Gelukkig ben je thuis, maar lang leve de NS.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:11 schreef borisz het volgende:
Concertgebouw was![]()
Borrel bij Brouwerij Troost ook![]()
OV terug werd een dingetje. https://nos.nl/artikel/24(...)sterdam-opnieuw-plat
Haarlem was al gepland plat, maar er kwam dus een lading mensen bij. Mijn normale bus op Zuid was al overvol vertrokken. Ik kon in een overvolle bus mee naar Schiphol Noord en daar in een normaal volle bus terug naar Haarlem gelukkig.
Ja dit jaar veel meer onderhoud dan normaal idd En daar komt plots de gehele Amsterdamse Ellende bij.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig ben je thuis, maar lang leve de NS.
Dit is de derde keer dit jaar al dat de systemen vast lopen.
Bijzonder weer…
Het hele weekend zijn ze al het grind op het spoor tussen Sloterdijk en Haarlem aan het vervangen of zo. Oorverdovend lawaai 's avonds en 's nachts, oordoppen doen hun werk…
Zou je ook begin juli nog een lang weekend kunnen inplannen? Je hebt het zo drukquote:Op zondag 4 juni 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Kaatje1wat rot dat je nog steeds zoveel pijn hebt!
Ik moest om 15.00 hockeyen (vlakbij Club en Vanyel) en was daarna helemaal leeg. Het was een kutwedstrijd, en ik zat er zelf ook niet lekker in. En het was veel te warm om te rennen. Was zo leeg dat ik ook nog een fijne huilbui kreeg want kut gespeeld - maar eigenlijk vooral moe en alles (m.n. werk) is een beetje teveel en kut gespeeld was de druppel. Daarna weer opgevrolijkt door teamgenootjes en toen kwamen ze via twee net bevallen teamgenoten op of ze zelf al dat zouden willen of nog ver van bedshow is en toen moest ik weer huilenmaar die voelde ik aankomen, dus ik was even weggelopen 'om kan met water te vullen', dus dat hebben ze niet gezien.
Werk is al week of drie nu echt vrij druk weer. Veel scripties bij allebei mn banen, coördinatie van bachelor en master scripties bij één baan en over 3 weken moet ik mn portfolio inleveren voor de basiskwalificatie onderwijs opleiding. Heb morgen hele dag geblokt voor portfolio, dus dat is fijn, kan ik echt even meters maken. Deadline is vrijdag 23e, en ik neem dan maandag en dinsdag na dat weekend mooi vrij om even bij te komen. En eind juli vier weken vrij
Voor volgend jaar ook contract aan laten passen bij tweede baan, ga van 5 naar 4.5 dag in totaal
Eind juni heb ik dus wel lang weekend dan, maar half juli zou ook nog wel kunnen. Vanaf tweede week juli wordt het een heel stuk rustiger ook dus dat is fijnquote:Op zondag 4 juni 2023 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je ook begin juli nog een lang weekend kunnen inplannen? Je hebt het zo druk
Vanaf morgen 3 weken geen treinverkeer tussen Meppel en Assenquote:Op zondag 4 juni 2023 22:46 schreef borisz het volgende:
Ja dit jaar veel meer onderhoud dan normaal idd En daar komt plots de gehele Amsterdamse Ellende bij.
Op Zuid was al een overvolle 346 vertrokken. En de bus naar Schiphol Noord kon ook niet eens iedereen vervoeren vanaf Zuid. .Gelukkig viel 356 vanaf Schiphol Noord mee. En dan nog stonden er nog mensen op de bushalte die niet mee konden...
Dat was super vroeg johquote:
Ik ken het. Dan ga ik graag even wandelen, want dan is het zo mooi stil buitenquote:Op maandag 5 juni 2023 06:22 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Was ook niet helemaal de bedoelingOok echt wakker-wakker
Eensch!quote:This is one of the funniest things I have ever seen
Ja, ik ben er al uit geweest met Dora. Zo even trainen, boodschappen, weer meh Dora, paar uur werken.quote:Op maandag 5 juni 2023 06:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het. Dan ga ik graag even wandelen, want dan is het zo mooi stil buiten(alhoewel de snelweg serieus áltijd door lijkt te gaan). Jij moet natuurlijk sowieso wandelen.
Oh ja die is leuk! Ik zag 'm op twitter.quote:Op maandag 5 juni 2023 06:44 schreef Isabeau het volgende:
Dit is fantastisch![]()
https://imgur.com/gallery/pZrOblD
De video is geweldig. Ik ben weer helemaal vrolijk.
Uit de comments:
[..]
Eensch!
Succesquote:Op maandag 5 juni 2023 07:30 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Later vanochtend is m'n sollicitatiegesprek
Beroerd geslapen natuurlijk
Daarna op weg naar weekje vrijwilligerswerk. Goeie om naar uit te kijken daarna
quote:Op maandag 5 juni 2023 06:44 schreef Isabeau het volgende:
Dit is fantastisch![]()
https://imgur.com/gallery/pZrOblD
De video is geweldig. Ik ben weer helemaal vrolijk.
Uit de comments:
[..]
Eensch!
Waar zou je zijn zonder de trein...quote:
Ik heb de baby al ingeschrevenquote:Op maandag 5 juni 2023 08:09 schreef Morgane89 het volgende:
Succes Tele6!
Ik heb ook een week vakantie, maar omdat m'n man woensdag naar een concert gaat en we allerlei andere afspraken hebben gaan we niet op vakantie.
1 of 2 rondleidingen op basisscholen.
Ons zoontje is pas net 2, maar omdat ze hier met een lotingssysteem werken moeten we al vroeg beginnen
Morgen naar de dierentuin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |