Best of the rest rest ... geen Perez, geen Leclerc, geen Russell waar hij rondje van verneukte.quote:
Ook niet toen Russell pole reed?quote:
Duurde niet langquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Best of the rest rest ... geen Perez, geen Leclerc, geen Russell waar hij rondje van verneukte.
Heerlijk jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
Haha die stemverheffing tijdens Lewis en dan het resultaat
Was niet meer nodig, dus afgebrokenquote:
Moesten er hier om lachenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
Haha die stemverheffing tijdens Lewis en dan het resultaat
ja en meteen afgebroken toen hij hoorde dat niemand het haaldequote:
Jammer, als autologie was ie leukerquote:
Driedubbele bromance met Max, Lando en Carlosquote:
Gasly krijgt nog wel straf..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Gasly Stroll en Lewis bij elkaar in de buurt, genieten. Mist alleen nog mr. Dickhead.
Gasly gaat nog wel een strafje krijgenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Gasly Stroll en Lewis bij elkaar in de buurt, genieten. Mist alleen nog mr. Dickhead.
ja dat was een oprecht gemiste kansquote:
Detailsquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gasly gaat nog wel een strafje krijgen
Siesta.quote:
Verstappen die met 2 vingers in de neus wegrijdt van de rest, hoe is dat mooi?quote:
You either die a hero, or live long enough to become a Hamilton.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef LTVDK het volgende:
Gaat Max nu ook al beginnen met great crowd
klopt ook. Hij moest zijn laatste ronde afbreken, anders was hij a mile ahead geweestquote:
Inzetten op tot welke P Verstappen een ronde pakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Verstappen die met 2 vingers in de neus wegrijdt van de rest, hoe is dat mooi?
Volgens mij zei je dat ook niet in het overheersende tijdperk van Mercedes/Hamilton.
Gelukkig is erachter nog genoeg strijd. Een F1 race gaat niet alleen om P1.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat ook niet in het overheersende tijdperk van Mercedes/Hamilton.
27quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Inzetten op tot welke P Verstappen een ronde pakt.
Sainz en Norris voorin, Alonso die wat goed te maken heeft, potentie genoeg. Je hoeft je niet enkel te focussen op Max hequote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Stef Bos zong hier een liedje overquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef LTVDK het volgende:
Gaat Max nu ook al beginnen met great crowd
Het feit dat ik totaal niet kan voorspellen wie P2 en P3 gaan worden maakt dit een hele leuke race.quote:
Zo'n race waar Max alleen de eerste en laatste ronde in beeld is en misschien nog bij zijn pit. En dan de restquote:
Nee daar moet je het toch maar weer van hebben dan, vind het wel gewoon jammer dat al heel veel jaren er altijd 1 iemand is die wegrijdt bij de rest. Maakt het toch net ietjes minder leuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sainz en Norris voorin, Alonso die wat goed te maken heeft, potentie genoeg. Je hoeft je niet enkel te focussen op Max he
Checo, tenzij die in een mongolenwaaier terechtkomt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik totaal niet kan voorspellen wie P2 en P3 gaan worden maakt dit een hele leuke race.
Dan is Carlos de oudste van de 3quote:
Het zou voor Perez toch niet moeilijk moeten zijn om snel naar P2 te rijden op deze baan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik totaal niet kan voorspellen wie P2 en P3 gaan worden maakt dit een hele leuke race.
Wat heb je er aan, die passen niet eens onder die auto.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Max heeft inmiddels al een even grote verzameling bandjes als Leclerc.
Op pace geklopt voor P10, die is echt nergens.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Checo, tenzij die in een mongolenwaaier terechtkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |