Babs vind het moeilijk te adaptenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Babs luistert niet. Wendy legt uit dat ze dacht dat Moraima niet wilde en daarom op Janet zou stemmen.
Babs: "Maar dat maakt niet uit, jij zou op Janet"
Wat zei ze net tegen Zoe? "Je zendt en je zendt ..... "
vind ik nietquote:
Die vertrouw ik helemaal niet kamp Isaac vertrouw ik niemand alleenzaligmakend `Wendyquote:
Mevrouw de psycholoogquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat heb ik nu gedaan zegt Bep
Vuil vies
`ik ook niet `Isaac is een rat eerste klasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ice vertrouw ik totaal niet in deze. Die kan dit juist tegen wendy gebruiken door heel subtiel zoe en babette nog meer tegen wendy op te zetten
heeel heeel veeeel drankquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef freaky40 het volgende:
En dan straks weer aan de drank....topshow!
Ja hoor Bep gelukkig hebben we de streams.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
brabbels eerste reactie: ik word hier zoo moe van.. wat heb ik nou gedaan, ik ben niet weggelopen? ik vind het wel lastig want ze kan wel zeggen ik voel het maar het is niet zo.. voor mij voelt het heel onterecht dat iemand zegt je loopt de afgelopen dagen weg, ik ben geen 12 ik ben 40 als ik iets vind dan zeg ik dat wel!
het boeit er niksquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Zou Babs nu uberhaupt weten wat Wendy probeert te zeggen?
Ja op zeker.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Zou Babs nu uberhaupt weten wat Wendy probeert te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |