Een emmer met een dekselquote:Op zondag 4 juni 2023 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Die zooi die in slaapkamer 2 in het midden van het pad ligt is dat de muizemval?
Eet zij dat ook?quote:Op zondag 4 juni 2023 09:21 schreef spapaars het volgende:
Tel al 2 vliegen die ook wel yoghurt lusten.
[ afbeelding ]
Neequote:
Veel mensen met lactose intolerantie kunnen juist wel Griekse yoghurt eten, omdat er veel minder lactose zit.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Eunice eet alleen haver of soja geen melk
Eunice eet het nietquote:Op zondag 4 juni 2023 09:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel mensen met lactose intolerantie kunnen juist wel Griekse yoghurt eten, omdat er veel minder lactose zit.
Eten schept hij ook altijd op 😉quote:Op zondag 4 juni 2023 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij schept altijd op. Dat het er 17 zijn ofzo. De sukkel.
Blijkbaar niet of ze vindt dat andere lekkerder, al kan ik me dat niet voorstellen.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice eet het niet
Want die eet elke keer wat anders als ze dat eten
Vraag me af of Eunice dat weet
In harde (Hollandse) kaas zit ook bijna geen lactose dat eet ze ook nietquote:Op zondag 4 juni 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice eet het niet
Want die eet elke keer wat anders als ze dat eten
Vraag me af of Eunice dat weet
Maar wel melk hagelslagquote:Op zondag 4 juni 2023 09:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In harde (Hollandse) kaas zit ook bijna geen lactose dat eet ze ook niet
Lactose vrije yoghurt smaakt exact het zelfde allen is het 2x zo duurquote:Op zondag 4 juni 2023 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet of ze vindt dat andere lekkerder, al kan ik me dat niet voorstellen.
Dat heeft ze altijd wel vind ik, ze heeft niet echt een vriendelijke uitstraling.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy in de keuken. Ze heeft haar haar geknipt zie ik. Meer laagjes.
Ze heeft een verbeten trek om haar mond. Die voelt zich nog niet okee.
Zo heb je een maatje die van feesten houdt, en roken en drinken en lol maken en zo verwerpt dat zelfde maatje die dingen als zondig en zit je alleen met je peuk en drank. En alleen is niet leuk dus ook geen lol.
Vast gekocht van zijn eigen geld.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien gaat Isaac iets bakken, een eitje misschien?
eigen geld is het niet , maar ze hadden extra eieren voor hun dagbestelling en die zijn dus nu van hemquote:
Wat een onzin dat hij dat nu als persoonlijk bezit ziet.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
eigen geld is het niet , maar ze hadden extra eieren voor hun dagbestelling en die zijn dus nu van hem
Ja dat ... maar het was uit hun dagbudget voor het koken ... ja zo kan je ook frituur klaarmaken en met de rest bier kopenquote:Op zondag 4 juni 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat hij dat nu als persoonlijk bezit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |