quote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Barreltje het volgende:
en in CUL gerelateerd nieuws hadden we gister wildzwijn poot![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We aten met 7 volwassenen en 3 kinderen![]()
Ja, ben er ook heel blij mee. Helaas pas over twee weken pas echt weer tijd om langdurig in de keuken te staanquote:Op maandag 5 juni 2023 21:44 schreef AnneX het volgende:
Ja Troel gefeliciteerd! 🎁 Wat een leuke kookboeken cadeau dag 🎉
Dat is ook een felicitatie waard!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, dit was het laatste lange weekend voorlopig. De achtertuin is officieel klaar*. De moestuin eigenlijk ook wel.
We zijn ook nog even naar de wasstraat geweest. De auto's zaten zo erg onder de plakkerigheid die uit de vlier komt, dat de ruitenwissers vast zaten. Ik heb ook schimmel die afgelopen winter op mijn dashboard gegroeid was verwijderd![]()
* We moeten nog verlichting, stroom, internet, diverse waterdingen en nog een wat beplanting. En volgend jaar een overkapping. Maar voor nu is het klaar, functioneel en mooi'ish. Het is vooral nog kaal maar dat komt wel goed.
👍🏼 Benen hoog en genieten maar!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, dit was het laatste lange weekend voorlopig. De achtertuin is officieel klaar*. De moestuin eigenlijk ook wel.
We zijn ook nog even naar de wasstraat geweest. De auto's zaten zo erg onder de plakkerigheid die uit de vlier komt, dat de ruitenwissers vast zaten. Ik heb ook schimmel die afgelopen winter op mijn dashboard gegroeid was verwijderd![]()
* We moeten nog verlichting, stroom, internet, diverse waterdingen en nog een wat beplanting. En volgend jaar een overkapping. Maar voor nu is het klaar, functioneel en mooi'ish. Het is vooral nog kaal maar dat komt wel goed.
De caravan is al wat langer weg gelukkigquote:Op maandag 5 juni 2023 22:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
👍🏼 Benen hoog en genieten maar!
Zag op de archiefbeelden nog de caravan voorbijkomen 🙃
hier is de zon weer vertrokken.. hopelijk komt ie vanmiddag weer terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |