Spaghetti Managementquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
De komende 5 jaar kan Ferrari sowieso een titel wel vergeten..
dat wordt het een van de drie die gaat vervangen, ik weet echt zeker, dat RBR en AT niet het seizoen afmaakt met de huidige rijders.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is ook zijn werk, net als de PR demo's etc. Maar hij is niet de officiële reserve. Dat zijn zoals gezegd Lawson, Maloney en Hauger.
[..]
https://nl.motorsport.com(...)een-rijtje/10405597/
Of de start met een uur uitstellenquote:
Twee uur en de race gaat niet door of alleen een paar rondjes rijden achter een safety car.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of de start met een uur uitstellen![]()
Nou ja ik zit in de zon met de laptop dus trek er wel een extra biertje bij open.
Kunnen ze beter de race van 1996 nog een keer uitzenden, toen ze dat nog wel durfden. SchumacherGOATquote:Op zondag 4 juni 2023 10:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twee uur en de race gaat niet door of alleen een paar rondjes rijden achter een safety car.
Dat mogen ze vaker gewoon plaatsen op YouTube of via de officiële F1-kanalen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kunnen ze beter de race van 1996 nog een keer uitzenden, toen ze dat nog wel durfden. SchumacherGOAT
Hater? Nee hoor.quote:
Legt zichzelf ook wat teveel druk op en daar kan hij blijkbaar niet mee omgaan, dat hij WK wil worden met deze auto is logisch maar misschien had hij even moeten wachten tot na september met dit al dan niet uitspreken.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Hater? Nee hoor.
Hij is geen 2de rijder. Hij is dom bezig
Die houden ze reserve voor alle toekomstige afgelastingenquote:Op zondag 4 juni 2023 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat mogen ze vaker gewoon plaatsen op YouTube of via de officiële F1-kanalen.
Hopelijk straks gewoon een toffe race die helemaal wordt uitgereden.
Dat beloven ze elke weekquote:Op zondag 4 juni 2023 11:10 schreef Starflyer het volgende:
Regen zou mooi zijn om die nieuwe regenbanden te testen
Vorige week zondag werd aan het einde van de ochtend zelfs nog door racecontrol (?) naar buiten gebracht dat het droog zou blijvenquote:
Ja en de dagen daarvoor zou het een zeiknat DRAMA worden volgens de voorspellingen.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vorige week zondag werd aan het einde van de ochtend zelfs nog voorspeld dat het droog zou blijven
Moi aussi. Ik zie het straks een kwartier voor de start wel en tot die tijd negeer ik die berichtenquote:Op zondag 4 juni 2023 11:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja en de dagen daarvoor zou het een zeiknat DRAMA worden volgens de voorspellingen.
Ik geloof er allemaal niks meer van, ik zie het met de minuut wel.
Ik weet niet of het met 'dom' te maken heeft. Hij is alleen te veel in zichzelf gaan geloven na een paar gelukjes en 1 goede race op zijn beste circuit. De afgelopen races laat hij echter weer gewoon zien waar hij staat en over een paar weken snapt hij, net als elk jaar, dat hij in dienst moet rijden van Verstappen en net als vorig jaar een bescheiden aandeel mag claimen in het behalen van de constructeurstitel.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Hater? Nee hoor.
Hij is geen 2de rijder. Hij is dom bezig
Hmmm... was dat niet om Horner te laten zien dat Perez ineens naast de baan terecht kwam?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat subtiele tikje van Newey aan Horner zei eigenlijk alles.
Mijn bronnen zeiden al dagen van tevoren precies wat er gebeurd is. Als je je alleen door die mooie pictogrammen laat leiden, word je alleen maar teleurgesteld.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vorige week zondag werd aan het einde van de ochtend zelfs nog door racecontrol (?) naar buiten gebracht dat het droog zou blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |