) ook al uit. Kan soms hard om d'r lachen als ze met Wendy of Jeff lol maakt hoor, maar de laatste tijd zit ze weer op het GJ niveau zeg maar, alleen bewijst ze dat GJ niet nodig is om zichzelf ongeliefd te maken...
Geen idee, vond de opmerking van Sas wel geinig.quote:
Ja, rond 18:00 avondeten op, weet je hoe lang dat geleden is!?quote:
ik zou overslaanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst-chips met wat vlieg als extra vruchtvlees.
Ook Marciano warmt nog wat overgebleven eten van vanmiddag op
Gewoon bizar, bij elk shot in die keuken zie je wel iets vliegen of lopen daar en dan doel ik niet op eten of mensen...quote:
Wendy jeff Tiano Rupie Ima Janet Mori Mirthe, eunice gisteren ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ging het nou weer over 1 kratje bier waar 6 personen van drinken ?
Dan zou ik 2 kratten doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy jeff Tiano Rupie Ima Janet Mori Mirthe, eunice gisteren ook
Met warm weer altijd meer !quote:
zweten zonder inspanning dan, het is helemaal onzin natuurlijk want vochtbalans herstelt t lichaamquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien was het te warm voor een zweetpak
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Met warm weer altijd meer !
Het verdampt voordat het bij je mond is ( nou ja dat heb ik altijd met mijn wijn)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:23 schreef pingu66 het volgende:
Zoë vond het manager zijn niet niks want ze heeft 3x oog in oog gestaan met iemand die jullie wel weten wie dat is.
Ja klopt en hij meent het nog echt ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:27 schreef Judiwi het volgende:
Wat kan die Eric neerbuigend over Moraima praten.
Jw had daar ook een handje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |