ze willen Mirthe naar K1 begreep ik??quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:57 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Ik wil gewoon zitten op je bed"
Sasha: "Jij slaapt hier morgen ook he!? En met een beetje geluk de komende 3 maanden!"
Bern: "???"
Sasha: "Jij wil toch niet meer daar slapen?!"
Bern: "Ja, ja.... Dit is niet mijn kamer"
Geen idee, zal wel weer zo'n vaag wishful thinking plannetje zijn waarover ze bij K5 smeken...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze willen Mirthe naar K1 begreep ik??
van de week
Als ik Mirthe was zou ik dan met extra bed gewoon meenemenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
van de week
PLeaaaasssseee FEBOquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel weer zo'n vaag wishful thinking plannetje zijn waarover ze bij K5 smeken...
Maar dat gaat Mirthe toch nooit doen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
van de week
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar dat gaat Mirthe toch nooit doen?
Of willen ze haar elimineren?
Nee, maarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
PLeaaaasssseee FEBO
doe een GTST eliminatie
daar weet Bern namelijk niks van![]()
zoiets?
Maar dat is van Bern en Sas.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik Mirthe was zou ik dan met extra bed gewoon meenemen
beetje Maddy verhaalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar
Tussentijdse kamer wissel? Nope
Eliminatie wissel? Nope, tenzij 30-25-30-10
Enige wat ik me dan kan bedenken is dat ze K5 vragen of Bern en Sas beiden naar het bed van Mirthe mogen en Mirthe het bed van Sas dan neemt.
Tis ook saai daarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
het is zaterdagavond
de helft gaat al naar bed
Had zo gehoopt dat Jeff haar extra aandacht zou geven.quote:
Bern heeft die op K3 gemaaktquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee is Mirthes bed ... was voor samen met Kenzi .... maar toen was ze weg ..
ik zie Wendy en Jeff ook regelmatig samenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Had zo gehoopt dat Jeff haar extra aandacht zou geven.
Hij moet toch zien hoe Wendy nu behandeld wordt ?
die kan bijna zeggen dat hij de helft van het jaar slapend heeft doorgebrachtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:07 schreef pingu66 het volgende:
Bern slaapt prima in kamer 1 zo'n 10-11 uur per dag
het is toch ook een jaar van zijn levenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan bijna zeggen dat hij de helft van het jaar slapend heeft doorgebracht
Heb ik niet meegekregen (zit nu vaak buiten)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Wendy en Jeff ook regelmatig samen
maar hij kan niet de rol van babs overnemen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern heeft die op K3 gemaakt
Mirthe mocht hem gebruiken met Kenzi
Tiano heeft dat aanzet stuk uiteindelijk voor Sas en Bern gemaakt ( toen hij zag dat Bern al mega veel moeite had met het zagen)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern heeft die op K3 gemaakt
Mirthe mocht hem gebruiken met Kenzi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |