mwah, die foto die je eerder postte is wel van toepassing op de prijzenkastquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Max heeft inmiddels al een even grote verzameling bandjes als Leclerc.
Met wat passen en meten vast wel onder een kart.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat heb je er aan, die passen niet eens onder die auto.
speciale autootjes laten bouwen voor P om mee te racenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Voor de kart.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zie nu precies op moment van posten de resultaten verdwijnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Loopt je stream zover achter? Of voor?
Ook onder een kart wil je geen Pirelli hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met wat passen en meten vast wel onder een kart.
Hamilton 2, Stroll 3, Sainz valt terug door fouten tijdens de pitstop van Leclerec of z'n motor ploft als ie op het eind op P2 rijdt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik totaal niet kan voorspellen wie P2 en P3 gaan worden maakt dit een hele leuke race.
Maar hier roepen ze dat het een saaie race gaat worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef LTVDK het volgende:
7 verschillende teams in de top 10 is ook wel leuk
Ja dat is wel een keer verrassend.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef LTVDK het volgende:
7 verschillende teams in de top 10 is ook wel leuk
omdat ze alleen naar de P1 willen kijken, terwijl we jaren lang naar leuke races hebben gekeken zonder naar de P1 te kijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hier roepen ze dat het een saaie race gaat worden.
karma is a bitchquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vanaf het moment dat Perez aangaf dat hij Max wel kon hebben, gaat er niets meer goed.
Als Max goed weg is zal het voor P1 niet spannend meer gaan worden, maar van 2 tot 20 nog welquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vanaf het moment dat Perez aangaf dat hij Max wel kon hebben, gaat er niets meer goed.
Mwah. Een normale ronde met verse softs had hij Q3 natuurlijk wel makkelijk gehaaldquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op pace geklopt voor P10, die is echt nergens.
Ja, dat zijn dezelfde gasten die hun mond hielden toen Merc zo dominant was.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
die niet eens keken voor Max mee deedquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dezelfde gasten die hun mond hielden toen Merc zo dominant was.
Of het zijn DTS kijkers.
Alonso naast Max zou best kunnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je zal toch de teamgenoot van Max zijn, zwaar demotiverend.
Hij heeft ook ontzettend hard op zijn lazer gehad in Miami, en toen ging hij forceren in Monaco, en nu mist hij vertrouwen terwijl hij al voor lul staat en dan is het makkelijk fouten maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
als je een goed relativerend vermogen hebt is er niets aan de hand. Je moet het alleen niet te hoog in je bol krijgen want dan ontwaakt de leeuw en krijg je karmaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Reed ie niet nog op de banden waarmee ie dat uitstapje in de gravel had genomen? Daar zou je sowieso geen snelle tijden meer mee rijden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op pace geklopt voor P10, die is echt nergens.
Af en toe een keertje leuk mee lijken te komen om vervolgens weer helemaal zoek gereden te wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Die McClarens gaan meestal achteruit in een racequote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk kan Norris bij blijven in de race, gun hem wel een mooi podium.
Laat hem dan wel luisteren als het gaat regenen en hij moet de pits in.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Danny werkelijk weer de oude is, zet ie hem op Pole en wint ie de race.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef -XOR- het volgende:
Als VER per ongeluk een weekend ziek is en Danny "Zwitserlevengevoel" Ricciardo in de RB plaats moet nemen heb je een leuke midfield wagen.
Maar dan vervangt Lawson hem dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef -XOR- het volgende:
Als VER per ongeluk een weekend ziek is en Danny "Zwitserlevengevoel" Ricciardo in de RB plaats moet nemen heb je een leuke midfield wagen.
Redbull zou Perez alleen achter moeten laten bij een benzinepomp.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:27 schreef Nizno het volgende:
babythee
dat gaat perez niet helpen, die moet gewoon een goede duw krijgen van Jos net als dat Jos dat jaren met Max deed
We weten allemaal hoe goed die met zulke druk kan omgaan, die mag dus blij zijn als die nog een keer een race kan meepakkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:26 schreef alpeko het volgende:
Perez moet alles zetten op dat hij vanaf nu iedere wedstrijd wint
Maar dat gaat niet gebeuren:quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:27 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als Danny werkelijk weer de oude is, zet ie hem op Pole en wint ie de race.
Kan Marko meteen Perez er uit mikken
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Liam voor zijn punten SuperFormula moet rijden welquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet gebeuren:
https://www.motorsport.co(...)aims-marko/10401632/
https://www.grandprix.com(...)ed-bull-reserve.html
![]()
Overigens wel eens met de wagen dan in het midfield of nog verder terug rijdtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:21 schreef -XOR- het volgende:
Alonso wil dan ook gewoon winnen en Max ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alonso naast Max zou best kunnen.
Liam heeft allang een super licence. Anders ben je geen reserve.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:30 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als Liam voor zijn punten SuperFormula moet rijden wel
Nee hoor, Lawson (en Maloney) heeft al een superlicense en heeft die punten niet nodig. En hij verkiest het écht wel om in de F1 te rijden boven een Super Formula kampioenschap al is hij prima op weg naar dat kampioenschpquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:30 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als Liam voor zijn punten SuperFormula moet rijden wel
Dat vond ik echt een toffe gok van Lando. Podium of niet het interesseerde hem toen niks, volledige gegokt op een overwinning met het risico op niks (P4 of lager).quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat hem dan wel luisteren als het gaat regenen en hij moet de pits in.
Rusland 2021
Dat ze allebei willen winnen geloof ik wel ja, maar die twee zijn volgens mij oprecht goede vrienden en dat heeft verder niks met Hammie te makenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alonso wil dan ook gewoon winnen en Max ook.
Alonso is ook niet eens zo zeer "fan" van Max, hij is vooral geen vrienden met Hamilton.
Beetje "de vijand van mijn vijand is mijn beste vriend"
Alonso en Max houden beiden van stevig racen, beetje 70's - 90's stijl.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alonso is ook niet eens zo zeer "fan" van Max, hij is vooral geen vrienden met Hamilton.
Hoe kom je daarbij? Die 2 steken voortdurend veren in elkaars reet (en terecht)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel twee gasten die elkaar graag mogen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wie er wel lekker ligt met Lewis.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel twee gasten die elkaar graag mogen.
Dat ze beiden niet lekker liggen met Lewis komt er bij kijken.
Op het moment dat Lando aangaf niet te willen pitten vloekte ik wel ff richting hem voor de TV.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een toffe gok van Lando. Podium of niet het interesseerde hem toen niks, volledige gegokt op een overwinning met het risico op niks (P4 of lager).
Bosequote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wie er wel lekker ligt met Lewis.
Toto en.. ?
Niemand denk ik. Cooldown room sfeertje is ook heel anders Als Ham erbij is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Bottasquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Angela,.....owww wacht..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Types als Justin Bieberquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Maar hebben de stewards nu al beslist dan?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hebben de stewards nu al beslist dan?
Ah, nog niet dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, nog niet officieel, maar dat denk ik.
nee, de coureurs moeten nog gehoord wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mañanaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, was al ff bekend. Snap alleen niet helemaal waarom Russell de beschuldigde is..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Sjors en #44 moeten zich bij de stewards melden
En Gasly dus twee keerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, de coureurs moeten nog gehoord worden
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Thanks!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt, bij basketbalwedstrijd van de LA Lakers laatst.
Wat heeft Gasly twee keer gedaanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
18.00 uur Gasly en Sainz
18.15 uur Gasly en Max
18.30 uur Sjors en #44
Angela Cullenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toto en.. ?
Impedingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat heeft Gasly twee keer gedaan?
Georgie en Hammie al gezien
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja Lewis heeft geen 25 kampioenschappen gewonnen dus dan mag het
Als concurrenten wel ja, werderzijds respect enzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Die 2 steken voortdurend veren in elkaars reet (en terecht)
Ah, ok. Helderquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leo date niemand ouder dan 25, flauw grapje
Ja, het is makkelijker vrienden te zijn als je geen teamgenoten bent.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als concurrenten wel ja, werderzijds respect enzo.
Maar als teamgenoot verandert er een hoop, dan heb je gelijke kansen in principe en wordt 't al snel "vechten" en niet onder willen doen voor je teamgenoot.
Zeker als #2 heb je dan ook constant het gevoel dat je teamgenoot voorgetrokken wordt en dat jij er harder je best voor moet doen.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk wel dat Gasly nog wat naar achteren gaat.
ik denk 3 plaatsen voor het incident met Sainz en dat hij voor het incident met Max een waarschuwing krijgtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk wel dat Gasly nog wat naar achteren gaat.
Ik denk gewoon 10 plaatsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk 3 plaatsen voor het incident met Sainz en dat hij voor het incident met Max een waarschuwing krijgt
Idd! McLaren heeft het lek boven?!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Waarom gaat McLaren plots zo goed nu ik ze uit m'n manager heb gehaald
Ach, gridstrafje voor een van die twee of allebei zou best leuk zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Ok, bij het zien van extra beelden, moet ik toch concluderen dat ook Hamilton er niets aan kon doen. Was gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ja, WEER CAKEquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb weer wat gemist volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |