Jazeker wel.quote:
Verwacht het ook niet, maar nog 3-4 van dit soort races en je weet het niet hoorquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2681640/3/25#p2093Holgende:
[..]
Ricciardo heeft 0 kans om Perez te vervangen
Lijkt 2016 welquote:
GMTAquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
De Mercedessen oefen al voor de herhaling van 2016.
Het is een kwalificatie, Russell kan nooit verwachten dat iemand plots aan de buitenkant zit daar.quote:
Fout? Bonuspunten bedoel jequote:
Ik zei het al toen die de seat kreeg: Ze hadden Hulkenberg moeten halen. Kan goed met Max, is snel en haalt vaak goede resultaten met mindere auto's. En hij spreekt ook nog eens Nederlandsquote:
Ik hoef toch niet te zeggen dat je niks wat RB zegt moet geloven als het over de rijders gaatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Bevestigd door het team.
Ik zeg niet dat er 0 kans is dat Perez vervangen wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar nog 3-4 van dit soort races en je weet het niet hoor
Perez wat een kampioen
Waarom krijgt hij een Seat?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zei het al toen die de seat kreeg: Ze hadden Hulkenberg moeten halen. Kan goed met Max, is snel en haalt vaak goede resultaten met mindere auto's. En hij spreekt ook nog eens Nederlands
DE MERCEDESSEN TETSEN ERAF !!!1!1quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
De Mercedessen oefen al voor de herhaling van 2016.
Maar daarvoor is hij helemaal niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zei het al toen die de seat kreeg: Ze hadden Hulkenberg moeten halen. Kan goed met Max, is snel en haalt vaak goede resultaten met mindere auto's. En hij spreekt ook nog eens Nederlands
quote:
In dit geval geloof ik het wel. Ook om hoe en waarvoor Ricciardo is binnengehaald door het teamquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet te zeggen dat je niks wat RB zegt moet geloven als het over de rijders gaat
Heerlijk als mensen zich zo laten gaan.quote:
Russell heeft wel klein beetje een gebrek aan ruimtelijk inzicht.quote:
Mwah ik zie niet wie anders zo midden in een seizoen. Zoals ik al zei, neem alles wat RB roept mbt coureurs wel met een kilo zout.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er 0 kans is dat Perez vervangen wordt.
Ik zeg dat er 0 kans is dat Ricciardo hem vervangt
Russell ging opzij om Sainz in te halen. Heeft Hamilton helemaal niet gezien.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Deels ja, maar Hamilton wil tijdens een snelle ronde van beide Russell gaan uitremmen?
Onmogelijk dit.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef PS. het volgende:
Laat Max nu maar even een flinke fout maken, heb geen zin in een saaie optocht morgen met +20 seconden.
Aha. Nooit geweten, dankjewel. Dan zei ik inderdaad wel iets heel ridicuulsquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het heeft geregend
zie je mensen die normaal niet boven staan naar boven komen
de baan wordt steeds meer ingerubberd dus de tijden worden veel sneller
er gebeurde niks raars
Wij altijdquote:
Even samen een nice latte drinken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef Rianne84 het volgende:
Sjors is waarschijnlijk al excuses aan het maken bij sir Lewis
Lawsonquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah ik zie niet wie anders zo midden in een seizoen. Zoals ik al zei, neem alles wat RB roept mbt coureurs wel met een kilo zou.
Tsunoda? Nah. De Vries? Nah. Iemand van buiten? Hebben ze niet echt anders had De Vries niet eens een stoeltje gekregen.
Sergio Pérez gelooft nog in wereldtitel: ‘Max en ik zijn aan elkaar gewaagd’quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:36 schreef rotaderp44 het volgende:
Perez......wat een knaken coureur ben je toch ook
Je kan morgen ook gewoon niet kijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef PS. het volgende:
Laat Max nu maar even een flinke fout maken, heb geen zin in een saaie optocht morgen met +20 seconden.
Als het gaat regenen dan zal het hoe dan ook een race vol spektakel worden hoop/denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef PS. het volgende:
Vanaf P10 is het nog steeds kat in het bakkie.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:54 schreef PS. het volgende:
Cupra ftw!quote:
Eerder de Albon fase. Gasly durfde in de rbr fase niet echt in te halen, terwijl Albon dat wel duurdequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:55 schreef tripel7 het volgende:
Perez is begonnen aan de gasly fase van z'n carrière
Is toch ook geen bal aan? Als Max nu geen tijd neerzet en vanaf P10 vertrekt wint hij waarschijnlijk alsnog, maar dan hebben we wel een leukere race, daar kun je het moeilijk mee oneens zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan morgen ook gewoon niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |