Ja, dat zou ik ook doen, maar ik heb het idee dat hij dat veel vaker doet dan anderen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Minder risico, zo vroeg mogelijk een tijd neerzetten.
Ik denk dat ie op het eind nog naar buiten gaatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:39 schreef SiGNe het volgende:
Prima banker lap van Max in elk geval, misschien hoeft die niet eens meer naar buiten
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen, maar ik heb het idee dat hij dat veel vaker doet dan anderen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vertrouwen dat er zoveel rauwe snelheid in zijn wagen zit dat hij niet als laatste hoeft te zijn wanneer traditioneel de baan beter is.
Plus mogen ze zelf bepalen natuurlijk.
Niet lang meerquote:
Ze hebben een nieuwe bodem afgekeken van RB na Monaco.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:41 schreef LTVDK het volgende:
De Mercedessen zijn wel een soort bambi's met al dat zenuwachtige geschuifel
Ouderwets sandbaggenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:41 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton zei gister nog dat de auto slecht was en dat ze waarschijnlijk rond P10 zouden eindigen.. dus ze gaan voor P1
Met Norrisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:42 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1 komen ze bijna klaar over hoe snel Lewis was, todat ze 0.5s later er achter kwamen dat het vergeleken werd met Piastri
Hij heeft een paar keer geen pole kunnen pakken omdat hij te lang wachtte eer hij een tijd zette en toen kwam er een ongeluk. Dus hij wil niet weer de lul zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen, maar ik heb het idee dat hij dat veel vaker doet dan anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |