Ik hoef toch niet te zeggen dat je niks wat RB zegt moet geloven als het over de rijders gaatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Bevestigd door het team.
Ik zeg niet dat er 0 kans is dat Perez vervangen wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar nog 3-4 van dit soort races en je weet het niet hoor
Perez wat een kampioen
Waarom krijgt hij een Seat?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zei het al toen die de seat kreeg: Ze hadden Hulkenberg moeten halen. Kan goed met Max, is snel en haalt vaak goede resultaten met mindere auto's. En hij spreekt ook nog eens Nederlands
DE MERCEDESSEN TETSEN ERAF !!!1!1quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
De Mercedessen oefen al voor de herhaling van 2016.
Maar daarvoor is hij helemaal niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zei het al toen die de seat kreeg: Ze hadden Hulkenberg moeten halen. Kan goed met Max, is snel en haalt vaak goede resultaten met mindere auto's. En hij spreekt ook nog eens Nederlands
quote:
In dit geval geloof ik het wel. Ook om hoe en waarvoor Ricciardo is binnengehaald door het teamquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet te zeggen dat je niks wat RB zegt moet geloven als het over de rijders gaat
Heerlijk als mensen zich zo laten gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |