IK vind het niet hebberig, ze kan hier dingen kopen die ze thuis niet kan betalen. Bovendien was het niet haar stelling, was het niet die van Babet en Ruppie?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:16 schreef humpty het volgende:
Als het gelijkspel is mag ik het zeggen zegt Zoe triomfantelijk
Morrie wil dingen kopen die ze hier buiten niet kan kopen
hebberig is ze hoor
Maandag er op pas.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:22 schreef cinsan het volgende:
denk maandag nog geen eliminatie , pas na managerverkiezing
ja en tas of zo mag niet daar moet belasting over betaald worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
Wat Wendy nu zegt.Je gaat alleen maar kleding kopen...
Het is best heel dubbel,maar Mora is best wel op de spulletjesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en tas of zo mag niet daar moet belasting over betaald worden.
slaat ook nergens op
kreeg een beetje het idee dat ze ook wat hebberig is zo nu en dan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is best heel dubbel,maar Mora is best wel op de spulletjes
Zei ze net zelf ook, dat ze misschien hebberig overkomt, maar 'maakt haar niks uut'. Eerlijk is ze welquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kreeg een beetje het idee dat ze ook wat hebberig is zo nu en dan.
Wie neemt je aan met die leeftijd? (61)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:31 schreef humpty het volgende:
Tja Morrie misschien een baan gaan zoeken als je er weer uit bent
Als je wilt is er vast wel wat ze hebben overal personeel nodigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie neemt je aan met die leeftijd? (61)
Nou bij ons niet, jonge grietjes en verder zelfscanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Als je wilt is er vast wel wat ze hebben overal personeel nodig
en zie bv tegenwoordig in de supermarkt ook vaker
oudere dames achter de kassa
oke maar blijf er bij als je van alles wilt hebben zul je er voor moeten werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou bij ons niet, jonge grietjes en verder zelfscan
ik ben 71 jaar en werk 2x 3 uurtjes per week bij ahquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Als je wilt is er vast wel wat ze hebben overal personeel nodig
en zie bv tegenwoordig in de supermarkt ook vaker
oudere dames achter de kassa
Ben het niet met je eens, op die leeftijd ben je afgeschreven en veel te duurquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:40 schreef humpty het volgende:
[..]
oke maar blijf er bij als je van alles wilt hebben zul je er voor moeten werken
Of positief op een stelling van 1000,- stemmen...gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:40 schreef humpty het volgende:
[..]
oke maar blijf er bij als je van alles wilt hebben zul je er voor moeten werken
Ah ze weet het zelf ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zei ze net zelf ook, dat ze misschien hebberig overkomt, maar 'maakt haar niks uut'. Eerlijk is ze wel
Zo is het ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Of positief op een stelling van 1000,- stemmen...gewoon omdat het kan
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe ook lekker pilsje drinken![]()
Ik doe met haar mee maar dan met cava 😁quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe ook lekker pilsje drinken![]()
Marciano, mirthe,rupi en imiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat alleen Wendy en Jeff bier drinken.
Arme Erik, loopt maar tegen blauwtjes aan....Verdiend een steverige aanpak...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe en Jeff over de Franse avond
Mirthe: "Wie kookte dinsdag?"
Jeff: "Bern, Janet, Jasper, Sasha"
Mirthe: "Oh toen, jajaja, met die wraps"
Jeff: "Ja, toen was jij uit eten met Erik"
Mirthe: "Ja, <zucht>, je hebt me niet eens geholpen!"
Jeff: "Met wat?"
Mirthe: "Me redden ofzo"
Jeff: "Ja! Je keek niet vragend!"
Mirthe: "Wil je dat jouw zusje met zo iemand...."
Jeff :"Nee"
Mirthe: "Waarom greep je niet in?"
korte stilte
Mirthe gaat verder: "Kijk.. Niemand was in het restaurant, ik kende niemand en was heel eenzaam, alles was al bezet, een paar mensen van ejvjl"
Jeff: "Je kon er gewoon bij zitten hoor"
Mirthe: "Nee alles was bezet toch? Ik wou wel, maar de hele tafel was al vol"
Jeff: "Nou en, is toch gezellig?"
Mirthe over wie waar zaten en zegt: "Ik doe ook altijd alles op het laatste moment. Wil je nog een biertje?"
Jeff: "Nee ik heb nog, dank je"
Nee hoor, Janet had vanmiddag bier met cola, Tiano drinkt ook wel bier en Ruppi een Ima ook. Babet is tijdelijk gestopt. Mirthe had net ook een biertje.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat alleen Wendy en Jeff bier drinken.
Waarom, moet Jeff haar redden van Erik? Ze wil Jeff toch naar huis hebben?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe en Jeff over de Franse avond
Mirthe: "Wie kookte dinsdag?"
Jeff: "Bern, Janet, Jasper, Sasha"
Mirthe: "Oh toen, jajaja, met die wraps"
Jeff: "Ja, toen was jij uit eten met Erik"
Mirthe: "Ja, <zucht>, je hebt me niet eens geholpen!"
Jeff: "Met wat?"
Mirthe: "Me redden ofzo"
Jeff: "Ja! Je keek niet vragend!"
Mirthe: "Wil je dat jouw zusje met zo iemand...."
Jeff :"Nee"
Mirthe: "Waarom greep je niet in?"
korte stilte
Mirthe gaat verder: "Kijk.. Niemand was in het restaurant, ik kende niemand en was heel eenzaam, alles was al bezet, een paar mensen van ejvjl"
Jeff: "Je kon er gewoon bij zitten hoor"
Mirthe: "Nee alles was bezet toch? Ik wou wel, maar de hele tafel was al vol"
Jeff: "Nou en, is toch gezellig?"
Mirthe over wie waar zaten en zegt: "Ik doe ook altijd alles op het laatste moment. Wil je nog een biertje?"
Jeff: "Nee ik heb nog, dank je"
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, moet Jeff haar redden van Erik? Ze wil Jeff toch naar huis hebben?
Begrijp ook helemaal niets van Mirthequote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Tijdens dat etentje zat ze nog over Jeff te klagen tegen Erik, dat ze niet kan wachten tot ie weg is ..
Dat was sarcastisch bedoeld. #Zoë en Bep zeggen dat toch altijdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, Janet had vanmiddag bier met cola, Tiano drinkt ook wel bier en Ruppi een Ima ook. Babet is tijdelijk gestopt. Mirthe had net ook een biertje.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff neemt applaus van Wendy in ontvangst, buigt nog een keer en zegt dat Eunice ook wel mag klappen
yupquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Wat hebben ze nou gemaakt, shoarmarollen?
Heel eng.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:04 schreef KinKiJan het volgende:
Lol! Zie nu pas dat Isaac door dat raam achter Jeff komt loeren, die wist dat ie dit ging doen
Ja Shoarma in loempiavellen geroldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Wat hebben ze nou gemaakt, shoarmarollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Bang voor stiltes ofzo, ze moet ratelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En maar vreten en maar praten met de mond vol
Zal Zoe dalijk wel weer zeuren waarom hij niet bij haar kwam zittenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:11 schreef Charmian het volgende:
Mirthe gezel samen met sjeffie en isaac eten
Oh ja, niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zal Zoe dalijk wel weer zeuren waarom hij niet bij haar kwam zitten
Het is echt heel erg vaak dat hij zo iets naar binnenschuift.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zou ik dus gewoon misselijk van worden als ik daartegen over zou moeten eten.
Ik vind dit dus echt ongemanierd, het lijkt wel of hij boven een trog hangt, en dan met twee handen tegelijk het eten naar binnen proppenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is echt heel erg vaak dat hij zo iets naar binnenschuift.
Snap dat echt niet
Ja, van die trog heb ik ook al eens gezegd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt ongemanierd, het lijkt wel of hij boven een trog hangt, en dan met twee handen tegelijk het eten naar binnen proppen
Snap ook nooit dat ie niet merkt dat er allemaal eten buiten z'n mond hangtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt ongemanierd, het lijkt wel of hij boven een trog hangt, en dan met twee handen tegelijk het eten naar binnen proppen
Ze zoekt ook net de verkeerde uit om mee te praten aan Moraima heb je nietsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:23 schreef Verida het volgende:
Ik vind het zo ontzettend sneu voor Wendy, bah, wat een rotgrieten zijn het.
Ja was van de week en toen ging `Babette met Marciano rokenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:25 schreef Ebinas het volgende:
Ze heeft Bep nog gevraagd om met haar de laatste te roken.
Dat wilde Bep niet
Kloptquote:
bepmans heeft op morrie ingepraat om manager te wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama liegt nu ook dat ze barst.
Ze hebben haar over gehaald en Rupert gaat haar overal bij helpen.
Hoe kan je zo in en in en in gemeen zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was van de week en toen ging `Babette met Marciano roken
Precies. En ze doet het alleen omdat ze haar overal bij gaan helpen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
bepmans heeft op morrie ingepraat om manager te worden
Ben ik niet mee eens, ze heeft juist wel steun aan haar,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zoekt ook net de verkeerde uit om mee te praten aan Moraima heb je niets
Idd ja, en bij zo'n figuur moeten mensen komen die gepest zijn, die zou zij dan moeten helpen....hoe dan..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt
Maar als je al dagen voelt en weet dat ze achter je rug om bezig zijn.
En je snapt er niets van.
Je zoekt contact maar krijgt het niet.
Pesten is zeker niet het goede woord, maar het komt aardig in de richting.
`Babette heeft haar overgehaald om manager te worden want ze wilde niet eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama liegt nu ook dat ze barst.
Ze hebben haar over gehaald en Rupert gaat haar overal bij helpen.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Babette heeft haar overgehaald om manager te worden want ze wilde niet eens.
en rupi gaat haar helpen , zal weer veel in eigen zak steken wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. En ze doet het alleen omdat ze haar overal bij gaan helpen.
Moraima weet niet eens wat allemaal speelt, ze zegt net dat het komt doordat Babette gestopt is met roken, dat i het niet niet. Babette is op der schaamlippen getrapt omdat Wendy haar niet verteld heeft wat ze met Jasper gedaan heeftquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:28 schreef espri het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, ze heeft juist wel steun aan haar,
Zat daar net aan te denken, zo van 'bij wie zou Wendy oprecht een luisterend oor hebben daar' ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima weet niet eens wat allemaal speelt, ze zegt net dat het komt doordat Babette gestopt is met roken, dat i het niet niet. Babette is op der schaamlippen getrapt omdat Wendy haar niet verteld heeft wat ze met Jasper gedaan heeft
Ik denk dan toch aan Janet, bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zat daar net aan te denken, zo van 'bij wie zou Wendy oprecht een luisterend oor hebben daar' ?
Ik zou het ff niet weten, ik dacht eerst aan Mirthe, maar die is wat dat betreft te jong vermoed ik..
Ja kan moeilijk zeggen dat ze op der pik getrapt isquote:
Ik denk toch Mora.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zat daar net aan te denken, zo van 'bij wie zou Wendy oprecht een luisterend oor hebben daar' ?
Ik zou het ff niet weten, ik dacht eerst aan Mirthe, maar die is wat dat betreft te jong vermoed ik..
Mirthe zou haar best kunnen helpen, die heeft het zelf met Eunice uiteindelijk ook heel goed gedaan. Uitspreken wat je dwars zit en daarna normaal met elkaar omgaan, maar niet meer close.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Mirthe is veel te verwarrend. `ik zou het ook niet weten de enige is misschien Janet, of `sashaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daarom zei ik ze zoekt de verkeerde uit om mee te praten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:33 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama lult.
Die heeft het alleen over zichzelf. Hoe zij in elkaar zit.
Ja boeie...
Mirthe ziet heel veel, die snapt haar denk ik wel, en kan haar ook raad geven (door eigen ervaring met Eunice) hoe je los kunt komen van iemand .quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe is veel te verwarrend. `ik zou het ook niet weten de enige is misschien Janet, of `sasha
Jeff….quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:41 schreef espri het volgende:
Zou Zoë dit goed vinden? Isaac met open blouse bij Wendy…
Hij hoorde je en doet zijn shirt al dicht.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:41 schreef espri het volgende:
Zou Zoë dit goed vinden? Isaac met open blouse bij Wendy…
Ja, wat mij betreft is Mirthe, ondanks haar eigenaardigheden, het meest volwassen daar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:34 schreef Verida het volgende:
M
[..]
Mirthe zou haar best kunnen helpen, die heeft het zelf met Eunice uiteindelijk ook heel goed gedaan. Uitspreken wat je dwars zit en daarna normaal met elkaar omgaan, maar niet meer close.
Ze kan ook lol hebben met Mirthe, dus wat dat betreft zou ze ook bij Mirthe aan kunnen sluiten
Ja, Sasha is ook een optie, ondanks ze niet mijn vriendin is...maar kan me wel voorstellen dat zij oprecht zal luisteren naar Wendy.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe is veel te verwarrend. `ik zou het ook niet weten de enige is misschien Janet, of `sasha
Uitsluiten en negeren is een ernstige vorm van pestenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:42 schreef dakpanlos het volgende:
Het smerige is, vind ik, dat dit getreiter van die Bep getolereerd wordt door de Febo.
Het willens en wetens iemand de grond in trappen, uitsluiten en negeren, en dat toestaan maakt dat wederom firma de Mol over een smal koord manouvreert.Zijn medialand zou inmiddels beter moeten weten.
En gaan we dit getreiter in de uitzendingen terugzien?
Wendy kan geen kant uit. Ja ze kan haar 24 uur aanvragen.
FEBO moet zich kapot schamen!!!
Sas heeft ze weinig aanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, Sasha is ook een optie, ondanks ze niet mijn vriendin is...maar kan me wel voorstellen dat zij oprecht zal luisteren naar Wendy.
Dat zou ik echt heel erg vinden!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:42 schreef dakpanlos het volgende:
Het smerige is, vind ik, dat dit getreiter van die Bep getolereerd wordt door de Febo.
Het willens en wetens iemand de grond in trappen, uitsluiten en negeren, en dat toestaan maakt dat wederom firma de Mol over een smal koord manouvreert.Zijn medialand zou inmiddels beter moeten weten.
Ze zal luisteren, maar ziet daarbij meteen de kans om Wendy los te weken van die groep.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, Sasha is ook een optie, ondanks ze niet mijn vriendin is...maar kan me wel voorstellen dat zij oprecht zal luisteren naar Wendy.
en wrm ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zal luisteren, maar ziet daarbij meteen de kans om Wendy los te weken van die groep.
Ice vertrouw ik totaal niet in deze. Die kan dit juist tegen wendy gebruiken door heel subtiel zoe en babette nog meer tegen wendy op te zettenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas heeft ze weinig aan
die lult alles weer door aan Zoe
Ice zoals nu is prima
Mori
of Jeff
en Mirthe zal ze op een andere wijze ook steun aan hebben
ik zie Ice dit eerder met Jeff besprekenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ice vertrouw ik totaal niet in deze. Die kan dit juist tegen wendy gebruiken door heel subtiel zoe en babette nog meer tegen wendy op te zetten
Das dus niet 'oprecht', zoals gesuggereerd, want bijbedoelingenquote:
Wendy gewoon lekker bij de groep houdenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:49 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Precies, dat Wendy zich maar -loskoppelt-van deze groep, om een bepwoord te gebruiken
denk ik niet. Hij weet toch allang dat dit speelt bij die twee trutten, hij heeft er vaak zat bijgezeten als ze Wendy aan het uitkotsen waren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Ice dit eerder met Jeff bespreken
"Ze" wel, maar Wendy lijdt eronderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy gewoon lekker bij de groep houden
hebben ze meer aan
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
Babs weer met haar geluksmomentjes
van Zalando
Babette vindt dus gewoon dat ze er recht op heeft (1000 euro voor Zalando) omdat ze een jaar opgesloten zit.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
Babs weer met haar geluksmomentjes
van Zalando
FEBO is natuurlijk geen kleuterjuf, Babette is degene die zich moet schamen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:42 schreef dakpanlos het volgende:
goeie zin kopen , top tip van brabbelquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette vindt dus gewoon dat ze er recht op heeft (1000 euro voor Zalando) omdat ze een jaar opgesloten zit.
Ze noemt het dingetjes van buiten en geluksmomentjes.
De rest van dat clubje ziet best wat er speelt. Buiten Jeff die wat steken geeft, houdt de rest wijselijk de mondquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
onder babs/zoe
maar niet onder de rest
bep heeft recht op exit stante pedequote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette vindt dus gewoon dat ze er recht op heeft (1000 euro voor Zalando) omdat ze een jaar opgesloten zit.
Die zat er een dag voordat Rupert de stelling opgooide al over te bazelen met Marciano dat ze het nog 1 keer wil doen. Ze doet me nu een beetje te denken aan die reclame van vroeger..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
die kent geen schaamtegevoelquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
FEBO is natuurlijk geen kleuterjuf, Babette is degene die zich moet schamen.
Reken maar dat ook Bep aangestuurd wordt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
FEBO is natuurlijk geen kleuterjuf, Babette is degene die zich moet schamen.
Dat siert haar niet, maar om de verantwoordelijkheid dan bij de FEBO te leggen is niet helemaal eerlijk.quote:
Heb jij inside info? Je weet dat helemaal niet zeker.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:58 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Reken maar dat ook Bep aangestuurd wordt.
Tenenkrommendquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
babs draait het gesprek naar iets heeeeeel anders
Babs vind het moeilijk te adaptenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Babs luistert niet. Wendy legt uit dat ze dacht dat Moraima niet wilde en daarom op Janet zou stemmen.
Babs: "Maar dat maakt niet uit, jij zou op Janet"
Wat zei ze net tegen Zoe? "Je zendt en je zendt ..... "
vind ik nietquote:
Die vertrouw ik helemaal niet kamp Isaac vertrouw ik niemand alleenzaligmakend `Wendyquote:
Mevrouw de psycholoogquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat heb ik nu gedaan zegt Bep
Vuil vies
`ik ook niet `Isaac is een rat eerste klasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ice vertrouw ik totaal niet in deze. Die kan dit juist tegen wendy gebruiken door heel subtiel zoe en babette nog meer tegen wendy op te zetten
heeel heeel veeeel drankquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef freaky40 het volgende:
En dan straks weer aan de drank....topshow!
Ja hoor Bep gelukkig hebben we de streams.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
brabbels eerste reactie: ik word hier zoo moe van.. wat heb ik nou gedaan, ik ben niet weggelopen? ik vind het wel lastig want ze kan wel zeggen ik voel het maar het is niet zo.. voor mij voelt het heel onterecht dat iemand zegt je loopt de afgelopen dagen weg, ik ben geen 12 ik ben 40 als ik iets vind dan zeg ik dat wel!
het boeit er niksquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Zou Babs nu uberhaupt weten wat Wendy probeert te zeggen?
Ja op zeker.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Babette heeft alleen maar ruimte voor haar eigen proces.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
brabbel; als ik in mijn eigen gevoel zit en eigen proces..............
zowie: ja lastig maar zij zit ook in haar proces.. jij dit en zij dat (drank peuken)
Denk het niet nee, want ze luistert niet!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
achgossie, dit herken ik zo, huilen uit onmachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Jappie: Gaat het?
Wendy: Het gaat wel
Jappie: Niet verdrietig zijn
Wendy: Het komt gewoon omdat ik boos ben omdat ik me niet goed kan uiten
Aaaah Jappie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Jappie: Gaat het?
Wendy: Het gaat wel
Jappie: Niet verdrietig zijn
Wendy: Het komt gewoon omdat ik boos ben omdat ik me niet goed kan uiten
`verdorie gemistquote:
ik wil een vliegtuig voor Wendyquote:
Vliegtuigenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil een vliegtuig voor Wendy
echt ik ben niet van de inmenging
maar vind dit zooo in en in gemeen
Altid al team wendyquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze heeft Wendy niet ontweken, ze heeft afstand genomen. Wat is het verschil? Wat een kille kenau is Babet, weg met die tante. Ze liegt dat ze barst.
Als ik in de buurt woonde.... #teamWendy
bah, zo min vind ik dat, jezelf verheven voelen boven een anderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
kijk babs ook zitten
kin omhoog
die voelt zich echt zoveel beter
Zat net te denken aan Jason bij BB, ook hij kreeg een vliegtuigje en een boost.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil een vliegtuig voor Wendy
echt ik ben niet van de inmenging
maar vind dit zooo in en in gemeen
Lomp wijf.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:13 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: we zijn uit contact nu met elkaar, ik heb die ruimte niet nodig
sjennet komt even binnen banjeren en voelt niks aan.........
Dat kan ik al langer niet had haar al lang doorquote:
FEBO is mede verantwoordelijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat siert haar niet, maar om de verantwoordelijkheid dan bij de FEBO te leggen is niet helemaal eerlijk.
mag niet daarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zat net te denken aan Jason bij BB, ook hij kreeg een vliegtuigje en een boost.
Ik zou het Wendy echt gunnen...![]()
Babette is verantwoordelijk voor haar gedrag, net zoals alle andere bewoners zijn voor hun gedrag en niet de FEBO.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:16 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
FEBO is mede verantwoordelijk
Ze grijpt niet in, ze staat toe, ze
tolereert pestgedrag.
Nadat Bep achter was geweest, is ze als een blad gedraaid..geen drank en peuken meer, en begonnen met Wendy en Jeff zwart te maken.
Een Bep die ladderzat keer op keer door Maastricht zwalkte, die verslaafd aan drank.en peuken is.
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze geconfronteerd werd met beelden van haar laatste loodszuipfestijn en haar ladderzatte gebral?
Dat ze geschrokken is van zichzelf?
Dat ze te horen kreeg, dat zo n soort beelden niet echt TV bruikbaar zijn?
Ze een nieuwe kans zou krijgen door het roer om te gooien want..populair was ze niet, Wendy en Sjeff wel.
Zoiets zit achter dit hele gedoe.
Noem het aanname of niet.. daar is iets achter de schermen gebeurd.
Ze was al begonnen toen ze nog rooktequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:12 schreef Verida het volgende:
het is in ieder geval nu wel heel duidelijk dat ontwenningsverschijnselen hele nare dingen kunnen doen met een mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |