abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juni 2023 @ 08:32:31 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_209406085
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 06:44 schreef Isabeau het volgende:
Dit is fantastisch _O- _O- https://imgur.com/gallery/pZrOblD
De video is geweldig. Ik ben weer helemaal vrolijk.

Uit de comments:
[..]
Eensch!
Ja, die is super he :P Dramatisch beestje :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209406094
Mogge!
Mooi weer hoor, vandaag. Gister kwamen de gasten. We hebben steak gegeten bij het lokale steakhouse. Rare tent met indianenbeelden en cowboy-achtig verklede obers, maar met steak weten ze wel raad.

Als ze de surprisetaart naar een tafel brengen dossen ze zich nog gekker uit, zie hierboven.

Als gepland veel pils gedronken (ik denk ongeveer 10 flesjes pp) en nu ben ik een rondje wandelen met honden zodat alle anderen nog rustig kunnen slapen. Dus eigenlijk zit ik nu stil, met honden, op een bruggetje over de beek.

Straks lekker met z’n allen buiten koffie en ontbijten en lummelen. Heerlijk zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209406107
Hé Tele hoe ging suppen met M? Goed gelachen?

Succes straks!
pi_209406142
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 08:36 schreef AnneX het volgende:
Hé Tele hoe ging suppen met M? Goed gelachen?

Succes straks!
Het was erg leuk :)
De meren hier in de buurt bleken met elkaar in verbinding te staan, dus we hebben best een afstand afgelegd :)
Ik kreeg 'm niet overtuigd om genoeg risico te nemen dat hij in het water zou vallen, maar heb hem na het inleveren van de planken nog wel het water in gekregen met een combi van charme en geweld O-)

Het was echt heerlijk om op het water te zijn gisteren O+
En in m'n eentje zou het lang niet zo leuk zijn geweest. Dus een erg geslaagde dag :)

Naderhand hebben we nog bij mij thuis avondeten gemaakt. En hij heeft m'n sollicitatiegesprek met me geoefend _O_
pi_209406194
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 07:30 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Later vanochtend is m'n sollicitatiegesprek :o

Beroerd geslapen natuurlijk :(

Daarna op weg naar weekje vrijwilligerswerk. Goeie om naar uit te kijken daarna :D
Zet 'm op! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 5 juni 2023 @ 08:48:43 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209406215
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2023 08:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Mooi weer hoor, vandaag. Gister kwamen de gasten. We hebben steak gegeten bij het lokale steakhouse. Rare tent met indianenbeelden en cowboy-achtig verklede obers, maar met steak weten ze wel raad.

[ afbeelding ]
Als ze de surprisetaart naar een tafel brengen dossen ze zich nog gekker uit, zie hierboven.

Als gepland veel pils gedronken (ik denk ongeveer 10 flesjes pp) en nu ben ik een rondje wandelen met honden zodat alle anderen nog rustig kunnen slapen. Dus eigenlijk zit ik nu stil, met honden, op een bruggetje over de beek.
[ afbeelding ]

Straks lekker met z’n allen buiten koffie en ontbijten en lummelen. Heerlijk zo.
Ribhouse Texas?

Is de vriendin van je vriend leuk bevonden?
Spoilers!
pi_209406226
Mogge!

Succes vandaag @Tele6

Die eekhoorn is geweldig _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_209406269
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 08:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ribhouse Texas?

Is de vriendin van je vriend leuk bevonden?
Ja & ja :Y
Wat een leuke meid!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 juni 2023 @ 09:19:15 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209406444
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2023 08:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja & ja :Y
Wat een leuke meid!
Fijn! Ik kan het ook heel goed vinden met de partners van mijn beste vrienden. Bij vlagen heb ik meer contact met de partners zelfs. Het is zo fijn als dat gewoon goed zit.
Spoilers!
pi_209406476
Mogguh!

Wij deden vannacht een keizersnede. Moeder krijgt het druk met 10 koters :D (het waren er eigenlijk zelfs 14)

Nu even pauze bij het tankstation. Gelukkig hadden ze Chai latte en een appelflap.

Succes met de sollicitatie @Tele6 ^O^
pi_209406525
Klinkt als een goed weekeind voor veel mensen, o.a. @Tele6 en @sigme! O+

En :* voor wie dat niet zo was (@Kaatje1 en @vlindertje89)

@Kaatje1, shirts uittrekken is echt de hel. Ik heb ook vaak schouderklachten gehad en die beweging is echt vreselijk, zoveel momenten waarop de scherpe stekende pijn kan toeslaan :X

Ik had ook een erg leuk en ongewoon sociaal weekeind, een vrijgezellenfeestje van een van mijn oudste vriendinnen op zaterdag met veel dierbare mensen (en veel tammer dan het klinkt, de hoofdactiviteit was barbecue met kampvuur in een volkstuin en er kwamen geen piemelpakken oid aan te pas, en de andere bruid kwam zelfs ook nog langs). En op zondag naar een optreden van een andere dierbare vriend en daarna onverwacht met leuke mensen samen koken en eten en lang in de tuin zitten O+
pi_209406528
Oh ja en succes vandaag @Tele6!
  maandag 5 juni 2023 @ 09:38:35 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_209406598
Stiekem is het ook wel weer fijn om aan het werk te zijn :P

De taart staat in de koelkast, de eerste brandjes zijn geblust en straks overleg en dan is de werkdag al weer klaar.

Dan moet ik nog alle gratisch dingen ophalen en heel misschien vanavond naar de film, maar dat ligt nog even aan de meneer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209406729
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 09:29 schreef yinu het volgende:
Klinkt als een goed weekeind voor veel mensen, o.a. @:tele6 en @:sigme! O+

En :* voor wie dat niet zo was (@:kaatje1 en @:vlindertje89)

@:kaatje1, shirts uittrekken is echt de hel. Ik heb ook vaak schouderklachten gehad en die beweging is echt vreselijk, zoveel momenten waarop de scherpe stekende pijn kan toeslaan :X

Ik had ook een erg leuk en ongewoon sociaal weekeind, een vrijgezellenfeestje van een van mijn oudste vriendinnen op zaterdag met veel dierbare mensen (en veel tammer dan het klinkt, de hoofdactiviteit was barbecue met kampvuur in een volkstuin en er kwamen geen piemelpakken oid aan te pas, en de andere bruid kwam zelfs ook nog langs). En op zondag naar een optreden van een andere dierbare vriend en daarna onverwacht met leuke mensen samen koken en eten en lang in de tuin zitten O+
Vrijgezellenfeestjes zonder piemelpakken zijn sowieso de beste ^O^ :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 5 juni 2023 @ 10:12:03 #240
217702 Lonaa
Honger!
pi_209406903
@Tele6 veel succes! Ik hoop dat jouw sollicitatie net zo gaat als de mijne ging. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209407068
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 09:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Vrijgezellenfeestjes zonder piemelpakken zijn sowieso de beste ^O^ :D
Het was wel echt vrijgezellenfeestweekeind trouwens, ik heb 1 man in een rubberen politiepak gezien en 3 vrouwen met een variatie op een bruidssluier. En nee, dat was niet op de pride in Utrecht. Die we dus gemist hebben want we zaten ergens op een volkstuin. Prima. O+
pi_209407173
Afspraak voor morgen gemaakt bij de dierenarts -O- een van de katten begint nu toch wel veel ouderdomskwaaltjes te krijgen. Veel kleine dingen die eerst niet zo opvallen, maar als je nu goed nadenkt is het toch flink veranderd in een half jaar tijd.
pi_209407402
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Afspraak voor morgen gemaakt bij de dierenarts -O- een van de katten begint nu toch wel veel ouderdomskwaaltjes te krijgen. Veel kleine dingen die eerst niet zo opvallen, maar als je nu goed nadenkt is het toch flink veranderd in een half jaar tijd.
Ai, hoe oud zijn ze? -O-
pi_209407414
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ai, hoe oud zijn ze? -O-
Net 12, dus tja dan begint het gezeik een beetje.
En deze heeft al 1,5 jaar zware medicatie voor een tumor in zijn kop, en dat is ook geen heel fijn spul om zo lang te slikken.
Dus we gaan het zien.....
pi_209407426
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Net 12, dus tja dan begint het gezeik een beetje.
En deze heeft al 1,5 jaar zware medicatie voor een tumor in zijn kop, en dat is ook geen heel fijn spul om zo lang te slikken.
Dus we gaan het zien.....
Dat klinkt niet goed nee. Hopelijk dat andere medicatie beter/anders werkt
pi_209407552
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 10:12 schreef Lonaa het volgende:
@:Tele6 veel succes! Ik hoop dat jouw sollicitatie net zo gaat als de mijne ging. :+
Haha, ze gaan het mij wel iets moeilijker maken vrees ik.

Sollicitatie ging denk ik prima, maar dat blijft lastig in te schatten. Ik was de eerste die ze spraken, komende week spreken ze nog een paar kandidaten en dan hoor ik eind deze week of begin volgende week of ik door ben naar de tweede ronde. De tweede ronde is een presentatie geven over recent werk (dat zou wel een puzzel worden, want ik werk nu met patiënten en privacy enz enz) voor de hele afdeling, in het Engels, kortom meteen even laten zien wat je waard bent. Ik zou het eigenlijk wel heel leuk vinden als ik dat zou mogen gaan doen. Lekker al die mensen die naar je komen luisteren O+ :P

Ondanks dat ik maar 1 van de 3 aanwezigen echt al kende (m'n huidige baas) was het best wel een vlot gesprek, het helpt echt dat ik al vergelijkbaar werk doe.
Ik heb ze een paar keer aan het lachen gemaakt, en niet omdat ik wat sufs zei maar omdat ik ad rem of verrassend reageerde. Ik ben wel blij dat dat zo ging, want dat soort momenten hielpen goed om door m'n zenuwachtigheid heen te komen en meer van mezelf te laten zien.
Alle "geef een voorbeeld van hoe je omgaat met frustratie" en "wat vind je het leukst aan je huidige werk" en "waarom wil je deze baan" standaard vragen kon ik prima beantwoorden. Maar ze vroegen ook een aantal inhoudelijke dingen waar ik niet zo veel mee kon. (Ik heb vrij weinig ervaring met labwerk en microscopie, ben er wel van overtuigd dat ik dat snel genoeg zou leren want vooral het labwerk is écht niet ingewikkeld. Maar lastig om daar dan een goed antwoord op te geven.)

Al met al zullen we wel zien *G*

Nu lunchen, verder inpakken en dan een week van huis :D
  maandag 5 juni 2023 @ 11:51:51 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_209407613
@Sarabi hoe was Hengelo?

Wij sliepen pas om drie uur dus ik heb verstek laten gaan :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 juni 2023 @ 11:53:15 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209407620
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 08:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het was erg leuk :)

En hij heeft m'n sollicitatiegesprek met me geoefend _O_
Heet dat zo tegenwoordig..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209407624
quote:
99s.gif Op maandag 5 juni 2023 11:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heet dat zo tegenwoordig..
}:|
pi_209407682
Klinkt goed Tele!

Ik vind, gek genoeg, sollicitatiegesprekken altijd heel leuk en dit klinkt als een goede!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')