Best of the rest rest ... geen Perez, geen Leclerc, geen Russell waar hij rondje van verneukte.quote:
Ook niet toen Russell pole reed?quote:
Duurde niet langquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Best of the rest rest ... geen Perez, geen Leclerc, geen Russell waar hij rondje van verneukte.
Heerlijk jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
Haha die stemverheffing tijdens Lewis en dan het resultaat
Was niet meer nodig, dus afgebrokenquote:
Moesten er hier om lachenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
Haha die stemverheffing tijdens Lewis en dan het resultaat
ja en meteen afgebroken toen hij hoorde dat niemand het haaldequote:
Jammer, als autologie was ie leukerquote:
Driedubbele bromance met Max, Lando en Carlosquote:
Gasly krijgt nog wel straf..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Gasly Stroll en Lewis bij elkaar in de buurt, genieten. Mist alleen nog mr. Dickhead.
Gasly gaat nog wel een strafje krijgenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Gasly Stroll en Lewis bij elkaar in de buurt, genieten. Mist alleen nog mr. Dickhead.
ja dat was een oprecht gemiste kansquote:
Detailsquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gasly gaat nog wel een strafje krijgen
Siesta.quote:
Verstappen die met 2 vingers in de neus wegrijdt van de rest, hoe is dat mooi?quote:
You either die a hero, or live long enough to become a Hamilton.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef LTVDK het volgende:
Gaat Max nu ook al beginnen met great crowd
klopt ook. Hij moest zijn laatste ronde afbreken, anders was hij a mile ahead geweestquote:
Inzetten op tot welke P Verstappen een ronde pakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Verstappen die met 2 vingers in de neus wegrijdt van de rest, hoe is dat mooi?
Volgens mij zei je dat ook niet in het overheersende tijdperk van Mercedes/Hamilton.
Gelukkig is erachter nog genoeg strijd. Een F1 race gaat niet alleen om P1.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat ook niet in het overheersende tijdperk van Mercedes/Hamilton.
27quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Inzetten op tot welke P Verstappen een ronde pakt.
Sainz en Norris voorin, Alonso die wat goed te maken heeft, potentie genoeg. Je hoeft je niet enkel te focussen op Max hequote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Stef Bos zong hier een liedje overquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef LTVDK het volgende:
Gaat Max nu ook al beginnen met great crowd
Het feit dat ik totaal niet kan voorspellen wie P2 en P3 gaan worden maakt dit een hele leuke race.quote:
Zo'n race waar Max alleen de eerste en laatste ronde in beeld is en misschien nog bij zijn pit. En dan de restquote:
Nee daar moet je het toch maar weer van hebben dan, vind het wel gewoon jammer dat al heel veel jaren er altijd 1 iemand is die wegrijdt bij de rest. Maakt het toch net ietjes minder leuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sainz en Norris voorin, Alonso die wat goed te maken heeft, potentie genoeg. Je hoeft je niet enkel te focussen op Max he
Checo, tenzij die in een mongolenwaaier terechtkomt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik totaal niet kan voorspellen wie P2 en P3 gaan worden maakt dit een hele leuke race.
Dan is Carlos de oudste van de 3quote:
Het zou voor Perez toch niet moeilijk moeten zijn om snel naar P2 te rijden op deze baan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik totaal niet kan voorspellen wie P2 en P3 gaan worden maakt dit een hele leuke race.
Wat heb je er aan, die passen niet eens onder die auto.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Max heeft inmiddels al een even grote verzameling bandjes als Leclerc.
Op pace geklopt voor P10, die is echt nergens.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Checo, tenzij die in een mongolenwaaier terechtkomt.
mwah, die foto die je eerder postte is wel van toepassing op de prijzenkastquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Max heeft inmiddels al een even grote verzameling bandjes als Leclerc.
Met wat passen en meten vast wel onder een kart.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat heb je er aan, die passen niet eens onder die auto.
speciale autootjes laten bouwen voor P om mee te racenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Voor de kart.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zie nu precies op moment van posten de resultaten verdwijnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Loopt je stream zover achter? Of voor?
Ook onder een kart wil je geen Pirelli hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met wat passen en meten vast wel onder een kart.
Hamilton 2, Stroll 3, Sainz valt terug door fouten tijdens de pitstop van Leclerec of z'n motor ploft als ie op het eind op P2 rijdt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hier roepen ze dat het een saaie race gaat worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef LTVDK het volgende:
7 verschillende teams in de top 10 is ook wel leuk
Ja dat is wel een keer verrassend.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef LTVDK het volgende:
7 verschillende teams in de top 10 is ook wel leuk
omdat ze alleen naar de P1 willen kijken, terwijl we jaren lang naar leuke races hebben gekeken zonder naar de P1 te kijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hier roepen ze dat het een saaie race gaat worden.
karma is a bitchquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vanaf het moment dat Perez aangaf dat hij Max wel kon hebben, gaat er niets meer goed.
Als Max goed weg is zal het voor P1 niet spannend meer gaan worden, maar van 2 tot 20 nog welquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vanaf het moment dat Perez aangaf dat hij Max wel kon hebben, gaat er niets meer goed.
Mwah. Een normale ronde met verse softs had hij Q3 natuurlijk wel makkelijk gehaaldquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op pace geklopt voor P10, die is echt nergens.
Ja, dat zijn dezelfde gasten die hun mond hielden toen Merc zo dominant was.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
die niet eens keken voor Max mee deedquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dezelfde gasten die hun mond hielden toen Merc zo dominant was.
Of het zijn DTS kijkers.
Alonso naast Max zou best kunnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je zal toch de teamgenoot van Max zijn, zwaar demotiverend.
Hij heeft ook ontzettend hard op zijn lazer gehad in Miami, en toen ging hij forceren in Monaco, en nu mist hij vertrouwen terwijl hij al voor lul staat en dan is het makkelijk fouten maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
als je een goed relativerend vermogen hebt is er niets aan de hand. Je moet het alleen niet te hoog in je bol krijgen want dan ontwaakt de leeuw en krijg je karmaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Reed ie niet nog op de banden waarmee ie dat uitstapje in de gravel had genomen? Daar zou je sowieso geen snelle tijden meer mee rijden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op pace geklopt voor P10, die is echt nergens.
Af en toe een keertje leuk mee lijken te komen om vervolgens weer helemaal zoek gereden te wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Die McClarens gaan meestal achteruit in een racequote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk kan Norris bij blijven in de race, gun hem wel een mooi podium.
Laat hem dan wel luisteren als het gaat regenen en hij moet de pits in.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Danny werkelijk weer de oude is, zet ie hem op Pole en wint ie de race.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef -XOR- het volgende:
Als VER per ongeluk een weekend ziek is en Danny "Zwitserlevengevoel" Ricciardo in de RB plaats moet nemen heb je een leuke midfield wagen.
Maar dan vervangt Lawson hem dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef -XOR- het volgende:
Als VER per ongeluk een weekend ziek is en Danny "Zwitserlevengevoel" Ricciardo in de RB plaats moet nemen heb je een leuke midfield wagen.
Redbull zou Perez alleen achter moeten laten bij een benzinepomp.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:27 schreef Nizno het volgende:
babythee
dat gaat perez niet helpen, die moet gewoon een goede duw krijgen van Jos net als dat Jos dat jaren met Max deed
We weten allemaal hoe goed die met zulke druk kan omgaan, die mag dus blij zijn als die nog een keer een race kan meepakkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:26 schreef alpeko het volgende:
Perez moet alles zetten op dat hij vanaf nu iedere wedstrijd wint
Maar dat gaat niet gebeuren:quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:27 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als Danny werkelijk weer de oude is, zet ie hem op Pole en wint ie de race.
Kan Marko meteen Perez er uit mikken
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Liam voor zijn punten SuperFormula moet rijden welquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet gebeuren:
https://www.motorsport.co(...)aims-marko/10401632/
https://www.grandprix.com(...)ed-bull-reserve.html
![]()
Overigens wel eens met de wagen dan in het midfield of nog verder terug rijdtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef -XOR- het volgende:
Alonso wil dan ook gewoon winnen en Max ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alonso naast Max zou best kunnen.
Liam heeft allang een super licence. Anders ben je geen reserve.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:30 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als Liam voor zijn punten SuperFormula moet rijden wel
Nee hoor, Lawson (en Maloney) heeft al een superlicense en heeft die punten niet nodig. En hij verkiest het écht wel om in de F1 te rijden boven een Super Formula kampioenschap al is hij prima op weg naar dat kampioenschpquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:30 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als Liam voor zijn punten SuperFormula moet rijden wel
Dat vond ik echt een toffe gok van Lando. Podium of niet het interesseerde hem toen niks, volledige gegokt op een overwinning met het risico op niks (P4 of lager).quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat hem dan wel luisteren als het gaat regenen en hij moet de pits in.
Rusland 2021
Dat ze allebei willen winnen geloof ik wel ja, maar die twee zijn volgens mij oprecht goede vrienden en dat heeft verder niks met Hammie te makenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alonso wil dan ook gewoon winnen en Max ook.
Alonso is ook niet eens zo zeer "fan" van Max, hij is vooral geen vrienden met Hamilton.
Beetje "de vijand van mijn vijand is mijn beste vriend"
Alonso en Max houden beiden van stevig racen, beetje 70's - 90's stijl.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alonso is ook niet eens zo zeer "fan" van Max, hij is vooral geen vrienden met Hamilton.
Hoe kom je daarbij? Die 2 steken voortdurend veren in elkaars reet (en terecht)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel twee gasten die elkaar graag mogen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wie er wel lekker ligt met Lewis.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel twee gasten die elkaar graag mogen.
Dat ze beiden niet lekker liggen met Lewis komt er bij kijken.
Op het moment dat Lando aangaf niet te willen pitten vloekte ik wel ff richting hem voor de TV.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een toffe gok van Lando. Podium of niet het interesseerde hem toen niks, volledige gegokt op een overwinning met het risico op niks (P4 of lager).
Bosequote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wie er wel lekker ligt met Lewis.
Toto en.. ?
Niemand denk ik. Cooldown room sfeertje is ook heel anders Als Ham erbij is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Bottasquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Angela,.....owww wacht..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Types als Justin Bieberquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Maar hebben de stewards nu al beslist dan?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hebben de stewards nu al beslist dan?
Ah, nog niet dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, nog niet officieel, maar dat denk ik.
nee, de coureurs moeten nog gehoord wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mañanaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, was al ff bekend. Snap alleen niet helemaal waarom Russell de beschuldigde is..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Sjors en #44 moeten zich bij de stewards melden
En Gasly dus twee keerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, de coureurs moeten nog gehoord worden
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Thanks!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt, bij basketbalwedstrijd van de LA Lakers laatst.
Wat heeft Gasly twee keer gedaanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
18.00 uur Gasly en Sainz
18.15 uur Gasly en Max
18.30 uur Sjors en #44
Angela Cullenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Impedingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat heeft Gasly twee keer gedaan?
Georgie en Hammie al gezien
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja Lewis heeft geen 25 kampioenschappen gewonnen dus dan mag het
Als concurrenten wel ja, werderzijds respect enzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Die 2 steken voortdurend veren in elkaars reet (en terecht)
Ah, ok. Helderquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leo date niemand ouder dan 25, flauw grapje
Ja, het is makkelijker vrienden te zijn als je geen teamgenoten bent.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als concurrenten wel ja, werderzijds respect enzo.
Maar als teamgenoot verandert er een hoop, dan heb je gelijke kansen in principe en wordt 't al snel "vechten" en niet onder willen doen voor je teamgenoot.
Zeker als #2 heb je dan ook constant het gevoel dat je teamgenoot voorgetrokken wordt en dat jij er harder je best voor moet doen.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk wel dat Gasly nog wat naar achteren gaat.
ik denk 3 plaatsen voor het incident met Sainz en dat hij voor het incident met Max een waarschuwing krijgtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk wel dat Gasly nog wat naar achteren gaat.
Ik denk gewoon 10 plaatsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk 3 plaatsen voor het incident met Sainz en dat hij voor het incident met Max een waarschuwing krijgt
Idd! McLaren heeft het lek boven?!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Waarom gaat McLaren plots zo goed nu ik ze uit m'n manager heb gehaald
Ach, gridstrafje voor een van die twee of allebei zou best leuk zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Ok, bij het zien van extra beelden, moet ik toch concluderen dat ook Hamilton er niets aan kon doen. Was gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ja, WEER CAKEquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb weer wat gemist volgens mij.
Weet je wat echt ultiem zou zijnquote:
He jinxed it (himselfquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mss zat de Mercedes vloer er wel onder.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Weet je wat echt ultiem zou zijndat RBR Perez opdracht gegeven heeft te crashen en ze er een andere vloer onder geschroefd hebben waarvan ze weten dat het nooit gaat werken. Dat ze iedereen op een wild goose chase sturen en dat Newey al een week de ballen uit zijn broek aan het lachen is.
Is natuurlijk niet zo maar zou wel leuk zijn
Alonso is ook gewoon een lul.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tom Cruise, will smith, kanye west...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Perez haterquote:
Was te verwachtenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Gasly 6 plaatsen terug op de grid
https://www.fia.com/sites(...)eding%20Car%2055.pdf
https://www.fia.com/sites(...)peding%20Car%201.pdf
Goh.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Formal warning voor Sjors en Merc
https://www.fia.com/sites(...)20of%20direction.pdf
Not getting the joke?quote:
Hier hadden ze gewoon een straf voor uit moeten delen imo. Was nogal gevaarlijke actie.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Juist wel. Vandaar dequote:
Eerder een fout van het team dat hem niet waarschuwde dat Hamilton achter hem zat. Sowieso zaten ze allebei in een snelle ronde en ging Russell opzij om Sainz in te halen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hier hadden ze gewoon een straf voor uit moeten delen imo. Was nogal gevaarlijke actie.
Mercedes krijgt geen straf, alleen waarschuwingen of reprimandes.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hier hadden ze gewoon een straf voor uit moeten delen imo. Was nogal gevaarlijke actie.
Ik had het over Josef en Rinus. Weinig BNW's aan hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
BNW is een deurtje verderop hoor
Een straf zou ook wel heel erg gek zijn geweest, het is alleen wel verwonderlijk dat Hamilton geen idee had of zijn teamgenoot een snelle ronde wilde maken of net een snelle ronde had gemaakt. Die vent lijkt wel vaker alles om hem heen te vergeten of niet te interesseren (kan zo even geen voorbeeld noemen)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
nee hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had het over Josef en Rinus. Weinig BNW's aan hoor![]()
Heb je de verkeerde post gequote?
Maar nixx over penalty points, komt Gasly weer goed mee weg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Is niet bij impeding. Vorige races ook al niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar nixx over penalty points, komt Gasly weer goed mee weg.
Al is 2x 3 plaatsen terug op de grid natuurlijk niet zomaar wat
Dan hadden de commentatoren van F1 TV in de nabeschouwing het foutquote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is niet bij impeding. Vorige races ook al niet.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-had-sneller-gekundquote:"Ik ben waar ik had verwacht te zijn." Starten van poleposition is geen verrassing meer voor Max Verstappen. In Barcelona kon hij het zich zelfs veroorloven in de beslissende kwalificatiesessie zijn snelste ronde af te breken.
Als de kwalificatie zijn apotheose bereikt en de Formule 1-coureurs normaal gesproken het maximale uit hun auto willen persen, zit Verstappen in een luxepositie. Eén volledig rondje op topsnelheid was genoeg om zich van de eerste plek op de startgrid te verzekeren.
"De tweede poging had nog sneller gekund, maar 'GP' (Verstappens engineer Gianpiero Lambiase, red.) gaf me de opdracht van het gas te gaan. We spaarden onze banden voor morgen, je weet nooit of je ze nodig gaat hebben. We hadden dit scenario van tevoren al besproken als ik bovenaan zou staan."
Was te verwachten natuurlijk, twee keer dezelfde fout waarin hij overduidelijk de schuldige wasquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
NOSquote:De Vries start als veertiende: 'Gemengde gevoelens'
Nyck de Vries kende een wisselvallige kwalificatie en start zondag als veertiende. Tijdens de eerste sessie spinde hij tot twee keer toe.
"Het gebeurde omdat de baan vochtig was, maar het was niet of amper te zien. Overal was de baan droog, of het leek op zijn minst zo. Ik zag het gewoon niet. Maar wat doe je eraan? De baan werd steeds sneller, dus ik kon aan het eind een goede tijd neerzetten."
In de tweede kwalificatiesessie kon De Vries niet meer verrassen. "Dat kwam door mijn twee spins, ik heb teveel banden verknald en had daarna niet genoeg nieuwe banden meer over. Dat heeft mijn kansen om zeep geholpen."
"Ik heb gemengde gevoelens, ben een beetje teleurgesteld over dit resultaat. We waren het hele weekeinde sterk en dat zie je op de startopstelling niet terug. P12 had er zeker in gezeten, misschien zelfs de toptien."
Niet voor de 6de x vandaag dat gespeculeer over RICquote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:38 schreef THEFXR het volgende:
Toen Per eraf ging, zag je gelijk die koppen van Newey en Horner in beeld, dat sprak boekdelen.
Ben benieuwd of Helmut en Horner gaan bespreken, Dev eruit, Per erin en Ric naast max, of dat ze de gok nemen met een nieuweling?
Kan je het nog ééééééén keertje uitleggen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet voor de 6de x vandaag dat gespeculeer over RIC![]()
Die komt NIET in aanmerking:
Ricciardo kan er niets meer van, die is gewoon klaar en gaat zn zakken in de USA vullen, waar ze helemaal niet kunnen sturen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:43 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan je het nog ééééééén keertje uitleggen?![]()
Het hier eerder gemaakte tegenargument blijft natuurlijk ook overeind, dat je bij RBR nooit weet wat ze nou weer gaan verzinnen.
Niets is noodzakelijkerwijs onmogelijk. Maar RIC is daadwerkelijk en nadrukkelijk aangenomen voor PR-dingen en demonstraties met (oude) RBR-wagens. En dat is ook wat hij doet. Al is hij een enkele keer ook bij een race aanwezig.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:43 schreef Perox het volgende:
[..]
Het hier eerder gemaakte tegenargument blijft natuurlijk ook overeind, dat je bij RBR nooit weet wat ze nou weer gaan verzinnen.
Dat blinde vertrouwen blijft grappig.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:49 schreef daNpy het volgende:
Net even de highlights terug gekeken, maar mbt Gasly niet veel wijzer. Wel heerlijk hoe de commentatoren op het puntje van hun stoel zitten als Hamilton het rechte stuk op komt, GAAT HIJ DE FRONT ROW HALEN, GAAT HIJ nee.
Dat subtiele tikje van Newey aan Horner zei eigenlijk alles.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:38 schreef THEFXR het volgende:
Toen Per eraf ging, zag je gelijk die koppen van Newey en Horner in beeld, dat sprak boekdelen.
Ben benieuwd of Helmut en Horner gaan bespreken, Dev eruit, Per erin en Ric naast max, of dat ze de gok nemen met een nieuweling?
ach, die status kan zo veranderen in de F1, dat is bekend in de historie.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet voor de 6de x vandaag dat gespeculeer over RIC![]()
Die komt NIET in aanmerking:
Als ze hem graag gehad hadden als reserverijder hadden ze hem wel aangenomen als reserverijder. Dat hebben ze zeer nadrukkelijk niet gedaan. En het is ook niet of hij een deuk in een pakje boter reed bij zijn vorige 2 teams..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach, die status kan zo veranderen in de F1, dat is bekend in de historie.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niets is noodzakelijkerwijs onmogelijk. Maar RIC is daadwerkelijk en nadrukkelijk aangenomen voor PR-dingen en demonstraties met (oude) RBR-wagens. En dat is ook wat hij doet. Al is hij een enkele keer ook bij een race aanwezig.
Zeker bij RBquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com(...)ne-in-rb19/10467573/quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ze hem graag gehad hadden als reserverijder hadden ze hem wel aangenomen als reserverijder. Dat hebben ze zeer nadrukkelijk niet gedaan. En het is ook niet of hij een deuk in een pakje boter reed bij zijn vorige 2 teams..
Verder:
[..]
Kan iemand daarvan een gifje posten?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat subtiele tikje van Newey aan Horner zei eigenlijk alles.
Al zie ik dat niet gebeuren. Sowieso niet omdat ik niet denk dat Ricciardo veel beter is. Sinds hij weg is bij Red Bull is het alleen maar minder geworden. En het gat met Verstappen werd ook steeds groter.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat konden ze sowieso al.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
De titelaspiraties van Perez kunnen ook wel weer in de ijskast, of niet?
Hij is er iets te veel in gaan geloven en hij kan beter weer met beide benen op de grond komenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met die logica is de kans ook groot dat ze Perez vervangen door David Coulthard...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:43 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat het woord van RBR niet veel waard is, gezien het grote verschil tussen woorden en daden in het verleden. Dus ook al zeggen ze dat RIC niet in aanmerking komt voor een stoeltje, zie ik ze er voor aan om, in omstandigheden waarin ze dat handig achten, dat alsnog tóch te doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:47 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Met die logica is de kans ook groot dat ze Perez vervangen door David Coulthard...
Motormapping kan er ook voor zorgen dat er meer vermogen wordt ingezet om onderin sneller te accelereren, waardoor je eerder op een (lagere) top bent.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
Misschien een stom vraagje, maar de topsnelheid van de auto's liggen volgens mij iets lager dan op andere circuits, ligt dit puur en alleen aan de vleugel of zijn er nog andere settings die de topsnelheid iets lager maken?
Zit wel wat logica inquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Motormapping kan er ook voor zorgen dat er meer vermogen wordt ingezet om onderin sneller te accelereren, waardoor je eerder op een (lagere) top bent.
Maar ook het type asfalt kan wat verschil maken. Plus dat de banden hier (ook de softs) relatief hard zijn. Deze race is heel zwaar op de banden, dus mogelijk dat de bandenspanning ook nog wat doet.
En zo zijn er nog wel wat factoren die meer of minder invloed hebben.
Dit is een circuit met veel hogesnelheidsbochten dus lijkt me dat ze met relatief veel vleugel rijden. Maar ik kan het ook mis hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
Misschien een stom vraagje, maar de topsnelheid van de auto's liggen volgens mij iets lager dan op andere circuits, ligt dit puur en alleen aan de vleugel of zijn er nog andere settings die de topsnelheid iets lager maken?
Hij heeft 1 goede race gehad waar ie beter was dan Max en dacht gelijk hem aan te kunnen, Maar Max maximaliseerde in Baku toen hij inzag dat er niet meer in zat, en Perez laat ontzettend veel punten liggen in Monaco, dat is het verschil.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij is er iets te veel in geloven en hij kan beter weer met beide benen op de grond komen
Ik denk ook dat het voornamelijk dit is, hoor. Als je naar de achtervleugels kijkt, staan ze zowat recht overeind.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit is een circuit met veel hogesnelheidsbochten dus lijkt me dat ze met relatief veel vleugel rijden. Maar ik kan het ook mis hebben
iemand die alleen voor PR is aangenomen, moet niet in een sim zitten en al helemaal niet banden testen gaan doen, dus dat spreekt al boekdelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat het woord van RBR niet veel waard is, gezien het grote verschil tussen woorden en daden in het verleden. Dus ook al zeggen ze dat RIC niet in aanmerking komt voor een stoeltje, zie ik ze er voor aan om, in omstandigheden waarin ze dat handig achten, dat alsnog tóch te doen.
Nog een oud nummer met een toepasselijke titel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mag sowieso twee keer per jaarquote:
Avondklok en onderdelen vervangen zijn twee verschillende dingen. En waarom zou je één van je twee vrije avondklokjokers inzetten voor een GP waar je toch al achteraan begint?quote:
Dat is ook zijn werk, net als de PR demo's etc. Maar hij is niet de officiële reserve. Dat zijn zoals gezegd Lawson, Maloney en Hauger.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iemand die alleen voor PR is aangenomen, moet niet in een sim zitten en al helemaal niet banden testen gaan doen, dus dat spreekt al boekdelen.
https://nl.motorsport.com(...)een-rijtje/10405597/quote:De jonge talenten Liam Lawson, Zane Maloney en Dennis Hauger staan op de loonlijst als officiele reservecoureurs voor zowel het topteam als voor AlphaTauri. Het duo wisselt elkaar af tijdens de Grands Prix en krijgt zo alvast een waardevol kijkje in de keuken met het oog op de toekomst.
In november maakte Red Bull Racing bekend dat Daniel Ricciardo terugkeert bij het team als derde rijder. De Australiër wilde na zijn moeizaam verlopen periode bij McLaren even weg uit de schijnwerpers en kon terecht bij zijn oude werkgever. De goedlachse rijder zal een flink aantal PR-activiteiten voor zijn rekening nemen, maar stapt daarnaast in de simulator om de vaste rijders te ondersteunen.
Spaghetti Managementquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
De komende 5 jaar kan Ferrari sowieso een titel wel vergeten..
dat wordt het een van de drie die gaat vervangen, ik weet echt zeker, dat RBR en AT niet het seizoen afmaakt met de huidige rijders.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is ook zijn werk, net als de PR demo's etc. Maar hij is niet de officiële reserve. Dat zijn zoals gezegd Lawson, Maloney en Hauger.
[..]
https://nl.motorsport.com(...)een-rijtje/10405597/
Of de start met een uur uitstellenquote:
Twee uur en de race gaat niet door of alleen een paar rondjes rijden achter een safety car.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of de start met een uur uitstellen![]()
Nou ja ik zit in de zon met de laptop dus trek er wel een extra biertje bij open.
Kunnen ze beter de race van 1996 nog een keer uitzenden, toen ze dat nog wel durfden. SchumacherGOATquote:Op zondag 4 juni 2023 10:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twee uur en de race gaat niet door of alleen een paar rondjes rijden achter een safety car.
Dat mogen ze vaker gewoon plaatsen op YouTube of via de officiële F1-kanalen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kunnen ze beter de race van 1996 nog een keer uitzenden, toen ze dat nog wel durfden. SchumacherGOAT
Hater? Nee hoor.quote:
Legt zichzelf ook wat teveel druk op en daar kan hij blijkbaar niet mee omgaan, dat hij WK wil worden met deze auto is logisch maar misschien had hij even moeten wachten tot na september met dit al dan niet uitspreken.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Hater? Nee hoor.
Hij is geen 2de rijder. Hij is dom bezig
Die houden ze reserve voor alle toekomstige afgelastingenquote:Op zondag 4 juni 2023 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat mogen ze vaker gewoon plaatsen op YouTube of via de officiële F1-kanalen.
Hopelijk straks gewoon een toffe race die helemaal wordt uitgereden.
Dat beloven ze elke weekquote:Op zondag 4 juni 2023 11:10 schreef Starflyer het volgende:
Regen zou mooi zijn om die nieuwe regenbanden te testen
Vorige week zondag werd aan het einde van de ochtend zelfs nog door racecontrol (?) naar buiten gebracht dat het droog zou blijvenquote:
Ja en de dagen daarvoor zou het een zeiknat DRAMA worden volgens de voorspellingen.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vorige week zondag werd aan het einde van de ochtend zelfs nog voorspeld dat het droog zou blijven
Moi aussi. Ik zie het straks een kwartier voor de start wel en tot die tijd negeer ik die berichtenquote:Op zondag 4 juni 2023 11:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja en de dagen daarvoor zou het een zeiknat DRAMA worden volgens de voorspellingen.
Ik geloof er allemaal niks meer van, ik zie het met de minuut wel.
Ik weet niet of het met 'dom' te maken heeft. Hij is alleen te veel in zichzelf gaan geloven na een paar gelukjes en 1 goede race op zijn beste circuit. De afgelopen races laat hij echter weer gewoon zien waar hij staat en over een paar weken snapt hij, net als elk jaar, dat hij in dienst moet rijden van Verstappen en net als vorig jaar een bescheiden aandeel mag claimen in het behalen van de constructeurstitel.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Hater? Nee hoor.
Hij is geen 2de rijder. Hij is dom bezig
Hmmm... was dat niet om Horner te laten zien dat Perez ineens naast de baan terecht kwam?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat subtiele tikje van Newey aan Horner zei eigenlijk alles.
Mijn bronnen zeiden al dagen van tevoren precies wat er gebeurd is. Als je je alleen door die mooie pictogrammen laat leiden, word je alleen maar teleurgesteld.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vorige week zondag werd aan het einde van de ochtend zelfs nog door racecontrol (?) naar buiten gebracht dat het droog zou blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |