`Babette heeft haar overgehaald om manager te worden want ze wilde niet eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama liegt nu ook dat ze barst.
Ze hebben haar over gehaald en Rupert gaat haar overal bij helpen.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Babette heeft haar overgehaald om manager te worden want ze wilde niet eens.
en rupi gaat haar helpen , zal weer veel in eigen zak steken wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. En ze doet het alleen omdat ze haar overal bij gaan helpen.
Moraima weet niet eens wat allemaal speelt, ze zegt net dat het komt doordat Babette gestopt is met roken, dat i het niet niet. Babette is op der schaamlippen getrapt omdat Wendy haar niet verteld heeft wat ze met Jasper gedaan heeftquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:28 schreef espri het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, ze heeft juist wel steun aan haar,
Zat daar net aan te denken, zo van 'bij wie zou Wendy oprecht een luisterend oor hebben daar' ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima weet niet eens wat allemaal speelt, ze zegt net dat het komt doordat Babette gestopt is met roken, dat i het niet niet. Babette is op der schaamlippen getrapt omdat Wendy haar niet verteld heeft wat ze met Jasper gedaan heeft
Ik denk dan toch aan Janet, bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zat daar net aan te denken, zo van 'bij wie zou Wendy oprecht een luisterend oor hebben daar' ?
Ik zou het ff niet weten, ik dacht eerst aan Mirthe, maar die is wat dat betreft te jong vermoed ik..
Ja kan moeilijk zeggen dat ze op der pik getrapt isquote:
Ik denk toch Mora.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zat daar net aan te denken, zo van 'bij wie zou Wendy oprecht een luisterend oor hebben daar' ?
Ik zou het ff niet weten, ik dacht eerst aan Mirthe, maar die is wat dat betreft te jong vermoed ik..
Mirthe zou haar best kunnen helpen, die heeft het zelf met Eunice uiteindelijk ook heel goed gedaan. Uitspreken wat je dwars zit en daarna normaal met elkaar omgaan, maar niet meer close.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Mirthe is veel te verwarrend. `ik zou het ook niet weten de enige is misschien Janet, of `sashaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daarom zei ik ze zoekt de verkeerde uit om mee te praten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:33 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama lult.
Die heeft het alleen over zichzelf. Hoe zij in elkaar zit.
Ja boeie...
Mirthe ziet heel veel, die snapt haar denk ik wel, en kan haar ook raad geven (door eigen ervaring met Eunice) hoe je los kunt komen van iemand .quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe is veel te verwarrend. `ik zou het ook niet weten de enige is misschien Janet, of `sasha
Jeff….quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:41 schreef espri het volgende:
Zou Zoë dit goed vinden? Isaac met open blouse bij Wendy…
Hij hoorde je en doet zijn shirt al dicht.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:41 schreef espri het volgende:
Zou Zoë dit goed vinden? Isaac met open blouse bij Wendy…
Ja, wat mij betreft is Mirthe, ondanks haar eigenaardigheden, het meest volwassen daar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:34 schreef Verida het volgende:
M
[..]
Mirthe zou haar best kunnen helpen, die heeft het zelf met Eunice uiteindelijk ook heel goed gedaan. Uitspreken wat je dwars zit en daarna normaal met elkaar omgaan, maar niet meer close.
Ze kan ook lol hebben met Mirthe, dus wat dat betreft zou ze ook bij Mirthe aan kunnen sluiten
Ja, Sasha is ook een optie, ondanks ze niet mijn vriendin is...maar kan me wel voorstellen dat zij oprecht zal luisteren naar Wendy.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe is veel te verwarrend. `ik zou het ook niet weten de enige is misschien Janet, of `sasha
Uitsluiten en negeren is een ernstige vorm van pestenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:42 schreef dakpanlos het volgende:
Het smerige is, vind ik, dat dit getreiter van die Bep getolereerd wordt door de Febo.
Het willens en wetens iemand de grond in trappen, uitsluiten en negeren, en dat toestaan maakt dat wederom firma de Mol over een smal koord manouvreert.Zijn medialand zou inmiddels beter moeten weten.
En gaan we dit getreiter in de uitzendingen terugzien?
Wendy kan geen kant uit. Ja ze kan haar 24 uur aanvragen.
FEBO moet zich kapot schamen!!!
Sas heeft ze weinig aanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, Sasha is ook een optie, ondanks ze niet mijn vriendin is...maar kan me wel voorstellen dat zij oprecht zal luisteren naar Wendy.
Dat zou ik echt heel erg vinden!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:42 schreef dakpanlos het volgende:
Het smerige is, vind ik, dat dit getreiter van die Bep getolereerd wordt door de Febo.
Het willens en wetens iemand de grond in trappen, uitsluiten en negeren, en dat toestaan maakt dat wederom firma de Mol over een smal koord manouvreert.Zijn medialand zou inmiddels beter moeten weten.
Ze zal luisteren, maar ziet daarbij meteen de kans om Wendy los te weken van die groep.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, Sasha is ook een optie, ondanks ze niet mijn vriendin is...maar kan me wel voorstellen dat zij oprecht zal luisteren naar Wendy.
en wrm ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zal luisteren, maar ziet daarbij meteen de kans om Wendy los te weken van die groep.
Ice vertrouw ik totaal niet in deze. Die kan dit juist tegen wendy gebruiken door heel subtiel zoe en babette nog meer tegen wendy op te zettenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas heeft ze weinig aan
die lult alles weer door aan Zoe
Ice zoals nu is prima
Mori
of Jeff
en Mirthe zal ze op een andere wijze ook steun aan hebben
ik zie Ice dit eerder met Jeff besprekenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ice vertrouw ik totaal niet in deze. Die kan dit juist tegen wendy gebruiken door heel subtiel zoe en babette nog meer tegen wendy op te zetten
Das dus niet 'oprecht', zoals gesuggereerd, want bijbedoelingenquote:
Wendy gewoon lekker bij de groep houdenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:49 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Precies, dat Wendy zich maar -loskoppelt-van deze groep, om een bepwoord te gebruiken
denk ik niet. Hij weet toch allang dat dit speelt bij die twee trutten, hij heeft er vaak zat bijgezeten als ze Wendy aan het uitkotsen waren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Ice dit eerder met Jeff bespreken
"Ze" wel, maar Wendy lijdt eronderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy gewoon lekker bij de groep houden
hebben ze meer aan
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
Babs weer met haar geluksmomentjes
van Zalando
Babette vindt dus gewoon dat ze er recht op heeft (1000 euro voor Zalando) omdat ze een jaar opgesloten zit.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
Babs weer met haar geluksmomentjes
van Zalando
FEBO is natuurlijk geen kleuterjuf, Babette is degene die zich moet schamen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:42 schreef dakpanlos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |