Thanks!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt, bij basketbalwedstrijd van de LA Lakers laatst.
Wat heeft Gasly twee keer gedaanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
18.00 uur Gasly en Sainz
18.15 uur Gasly en Max
18.30 uur Sjors en #44
Angela Cullenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wie er wel lekker ligt met Lewis.
Toto en.. ?
Impedingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat heeft Gasly twee keer gedaan?
Georgie en Hammie al gezien
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja Lewis heeft geen 25 kampioenschappen gewonnen dus dan mag het
Als concurrenten wel ja, werderzijds respect enzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Die 2 steken voortdurend veren in elkaars reet (en terecht)
Ah, ok. Helderquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leo date niemand ouder dan 25, flauw grapje
Ja, het is makkelijker vrienden te zijn als je geen teamgenoten bent.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als concurrenten wel ja, werderzijds respect enzo.
Maar als teamgenoot verandert er een hoop, dan heb je gelijke kansen in principe en wordt 't al snel "vechten" en niet onder willen doen voor je teamgenoot.
Zeker als #2 heb je dan ook constant het gevoel dat je teamgenoot voorgetrokken wordt en dat jij er harder je best voor moet doen.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk wel dat Gasly nog wat naar achteren gaat.
ik denk 3 plaatsen voor het incident met Sainz en dat hij voor het incident met Max een waarschuwing krijgtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk wel dat Gasly nog wat naar achteren gaat.
Ik denk gewoon 10 plaatsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk 3 plaatsen voor het incident met Sainz en dat hij voor het incident met Max een waarschuwing krijgt
Idd! McLaren heeft het lek boven?!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Waarom gaat McLaren plots zo goed nu ik ze uit m'n manager heb gehaald
Ach, gridstrafje voor een van die twee of allebei zou best leuk zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Ok, bij het zien van extra beelden, moet ik toch concluderen dat ook Hamilton er niets aan kon doen. Was gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ja, WEER CAKEquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb weer wat gemist volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |