IK vind het niet hebberig, ze kan hier dingen kopen die ze thuis niet kan betalen. Bovendien was het niet haar stelling, was het niet die van Babet en Ruppie?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:16 schreef humpty het volgende:
Als het gelijkspel is mag ik het zeggen zegt Zoe triomfantelijk
Morrie wil dingen kopen die ze hier buiten niet kan kopen
hebberig is ze hoor
Maandag er op pas.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:22 schreef cinsan het volgende:
denk maandag nog geen eliminatie , pas na managerverkiezing
ja en tas of zo mag niet daar moet belasting over betaald worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
Wat Wendy nu zegt.Je gaat alleen maar kleding kopen...
Het is best heel dubbel,maar Mora is best wel op de spulletjesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en tas of zo mag niet daar moet belasting over betaald worden.
slaat ook nergens op
kreeg een beetje het idee dat ze ook wat hebberig is zo nu en dan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is best heel dubbel,maar Mora is best wel op de spulletjes
Zei ze net zelf ook, dat ze misschien hebberig overkomt, maar 'maakt haar niks uut'. Eerlijk is ze welquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kreeg een beetje het idee dat ze ook wat hebberig is zo nu en dan.
Wie neemt je aan met die leeftijd? (61)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:31 schreef humpty het volgende:
Tja Morrie misschien een baan gaan zoeken als je er weer uit bent
Als je wilt is er vast wel wat ze hebben overal personeel nodigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie neemt je aan met die leeftijd? (61)
Nou bij ons niet, jonge grietjes en verder zelfscanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Als je wilt is er vast wel wat ze hebben overal personeel nodig
en zie bv tegenwoordig in de supermarkt ook vaker
oudere dames achter de kassa
oke maar blijf er bij als je van alles wilt hebben zul je er voor moeten werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou bij ons niet, jonge grietjes en verder zelfscan
ik ben 71 jaar en werk 2x 3 uurtjes per week bij ahquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Als je wilt is er vast wel wat ze hebben overal personeel nodig
en zie bv tegenwoordig in de supermarkt ook vaker
oudere dames achter de kassa
Ben het niet met je eens, op die leeftijd ben je afgeschreven en veel te duurquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:40 schreef humpty het volgende:
[..]
oke maar blijf er bij als je van alles wilt hebben zul je er voor moeten werken
Of positief op een stelling van 1000,- stemmen...gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:40 schreef humpty het volgende:
[..]
oke maar blijf er bij als je van alles wilt hebben zul je er voor moeten werken
Ah ze weet het zelf ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zei ze net zelf ook, dat ze misschien hebberig overkomt, maar 'maakt haar niks uut'. Eerlijk is ze wel
Zo is het ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Of positief op een stelling van 1000,- stemmen...gewoon omdat het kan
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe ook lekker pilsje drinken![]()
Ik doe met haar mee maar dan met cava 😁quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe ook lekker pilsje drinken![]()
Marciano, mirthe,rupi en imiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat alleen Wendy en Jeff bier drinken.
Arme Erik, loopt maar tegen blauwtjes aan....Verdiend een steverige aanpak...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe en Jeff over de Franse avond
Mirthe: "Wie kookte dinsdag?"
Jeff: "Bern, Janet, Jasper, Sasha"
Mirthe: "Oh toen, jajaja, met die wraps"
Jeff: "Ja, toen was jij uit eten met Erik"
Mirthe: "Ja, <zucht>, je hebt me niet eens geholpen!"
Jeff: "Met wat?"
Mirthe: "Me redden ofzo"
Jeff: "Ja! Je keek niet vragend!"
Mirthe: "Wil je dat jouw zusje met zo iemand...."
Jeff :"Nee"
Mirthe: "Waarom greep je niet in?"
korte stilte
Mirthe gaat verder: "Kijk.. Niemand was in het restaurant, ik kende niemand en was heel eenzaam, alles was al bezet, een paar mensen van ejvjl"
Jeff: "Je kon er gewoon bij zitten hoor"
Mirthe: "Nee alles was bezet toch? Ik wou wel, maar de hele tafel was al vol"
Jeff: "Nou en, is toch gezellig?"
Mirthe over wie waar zaten en zegt: "Ik doe ook altijd alles op het laatste moment. Wil je nog een biertje?"
Jeff: "Nee ik heb nog, dank je"
Nee hoor, Janet had vanmiddag bier met cola, Tiano drinkt ook wel bier en Ruppi een Ima ook. Babet is tijdelijk gestopt. Mirthe had net ook een biertje.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat alleen Wendy en Jeff bier drinken.
Waarom, moet Jeff haar redden van Erik? Ze wil Jeff toch naar huis hebben?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe en Jeff over de Franse avond
Mirthe: "Wie kookte dinsdag?"
Jeff: "Bern, Janet, Jasper, Sasha"
Mirthe: "Oh toen, jajaja, met die wraps"
Jeff: "Ja, toen was jij uit eten met Erik"
Mirthe: "Ja, <zucht>, je hebt me niet eens geholpen!"
Jeff: "Met wat?"
Mirthe: "Me redden ofzo"
Jeff: "Ja! Je keek niet vragend!"
Mirthe: "Wil je dat jouw zusje met zo iemand...."
Jeff :"Nee"
Mirthe: "Waarom greep je niet in?"
korte stilte
Mirthe gaat verder: "Kijk.. Niemand was in het restaurant, ik kende niemand en was heel eenzaam, alles was al bezet, een paar mensen van ejvjl"
Jeff: "Je kon er gewoon bij zitten hoor"
Mirthe: "Nee alles was bezet toch? Ik wou wel, maar de hele tafel was al vol"
Jeff: "Nou en, is toch gezellig?"
Mirthe over wie waar zaten en zegt: "Ik doe ook altijd alles op het laatste moment. Wil je nog een biertje?"
Jeff: "Nee ik heb nog, dank je"
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, moet Jeff haar redden van Erik? Ze wil Jeff toch naar huis hebben?
Begrijp ook helemaal niets van Mirthequote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Tijdens dat etentje zat ze nog over Jeff te klagen tegen Erik, dat ze niet kan wachten tot ie weg is ..
Dat was sarcastisch bedoeld. #Zoë en Bep zeggen dat toch altijdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, Janet had vanmiddag bier met cola, Tiano drinkt ook wel bier en Ruppi een Ima ook. Babet is tijdelijk gestopt. Mirthe had net ook een biertje.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff neemt applaus van Wendy in ontvangst, buigt nog een keer en zegt dat Eunice ook wel mag klappen
yupquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Wat hebben ze nou gemaakt, shoarmarollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |