Ja, vond het ook al apartquote:
Bloody Norahquote:
Immens is ook wat overdreven..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:43 schreef TwenteFC het volgende:
'A great top 2 lap, just a couple of tenths behind Max Verstappen'Wat lullen die Britten nou weer slap, dat is een immens verschil.
Ja ze skippen het etentje dat voor zondag in de planning staat.quote:
bloody Nora (rare in US, Canada, common in UK, Australia, New Zealand, slang) Expression of surprise, irritation, etc.quote:
Spanje -> Sainz -> Ferrariquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:44 schreef SiGNe het volgende:
Heeft Ferrari gratis petjes uitgedeeld ofzo?
Hamilton. Min of meer. Russell vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:45 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes lijkt er in kwali toch bij te zitten.
Altijd als Hamilton zegt dat het kut gaat , toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:45 schreef Newone82 het volgende:
Vertrouwen is goed, controleren is beterquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
Veel coureurs die even langs de weegbrug moeten
Op een gebruikt setje bandenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat even de hoop van Mercedes vernietigen nu
Was te verwachten. Eerst doen of de auto niet eens sterk genoeg is om q1 door te komen, zodat we nu allemaal moeten doen alsof Lewis weer een buitenaards goede prestatie neerzet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:45 schreef Newone82 het volgende:
Als het heeft geregendquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is mijn 6e weekend, 2e kwalificatie.
Ipv zo hatelijk te blijven doen, heb je toch wel de capaciteit om meer woorden te gebruiken?
Klinkt als iets dat een zwaar iemand zou zeggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controleren is beter
Done deal.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Voodoopop geactiveerd.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Hofmanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controleren is beter
Ricciardo heeft 0 kans om Perez te vervangenquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:48 schreef wdn het volgende:
Man man man Perez
RRB vervang hem toch door Ricciardo
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ricciardo heeft 0 kans om Perez te vervangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Die kans is niet 0.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had Norris wel graag naast Max gezien.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:48 schreef wdn het volgende:
Man man man Perez
RRB vervang hem toch door Ricciardo
Jazeker wel.quote:
Verwacht het ook niet, maar nog 3-4 van dit soort races en je weet het niet hoorquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2681640/3/25#p2093Holgende:
[..]
Lijkt 2016 welquote:
GMTAquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
De Mercedessen oefen al voor de herhaling van 2016.
Het is een kwalificatie, Russell kan nooit verwachten dat iemand plots aan de buitenkant zit daar.quote:
Fout? Bonuspunten bedoel jequote:
Ik zei het al toen die de seat kreeg: Ze hadden Hulkenberg moeten halen. Kan goed met Max, is snel en haalt vaak goede resultaten met mindere auto's. En hij spreekt ook nog eens Nederlandsquote:
Ik hoef toch niet te zeggen dat je niks wat RB zegt moet geloven als het over de rijders gaatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Bevestigd door het team.
Ik zeg niet dat er 0 kans is dat Perez vervangen wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar nog 3-4 van dit soort races en je weet het niet hoor
Perez wat een kampioen
Waarom krijgt hij een Seat?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zei het al toen die de seat kreeg: Ze hadden Hulkenberg moeten halen. Kan goed met Max, is snel en haalt vaak goede resultaten met mindere auto's. En hij spreekt ook nog eens Nederlands
DE MERCEDESSEN TETSEN ERAF !!!1!1quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
De Mercedessen oefen al voor de herhaling van 2016.
Maar daarvoor is hij helemaal niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zei het al toen die de seat kreeg: Ze hadden Hulkenberg moeten halen. Kan goed met Max, is snel en haalt vaak goede resultaten met mindere auto's. En hij spreekt ook nog eens Nederlands
quote:
In dit geval geloof ik het wel. Ook om hoe en waarvoor Ricciardo is binnengehaald door het teamquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet te zeggen dat je niks wat RB zegt moet geloven als het over de rijders gaat
Heerlijk als mensen zich zo laten gaan.quote:
Russell heeft wel klein beetje een gebrek aan ruimtelijk inzicht.quote:
Mwah ik zie niet wie anders zo midden in een seizoen. Zoals ik al zei, neem alles wat RB roept mbt coureurs wel met een kilo zout.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er 0 kans is dat Perez vervangen wordt.
Ik zeg dat er 0 kans is dat Ricciardo hem vervangt
Russell ging opzij om Sainz in te halen. Heeft Hamilton helemaal niet gezien.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Deels ja, maar Hamilton wil tijdens een snelle ronde van beide Russell gaan uitremmen?
Onmogelijk dit.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef PS. het volgende:
Laat Max nu maar even een flinke fout maken, heb geen zin in een saaie optocht morgen met +20 seconden.
Aha. Nooit geweten, dankjewel. Dan zei ik inderdaad wel iets heel ridicuulsquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het heeft geregend
zie je mensen die normaal niet boven staan naar boven komen
de baan wordt steeds meer ingerubberd dus de tijden worden veel sneller
er gebeurde niks raars
Wij altijdquote:
Even samen een nice latte drinken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef Rianne84 het volgende:
Sjors is waarschijnlijk al excuses aan het maken bij sir Lewis
Lawsonquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah ik zie niet wie anders zo midden in een seizoen. Zoals ik al zei, neem alles wat RB roept mbt coureurs wel met een kilo zou.
Tsunoda? Nah. De Vries? Nah. Iemand van buiten? Hebben ze niet echt anders had De Vries niet eens een stoeltje gekregen.
Sergio Pérez gelooft nog in wereldtitel: ‘Max en ik zijn aan elkaar gewaagd’quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:36 schreef rotaderp44 het volgende:
Perez......wat een knaken coureur ben je toch ook
Je kan morgen ook gewoon niet kijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef PS. het volgende:
Laat Max nu maar even een flinke fout maken, heb geen zin in een saaie optocht morgen met +20 seconden.
Als het gaat regenen dan zal het hoe dan ook een race vol spektakel worden hoop/denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef PS. het volgende:
Vanaf P10 is het nog steeds kat in het bakkie.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef PS. het volgende:
Cupra ftw!quote:
Eerder de Albon fase. Gasly durfde in de rbr fase niet echt in te halen, terwijl Albon dat wel duurdequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:55 schreef tripel7 het volgende:
Perez is begonnen aan de gasly fase van z'n carrière
Is toch ook geen bal aan? Als Max nu geen tijd neerzet en vanaf P10 vertrekt wint hij waarschijnlijk alsnog, maar dan hebben we wel een leukere race, daar kun je het moeilijk mee oneens zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan morgen ook gewoon niet kijken
Lawson meteen in de RB kan je beter Perez houden of alles moet al beslist zijn en dan laatste paar GPs aan Lawson geven met kans op stoeltje. Ik zie Ric niet een lang contract krijgen hoor, maar seizoen afmaken als Perez blijft prutsen zeker een optie wat mij betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lawson
Zowel hij als Maloney staan voor Ricciardo in de pikorde volgens Marko.
Weet ik het. Ik had Perez eigenlijk nooit zo hoog zitten. Heethoofd, meerdere botsingen door dom gedrag met Ocon bij Force india.quote:
Ja maar dan zien we nog wel wat inhaalactie.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Vanaf P10 is het nog steeds kat in het bakkie.
Liam Lawson. Team heeft ook bevestigd dat hij de eerste is die in aanmerking komt. En dat Ricciardo niet in aanmerking komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah ik zie niet wie anders zo midden in een seizoen. Zoals ik al zei, neem alles wat RB roept mbt coureurs wel met een kilo zout.
Tsunoda? Nah. De Vries? Nah. Iemand van buiten? Hebben ze niet echt anders had De Vries niet eens een stoeltje gekregen.
Tuurlijk. Dan is het natuurlijk waar.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Bevestigd door het team.
Kan me voorstellen dat je in een kwalificatie in je sneller ronde inderdaad niet iemand verwacht dat er iemand in je slipstream gaat. Dan kijk je vooruit.quote:
Of Lando. Zelfs Vettel was beter geweestquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:58 schreef Zwoerd het volgende:
Maar zaten Russell en Hamilton beiden in hun snelle ronde
Had een gaatje moeten laten vallen idd...quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het "clean" imago van Russell is in ieder geval weer gered.
Ricciardo komt niet in aanmerking.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dan is het natuurlijk waar.
Elke keer dat Perez aan het kloten is en niet punten scoort wordt de kans hoger.
Wat nu gebeurd zal RB in principe voor nu goed vinden want ze willen Max als kampioen en een 2de rijder die de eerste ondersteunt. Dat wil zeggen 2de worden als Max 1ste wordt. En als Max wegvalt de race winnen.
Maar dat houdt een keer op als je blijft aanklooien.
Maar Ricciardo zal wel de 1ste keus zijn om hem te vervangen
Dat was in 2016 ook zoquote:
Mr Saturdayquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het "clean" imago van Russell is in ieder geval weer gered.
Ricciardo is juist geen eerste keus volgens Marko. Dat zijn de officiële reserves Lawson en Maloney.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Elke keer dat Perez aan het kloten is en niet punten scoort wordt de kans hoger.
Wat nu gebeurd zal RB in principe voor nu goed vinden want ze willen Max als kampioen en een 2de rijder die de eerste ondersteunt. Dat wil zeggen 2de worden als Max 1ste wordt. En als Max wegvalt de race winnen.
Geen idee Maar Russell was nog niet safe. Hamilton welquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:58 schreef Zwoerd het volgende:
Maar zaten Russell en Hamilton beiden in hun snelle ronde
Dan lijkt me toch niet dat je elkaar in gaat halen tenzij je afspreekt om een tow the geven.quote:
Moet hij zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:59 schreef Mano_ het volgende:
"If in doubt, look in your mirrors. Thats why you've got 2 of them."
- D. Coulthart
Helmut heeft van de week nog gezegd dat Daniel niet op het niveau van Checo of Max zitquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ricciardo komt niet in aanmerking.
Via een omweg weten ze er achter te komen dat het de schuld is van ene M.Masiquote:
Ook goed. Als Perez maar optieftquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ricciardo is juist geen eerste keus volgens Marko. Dat zijn de officiële reserves Lawson en Maloney.
Ja dat dus. Gaatje had Hamilton moeten laten vallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:00 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan lijkt me toch niet dat je elkaar in gaat halen tenzij je afspreekt om een tow the geven.
Dat deed hij, dat was met opzet.quote:
Gewoon onder de 1.12 proberen te krijgenquote:
Komt echt zelden voor dat incidenten tussen 2 team maten bestraft worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:59 schreef RAVW het volgende:
Word daar nog naar gekeken die actie van Merc ?
Misschien nog een leuk strafje voor beide
Ik ben vergeten om mijn manager aan te passenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Waarom gaat McLaren plots zo goed nu ik ze uit m'n manager heb gehaald
https://www.motorsport.co(...)aims-marko/10401632/quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lawson meteen in de RB kan je beter Perez houden of alles moet al beslist zijn en dan laatste paar GPs aan Lawson geven met kans op stoeltje. Ik zie Ric niet een lang contract krijgen hoor, maar seizoen afmaken als Perez blijft prutsen zeker een optie wat mij betreft.
Al heeft Perez natuurlijk aardig wat credits ondertussen en zijn ze nu zo sterk dat het ook allemaal niet uitmaakt.
Uitstapje einde Q2, moest met vuile banden rijden!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:02 schreef Faraday01 het volgende:
Schakel net in, hoe heeft perez het nu weer verprutst?
https://www.motorsport.co(...)aims-marko/10401632/quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve dat ze over hem kunnen meldenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:03 schreef Evenstar het volgende:
Ligt vast aan mij, maar waarom moet het iedere keer als het over Lewis gaat er bij genoemd worden hoe vaak hij die GP heeft gewonnen en/of hoeveel titels hij heeft
Doe eens danquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:03 schreef Rianne84 het volgende:
Chat GPT kan het interview van HAM alvast uitschrijven
?????????????????quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Uitstapje einde Q2, moest met vuile banden rijden!
niet alleen dat......hij had al geluk in Q1....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Uitstapje einde Q2, moest met vuile banden rijden!
Door het grind in zijn snelle ronde.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:02 schreef Faraday01 het volgende:
Schakel net in, hoe heeft perez het nu weer verprutst?
Sja dat was het jaren hiervoor ook.quote:
Ga het alvast aan Nova vragenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:03 schreef Rianne84 het volgende:
Chat GPT kan het interview van HAM alvast uitschrijven
Great crowdquote:
Max moet gewoon niet happen, hij is gewoon veel snellerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
Hoop eigenlijk niet dat Hamilton P2 heeft. Gaat chaos geven bij de start denk ik
Nogmaals, maakt mij echt niet uit wat RB roeptquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.motorsport.co(...)aims-marko/10401632/
2de tochquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is z'n eerste ronde, dat is logisch.
Lang verhaal, niet gelezen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dit seizoen nogmaals gezegd (dat Lawson de nr 1 is bij een vervanging): https://www.grandprix.com(...)ed-bull-reserve.htmlquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nogmaals, maakt mij echt niet uit wat RB roeptZij hebben zo vaak iets geroepen en er zelfs binnen een paar dagen/weken op teruggekomen. Bericht is al uit 2022. Hoe lang kennen wij Helmut nu al, kom op
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar zeggen dat er NUL kans is omdat Helmut iets heeft geroepen .... Beetje alsof je Trump iets belooft en je het 100% gelooft
Dit is the circle of life voor McLaren. Aan het begin van het seizoen troep, dan langzaam steeds beter worden, dan weer troep aan het begin van volgend seizoen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:06 schreef Evenstar het volgende:
Upgrades van McLaren lijken wat te doen? Gun het Brown niet, maar Norris wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |