Ja dit jaar veel meer onderhoud dan normaal idd En daar komt plots de gehele Amsterdamse Ellende bij.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig ben je thuis, maar lang leve de NS.
Dit is de derde keer dit jaar al dat de systemen vast lopen.
Bijzonder weer…
Het hele weekend zijn ze al het grind op het spoor tussen Sloterdijk en Haarlem aan het vervangen of zo. Oorverdovend lawaai 's avonds en 's nachts, oordoppen doen hun werk…
Zou je ook begin juli nog een lang weekend kunnen inplannen? Je hebt het zo drukquote:Op zondag 4 juni 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Kaatje1wat rot dat je nog steeds zoveel pijn hebt!
Ik moest om 15.00 hockeyen (vlakbij Club en Vanyel) en was daarna helemaal leeg. Het was een kutwedstrijd, en ik zat er zelf ook niet lekker in. En het was veel te warm om te rennen. Was zo leeg dat ik ook nog een fijne huilbui kreeg want kut gespeeld - maar eigenlijk vooral moe en alles (m.n. werk) is een beetje teveel en kut gespeeld was de druppel. Daarna weer opgevrolijkt door teamgenootjes en toen kwamen ze via twee net bevallen teamgenoten op of ze zelf al dat zouden willen of nog ver van bedshow is en toen moest ik weer huilenmaar die voelde ik aankomen, dus ik was even weggelopen 'om kan met water te vullen', dus dat hebben ze niet gezien.
Werk is al week of drie nu echt vrij druk weer. Veel scripties bij allebei mn banen, coördinatie van bachelor en master scripties bij één baan en over 3 weken moet ik mn portfolio inleveren voor de basiskwalificatie onderwijs opleiding. Heb morgen hele dag geblokt voor portfolio, dus dat is fijn, kan ik echt even meters maken. Deadline is vrijdag 23e, en ik neem dan maandag en dinsdag na dat weekend mooi vrij om even bij te komen. En eind juli vier weken vrij
Voor volgend jaar ook contract aan laten passen bij tweede baan, ga van 5 naar 4.5 dag in totaal
Eind juni heb ik dus wel lang weekend dan, maar half juli zou ook nog wel kunnen. Vanaf tweede week juli wordt het een heel stuk rustiger ook dus dat is fijnquote:Op zondag 4 juni 2023 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je ook begin juli nog een lang weekend kunnen inplannen? Je hebt het zo druk
Vanaf morgen 3 weken geen treinverkeer tussen Meppel en Assenquote:Op zondag 4 juni 2023 22:46 schreef borisz het volgende:
Ja dit jaar veel meer onderhoud dan normaal idd En daar komt plots de gehele Amsterdamse Ellende bij.
Op Zuid was al een overvolle 346 vertrokken. En de bus naar Schiphol Noord kon ook niet eens iedereen vervoeren vanaf Zuid. .Gelukkig viel 356 vanaf Schiphol Noord mee. En dan nog stonden er nog mensen op de bushalte die niet mee konden...
Dat was super vroeg johquote:
Ik ken het. Dan ga ik graag even wandelen, want dan is het zo mooi stil buitenquote:Op maandag 5 juni 2023 06:22 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Was ook niet helemaal de bedoelingOok echt wakker-wakker
Eensch!quote:This is one of the funniest things I have ever seen
Ja, ik ben er al uit geweest met Dora. Zo even trainen, boodschappen, weer meh Dora, paar uur werken.quote:Op maandag 5 juni 2023 06:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het. Dan ga ik graag even wandelen, want dan is het zo mooi stil buiten(alhoewel de snelweg serieus áltijd door lijkt te gaan). Jij moet natuurlijk sowieso wandelen.
Oh ja die is leuk! Ik zag 'm op twitter.quote:Op maandag 5 juni 2023 06:44 schreef Isabeau het volgende:
Dit is fantastisch![]()
https://imgur.com/gallery/pZrOblD
De video is geweldig. Ik ben weer helemaal vrolijk.
Uit de comments:
[..]
Eensch!
Succesquote:Op maandag 5 juni 2023 07:30 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Later vanochtend is m'n sollicitatiegesprek
Beroerd geslapen natuurlijk
Daarna op weg naar weekje vrijwilligerswerk. Goeie om naar uit te kijken daarna
quote:Op maandag 5 juni 2023 06:44 schreef Isabeau het volgende:
Dit is fantastisch![]()
Uit de comments:
[..]
Eensch!
Waar zou je zijn zonder de trein...quote:
Ik heb de baby al ingeschrevenquote:Op maandag 5 juni 2023 08:09 schreef Morgane89 het volgende:
Succes Tele6!
Ik heb ook een week vakantie, maar omdat m'n man woensdag naar een concert gaat en we allerlei andere afspraken hebben gaan we niet op vakantie.
1 of 2 rondleidingen op basisscholen.
Ons zoontje is pas net 2, maar omdat ze hier met een lotingssysteem werken moeten we al vroeg beginnen
Morgen naar de dierentuin![]()
Ja, die is super hequote:Op maandag 5 juni 2023 06:44 schreef Isabeau het volgende:
Dit is fantastisch![]()
Uit de comments:
[..]
Eensch!
Het was erg leukquote:Op maandag 5 juni 2023 08:36 schreef AnneX het volgende:
Hé Tele hoe ging suppen met M? Goed gelachen?
Succes straks!
Zet 'm op!quote:Op maandag 5 juni 2023 07:30 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Later vanochtend is m'n sollicitatiegesprek
Beroerd geslapen natuurlijk
Daarna op weg naar weekje vrijwilligerswerk. Goeie om naar uit te kijken daarna
Ribhouse Texas?quote:Op maandag 5 juni 2023 08:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Mooi weer hoor, vandaag. Gister kwamen de gasten. We hebben steak gegeten bij het lokale steakhouse. Rare tent met indianenbeelden en cowboy-achtig verklede obers, maar met steak weten ze wel raad.
[ afbeelding ]
Als ze de surprisetaart naar een tafel brengen dossen ze zich nog gekker uit, zie hierboven.
Als gepland veel pils gedronken (ik denk ongeveer 10 flesjes pp) en nu ben ik een rondje wandelen met honden zodat alle anderen nog rustig kunnen slapen. Dus eigenlijk zit ik nu stil, met honden, op een bruggetje over de beek.
[ afbeelding ]
Straks lekker met z’n allen buiten koffie en ontbijten en lummelen. Heerlijk zo.
Ja & jaquote:Op maandag 5 juni 2023 08:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ribhouse Texas?
Is de vriendin van je vriend leuk bevonden?
Fijn! Ik kan het ook heel goed vinden met de partners van mijn beste vrienden. Bij vlagen heb ik meer contact met de partners zelfs. Het is zo fijn als dat gewoon goed zit.quote:
Vrijgezellenfeestjes zonder piemelpakken zijn sowieso de bestequote:Op maandag 5 juni 2023 09:29 schreef yinu het volgende:
Klinkt als een goed weekeind voor veel mensen, o.a. @:tele6 en @:sigme!![]()
Envoor wie dat niet zo was (@:kaatje1 en @:vlindertje89)
@:kaatje1, shirts uittrekken is echt de hel. Ik heb ook vaak schouderklachten gehad en die beweging is echt vreselijk, zoveel momenten waarop de scherpe stekende pijn kan toeslaan![]()
Ik had ook een erg leuk en ongewoon sociaal weekeind, een vrijgezellenfeestje van een van mijn oudste vriendinnen op zaterdag met veel dierbare mensen (en veel tammer dan het klinkt, de hoofdactiviteit was barbecue met kampvuur in een volkstuin en er kwamen geen piemelpakken oid aan te pas, en de andere bruid kwam zelfs ook nog langs). En op zondag naar een optreden van een andere dierbare vriend en daarna onverwacht met leuke mensen samen koken en eten en lang in de tuin zitten
Het was wel echt vrijgezellenfeestweekeind trouwens, ik heb 1 man in een rubberen politiepak gezien en 3 vrouwen met een variatie op een bruidssluier. En nee, dat was niet op de pride in Utrecht. Die we dus gemist hebben want we zaten ergens op een volkstuin. Prima.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeestjes zonder piemelpakken zijn sowieso de beste![]()
Ai, hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 5 juni 2023 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Afspraak voor morgen gemaakt bij de dierenartseen van de katten begint nu toch wel veel ouderdomskwaaltjes te krijgen. Veel kleine dingen die eerst niet zo opvallen, maar als je nu goed nadenkt is het toch flink veranderd in een half jaar tijd.
Net 12, dus tja dan begint het gezeik een beetje.quote:
Dat klinkt niet goed nee. Hopelijk dat andere medicatie beter/anders werktquote:Op maandag 5 juni 2023 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net 12, dus tja dan begint het gezeik een beetje.
En deze heeft al 1,5 jaar zware medicatie voor een tumor in zijn kop, en dat is ook geen heel fijn spul om zo lang te slikken.
Dus we gaan het zien.....
Haha, ze gaan het mij wel iets moeilijker maken vrees ik.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:12 schreef Lonaa het volgende:
@:Tele6 veel succes! Ik hoop dat jouw sollicitatie net zo gaat als de mijne ging.
Heet dat zo tegenwoordig..quote:Op maandag 5 juni 2023 08:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het was erg leuk
En hij heeft m'n sollicitatiegesprek met me geoefend
Ik vond het eigenlijk ook wel leuk! Ik heb hier en daar ook lekker de kans gekregen om enthousiast uit te weiden over gave dingen die ik de afgelopen jaren gedaan heb, dat doe ik wel graag eigenlijkquote:Op maandag 5 juni 2023 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klinkt goed Tele!
Ik vind, gek genoeg, sollicitatiegesprekken altijd heel leuk en dit klinkt als een goede!
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook wel leuk! Ik heb hier en daar ook lekker de kans gekregen om enthousiast uit te weiden over gave dingen die ik de afgelopen jaren gedaan heb, dat doe ik wel graag eigenlijk![]()
Dit keer zonder halverwege de draad kwijt te raken of wel heel erg te gaan uitweiden. * Tele6 blij
Heel snel leren het op zijn stoeremans te doen, 1 hand over je hoofd naar je nek, shirt zo over je hoofd trekken, dan hoeft de rest alleen nog maar vooruit te bewegen om het shirt kwijt te raken.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:29 schreef yinu het volgende:
@:kaatje1, shirts uittrekken is echt de hel. Ik heb ook vaak schouderklachten gehad en die beweging is echt vreselijk, zoveel momenten waarop de scherpe stekende pijn kan toeslaan![]()
quote:
Maar arm vooruit/achteruit/zijwaarts bewegen is al snerpend pijnlijk (al gaat het nu wel wat beter dan gisteren)quote:Op maandag 5 juni 2023 13:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel snel leren het op zijn stoeremans te doen, 1 hand over je hoofd naar je nek, shirt zo over je hoofd trekken, dan hoeft de rest alleen nog maar vooruit te bewegen om het shirt kwijt te raken.
Manier 1 dus, maar dan met 1 hand.
Ik doe (nog steeds, dat leer je niet zomaar af) met goeie arm over hoofd trekken, dan met diezelfde arm de mouw recht naar beneden van de moeilijke arm af stropen.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar arm vooruit/achteruit/zijwaarts bewegen is al snerpend pijnlijk (al gaat het nu wel wat beter dan gisteren)
Het was niet superdruk maar wel heel gezellig. Echt een mooie locatie ookquote:Op maandag 5 juni 2023 11:51 schreef Troel het volgende:
@:Sarabi hoe was Hengelo?
Wij sliepen pas om drie uur dus ik heb verstek laten gaan
Ja dat heb ik toen ook zo geleerd. Met de goede arm. Maar het bleef ook in het ‘afschudden’ toch altijd spannend.quote:Op maandag 5 juni 2023 13:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel snel leren het op zijn stoeremans te doen, 1 hand over je hoofd naar je nek, shirt zo over je hoofd trekken, dan hoeft de rest alleen nog maar vooruit te bewegen om het shirt kwijt te raken.
Manier 1 dus, maar dan met 1 hand.
Jep, dank jequote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef yinu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! (Denk ik? Maar felicitaties kunnen nooit kwaad)
Schudden?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:44 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toen ook zo geleerd. Met de goede arm. Maar het bleef ook in het ‘afschudden’ toch altijd spannend.
Vanaf wanneer ben je een oude taart danquote:Op maandag 5 juni 2023 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster checkt profiel…
Gefeliciteerd!
Nog lang geen oude taart, in ieder geval…
quote:Op maandag 5 juni 2023 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk over de afbeelding van de taart die je eerder postte…
Nom nom nomquote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Barreltje het volgende:
en in CUL gerelateerd nieuws hadden we gister wildzwijn poot![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We aten met 7 volwassenen en 3 kinderen![]()
Ohhhhquote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Barreltje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Barreltje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ben er ook heel blij mee. Helaas pas over twee weken pas echt weer tijd om langdurig in de keuken te staanquote:Op maandag 5 juni 2023 21:44 schreef AnneX het volgende:
Ja Troel gefeliciteerd! 🎁 Wat een leuke kookboeken cadeau dag 🎉
Dat is ook een felicitatie waard!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, dit was het laatste lange weekend voorlopig. De achtertuin is officieel klaar*. De moestuin eigenlijk ook wel.
We zijn ook nog even naar de wasstraat geweest. De auto's zaten zo erg onder de plakkerigheid die uit de vlier komt, dat de ruitenwissers vast zaten. Ik heb ook schimmel die afgelopen winter op mijn dashboard gegroeid was verwijderd![]()
* We moeten nog verlichting, stroom, internet, diverse waterdingen en nog een wat beplanting. En volgend jaar een overkapping. Maar voor nu is het klaar, functioneel en mooi'ish. Het is vooral nog kaal maar dat komt wel goed.
👍🏼 Benen hoog en genieten maar!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, dit was het laatste lange weekend voorlopig. De achtertuin is officieel klaar*. De moestuin eigenlijk ook wel.
We zijn ook nog even naar de wasstraat geweest. De auto's zaten zo erg onder de plakkerigheid die uit de vlier komt, dat de ruitenwissers vast zaten. Ik heb ook schimmel die afgelopen winter op mijn dashboard gegroeid was verwijderd![]()
* We moeten nog verlichting, stroom, internet, diverse waterdingen en nog een wat beplanting. En volgend jaar een overkapping. Maar voor nu is het klaar, functioneel en mooi'ish. Het is vooral nog kaal maar dat komt wel goed.
De caravan is al wat langer weg gelukkigquote:Op maandag 5 juni 2023 22:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
👍🏼 Benen hoog en genieten maar!
Zag op de archiefbeelden nog de caravan voorbijkomen 🙃
hier is de zon weer vertrokken.. hopelijk komt ie vanmiddag weer terugquote:
Dit is helemaal nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |