Heel eng.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:04 schreef KinKiJan het volgende:
Lol! Zie nu pas dat Isaac door dat raam achter Jeff komt loeren, die wist dat ie dit ging doen
Ja Shoarma in loempiavellen geroldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Wat hebben ze nou gemaakt, shoarmarollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Bang voor stiltes ofzo, ze moet ratelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En maar vreten en maar praten met de mond vol
Zal Zoe dalijk wel weer zeuren waarom hij niet bij haar kwam zittenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:11 schreef Charmian het volgende:
Mirthe gezel samen met sjeffie en isaac eten
Oh ja, niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zal Zoe dalijk wel weer zeuren waarom hij niet bij haar kwam zitten
Het is echt heel erg vaak dat hij zo iets naar binnenschuift.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zou ik dus gewoon misselijk van worden als ik daartegen over zou moeten eten.
Ik vind dit dus echt ongemanierd, het lijkt wel of hij boven een trog hangt, en dan met twee handen tegelijk het eten naar binnen proppenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is echt heel erg vaak dat hij zo iets naar binnenschuift.
Snap dat echt niet
Ja, van die trog heb ik ook al eens gezegd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt ongemanierd, het lijkt wel of hij boven een trog hangt, en dan met twee handen tegelijk het eten naar binnen proppen
Snap ook nooit dat ie niet merkt dat er allemaal eten buiten z'n mond hangtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt ongemanierd, het lijkt wel of hij boven een trog hangt, en dan met twee handen tegelijk het eten naar binnen proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |