quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Tiano heeft dat aanzet stuk uiteindelijk voor Sas en Bern gemaakt ( toen hij zag dat Bern al mega veel moeite had met het zagen)
Babs heeft nu eenmaal een zware (mannelijke) lichaamsbouw dus dat gezanik over afvallen is weer zo'n typisch wijvenriedeltje. Haast geen enkele vrouw daar vind ik eigenlijk aantrekkelijk. En een grof gezegd 'lekker wijf' past denk ik ook helemaal niet in die setting. Je krijgt dan zowel bij de vrouwen als mannen een heleboel (naar) 'gedoe'. Moet je niet willen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, die weet echt wel dat die niet mag klagen over haar figuur.
Als ze iets aan haar lijf wil doen zou een blafband en/of papieren zak het enige zijn wat echt zinvol is
Ze kunnen ook beter niemand meer wegsturen (nou een paar dan nog) en dan gewoon een finale bedenken ...quote:Op zondag 4 juni 2023 00:28 schreef woxxel het volgende:
T wordt steeds saaier in de weekenden daar.
Ik denk dat deze 3 maanden niet veel meer gaat gebeuren
Dat laatste betwijfel ik ...quote:Op zondag 4 juni 2023 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan er misschien ook nog vanuit dat er een paar opgevers zullen zijn dus ik denk dat ze voorzichtig zijn met eliminatieopdrachten anders dunt de groep wel erg uit en is er helemaal niets meer aan. Denk dat er nog wel een aantal vrijwillig vertrekken.
Denk ik dus ook.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:49 schreef woxxel het volgende:
Maar de eliminatie heb ik ook geen hoge verwachtingen van.
Ik heb t eerste seizoen van miljoen dollar eiland gezien. Dat was ook zo'n flauw einde.
Er waren er best veel tot t eind en op t laatst de finale met z'n 3 en die ging met weinig naar huis.
T was afgeraffeld en een kater.
Ik denk dat dit ook zo ongeveer zal gaan.
Half uur terug of zo.. zaten jeff en ice nog buiten te kletsen maar had geen zin om te luisteren. Was weer game talk.quote:Op zondag 4 juni 2023 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo in het bejaardenhuis ligt iedereen al op bed tot morgen een uurtje of 10, want het is zondag, dan mogen ze uitslapen. Beetje sporten, beetje zonnen, eten, kaarten, weer eten, weer kaarten en dan weer naar bed. Dat worden 3 leuke maanden.
Val je daar veel van af?quote:Op zondag 4 juni 2023 02:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het moet op he want ze gaan op koffiedieet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |