quote:
Ik heb geen geluid.quote:
Hmmm,dat is lastig.quote:
Nr. 7 is mijn favorietquote:
Mquote:
Jij opent toch?quote:
Ja en?quote:
Nou nee laat maarquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja en?
Wat wil jij voor TT dan?
Roep ik Dees.
Te laat.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
@:Deisyy
Soury wil graag een andere TT
Deze bevalt haar niet.
Nee dame,jij begint.quote:
Fixedquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
@:Deisyy
Soury wil graag een andere TT
Deze bevalt haar niet.
Ok ik begonquote:
quote:
Ja eigenlijk welquote:
Maar heb je geluid bij je nieuwe PC?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar heb je geluid bij je nieuwe PC?
Dat zag ik niet in je lijstje staan namelijk.quote:
Ik heb een goede geluidskaart en ik hoop dat ik die aan de praat krijg.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zag ik niet in je lijstje staan namelijk.
Ik heb deze.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede geluidskaart en ik hoop dat ik die aan de praat krijg.
Dat zijn speakers.quote:
Monitor speakers.En dat bevalt echt zo goed.quote:
Ik heb de 5.1 set van Logitech.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Monitor speakers.En dat bevalt echt zo goed.
Zoiets heb ik ook wel gehad..Maar dit bevalt me toch beter.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de 5.1 set van Logitech.
Ik heb mijn pc ook op mijn tv en beamer aangesloten en dan is het wel lekker om 5.1 te hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel gehad..Maar dit bevalt me toch beter.
Is ie jarig?quote:
Oh, dat mis ik ook wel want dat doet hij altijd leuk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:59 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee hij heeft een gedicht gewonnen van grrrrrrr
Koop vooral geen pratende geluidskaarten. Die dingen zeuren je de kop van het lijfquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede geluidskaart en ik hoop dat ik die aan de praat krijg.
Je kan er nog lezen toch?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh, dat mis ik ook wel want dat doet hij altijd leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankewol.quote:
Ik heb er nu 9.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh, dat mis ik ook wel want dat doet hij altijd leuk.
Alleen als ik eerst uitlog.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je kan er nog lezen toch?
Hij is net gepost
Als jij nou eens het goede voorbeeld geeft.quote:
Nog even geduld, ik ga bijtijds slapenquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij nou eens het goede voorbeeld geeft.
Dat biedt perspectief.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog even geduld, ik ga bijtijds slapen
Dat weet je nooit.quote:
Die worden hier toch niet uitgedeeld.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:07 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik ben weer weg, geen zin in notes
Jawel joh. Schijnbaar is er n woord waar men allergisch voor is hierquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die worden hier toch niet uitgedeeld.
Ik mag ook hopen van wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar wel van uit.
Als je DTS bedoelt klopt dat, dus laat dat maar liever in ONZquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:09 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Jawel joh. Schijnbaar is er n woord waar men allergisch voor is hier
De Technische School.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:09 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat is elke dag weer een verrassingquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag ook hopen van wel.![]()
Maar hoe laat?
Het ligt er gewoon aan hoe erover gepost wordt. Verder is het hier gewoon erg gezellig en ik kom hier al langer dan in DTS.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:09 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Apart wel maar okquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je DTS bedoelt klopt dat, dus laat dat maar liever in ONZ
Dan heb ik koffie voor je klaar staan.Ik ben in een feeststemming.quote:
Ik ook.Dit is mijn terugval basis.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon aan hoe erover gepost wordt. Verder is het hier gewoon erg gezellig en ik kom hier al langer dan in DTS.
Leuker kan ik het niet maken, maar wat Shiii zegt, het is hier best al leuk en de gedoetjes van DTS kunnen dan beter daar blijven.quote:
Als het maar gezel is vind ik het prim.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuker kan ik het niet maken, maar wat Shiii zegt, het is hier best al leuk en de gedoetjes van DTS kunnen dan beter daar blijven.
Kwam hier toen ik net op fok begon te posten nog wel eens, maar al best lang niet meer. Volgens mij ken ik je ook in eerste instantie van hier.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon aan hoe erover gepost wordt. Verder is het hier gewoon erg gezellig en ik kom hier al langer dan in DTS.
Ik doe verder niet aan gedoetjesquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuker kan ik het niet maken, maar wat Shiii zegt, het is hier best al leuk en de gedoetjes van DTS kunnen dan beter daar blijven.
En dat waardeer ik zeer.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:17 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik doe verder niet aan gedoetjes
Kwam alleen ff langs voor mn fruitvriend
Je bent welkomquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:17 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik doe verder niet aan gedoetjes
Kwam alleen ff langs voor mn fruitvriend
Het is net een mensquote:
Ah oké, dat zou kunnen, ik kom op meer plekken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:16 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kwam hier toen ik net op fok begon te posten nog wel eens, maar al best lang niet meer. Volgens mij ken ik je ook in eerste instantie van hier.
Keurig netjes opgevoed, mijn ouders mogen trots zijnquote:
Kan ook ksc zijn geweest trouwensquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah oké, dat zou kunnen, ik kom op meer plekken.
Meestal niet, zo ook vandaagquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets gênants meegemaakt vandaag?
Ik had nieuwe schoenen gekocht en nieuwe schoenen spuit ik altijd in met beschermer, maar in plaats van beschermer bleek ik er kleurhersteller (zwart) op te hebben gespoten. Gelukkig waren het zwarte schoenen, maar het waren open sandaaltjes waar ik mijn hand in had gedaan tijdens het spuiten, dus ik heb een zwarte waas op mijn linkerhand en rouwrandjesquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit vaak aan boten of fietsen te klussen en heb meestal deze bij de handquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nieuwe schoenen gekocht en nieuwe schoenen spuit ik altijd in met beschermer, maar in plaats van beschermer bleek ik er kleurhersteller (zwart) op te hebben gespoten. Gelukkig waren het zwarte schoenen, maar het waren open sandaaltjes waar ik mijn hand in had gedaan tijdens het spuiten, dus ik heb een zwarte waas op mijn linkerhand en rouwrandjes
quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nieuwe schoenen gekocht en nieuwe schoenen spuit ik altijd in met beschermer, maar in plaats van beschermer bleek ik er kleurhersteller (zwart) op te hebben gespoten. Gelukkig waren het zwarte schoenen, maar het waren open sandaaltjes waar ik mijn hand in had gedaan tijdens het spuiten, dus ik heb een zwarte waas op mijn linkerhand en rouwrandjes
Die is wel handig!quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit vaak aan boten of fietsen te klussen en heb meestal deze bij de hand
[ afbeelding ]
Of iets vergelijkbaars
Zal het morgen mijn collega’s vragen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
Beide handen egaal spuiten, dan heb je fancy handschoenen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denken in oplossingen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beide handen egaal spuiten, dan heb je fancy handschoenen.
Heer Sode.quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is zo'n pompje best handig in mijn keukenkastje.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of iets vergelijkbaars
U bent winnaar van de tip van de dagquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beide handen egaal spuiten, dan heb je fancy handschoenen.
Met Dasty krijg je ook alles schoon.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of iets vergelijkbaars
Dan doe ik er een leuk glittertje overquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En voor de volgend meet ook natuurlijk. Wil wel zien hoe het staat.
Dat heb ik wel in huisquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met Dasty krijg je ook alles schoon.
Ben nu al benieuwdquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan doe ik er een leuk glittertje over
Yes prima spul maar dat droogt wel erg uitquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met Dasty krijg je ook alles schoon.
Klopt. Navetten is dan voor de handen wel prettig.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes prima spul maar dat droogt wel erg uit
En er zijn ook andere manieren om die vlekken weg te werken hoor.quote:
Waar blijven de foto's?quote:
Jammer, de beste tip van de dag is al vergeven aan Sodeknetters.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En er zijn ook andere manieren om die vlekken weg te werken hoor.
Zie je er echt nooit meer iets van.
Die is het gegund natuurlijkquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, de beste tip van de dag is al vergeven aan Sodeknetters.
Mocht het nou niet lukkenquote:
Dit ken ik wel ja.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mocht het nou niet lukken
Dit werkt gegarandeerd, gebruik ik na het sleutelen aan auto’s of motoren
[ afbeelding ]
Dat is idd wel goed spul en je hebt gelijk genoeg voor de rest van je leven.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mocht het nou niet lukken
Dit werkt gegarandeerd, gebruik ik na het sleutelen aan auto’s of motoren
[ afbeelding ]
Jij weet heul niet hoe smerige Deisy is he, misschien is dit wel dagelijks zoquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is idd wel goed spul en je hebt gelijk genoeg voor de rest van je leven.
Gewone afwasmiddel met citrus zou ook moeten lukkenquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ken ik wel ja.
Ik heb het alleen niet in huis. Tot voor kort werkte ik bij een scheepsreparatiebedrijf daar hadden we ook wel van dit spul, maar daar heb ik nu nog maar weinig aan.
Ik twijfel nu tussen de tip van Sodeknetters en Marc.
Als je nooit sleutelt wel, verbruik en bijna 2 per jaarquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is idd wel goed spul en je hebt gelijk genoeg voor de rest van je leven.
huh?quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zit zo'n ziekenhuis serie te kijken.
Had er 1 zijn verkeerde helm op.
Damn wat dat met zijn gezicht doet![]()
![]()
De deuk in de auto kwam door zijn gezicht. Hij zat op een motorquote:
ik snap het nog niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De deuk in de auto kwam door zijn gezicht. Hij zat op een motor
Helm zonder gezichtsbeschermer.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
ik snap het nog niet.
hoezo verkeerde helm?
Ik heb ooit een foto gezien van een motorrijder die een buikschuif had gemaakt met een helm zonder kinbeschermer. Kort gezegd, zijn volgende helm hoeft geen kinbescherming meer te hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zit zo'n ziekenhuis serie te kijken.
Had er 1 zijn verkeerde helm op.
Damn wat dat met zijn gezicht doet![]()
![]()
Auwwwquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een foto gezien van een motorrijder die een buikschuif had gemaakt met een helm zonder kinbeschermer. Kort gezegd, zijn volgende helm hoeft geen kinbescherming meer te hebben.
Aan zijn kin had hij weinig auw.quote:
Weet je dat zeker? Fantoompijn schijnt echt heel erg te zijnquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan zijn kin had hij weinig auw.
Idd, pijn hebben aan iets wat je niet meer hebt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Fantoompijn schijnt echt heel erg te zijn
Dat gaat nog wat worden als ze gaan paren.quote:
I love zijn volle overtuiging!quote:
Nicequote:
Nummer snel af gezet maar de naam is wel goedquote:
Leuk meisjequote:
Ze heeft wel een flinke zweep.quote:
Bonfire was het paard van Anky.quote:Op donderdag 1 juni 2023 03:47 schreef engine het volgende:
Nu heb ik Bonfire, Rabbit, Horsie en Snuitje
Bonfire is meegekomen uit de vorige Zelda game. Die kan ik mij nog herinneren maar waarom ik ooit een paard Rabbit genoemd heb weet ik niet meer
Die was mij nog niet opgevallenquote:
quote:
Anky?quote:
Ja ookquote:
Betekent dat iets?quote:
Niet dat ik weet,stond op het stamboom papier.quote:Op donderdag 1 juni 2023 03:59 schreef engine het volgende:
[..]
Betekent dat iets?
Ik heb zelf niet zoveel met paarden eigenlijk.
Neequote:
Luister maar even.quote:Op donderdag 1 juni 2023 04:13 schreef engine het volgende:
[..]
Neenog nooit van gehoord. Wat is het voor stijl?
Tja geen idee hoe ik dit nou moet noemenquote:
Zijn vrij jonge gastjes die in Corona tijd zijn begonnen.De andere heet Viese asbak.quote:Op donderdag 1 juni 2023 04:17 schreef engine het volgende:
[..]
Tja geen idee hoe ik dit nou moet noemenBeetje van alles door elkaar als ik het zo hoor.
quote:
Ja dat ze verschillende stijlen gebruiken hoor je er ook wel duidelijk in terug.quote:
Is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 1 juni 2023 04:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ze verschillende stijlen gebruiken hoor je er ook wel duidelijk in terug.
Goedemorgen Mario. Wat heb je?quote:
Beterschap gewenst.quote:
Danke sehr.quote:
Hoestsiroop?quote:
Jâgermeister helpt ook.quote:
Vindt je?quote:
Maar kan je niet beter gaan slapen dan?quote:
Door het hoesten?quote:
Je wil graag iets anders.quote:
Goed zo,even goed uitzieken.quote:
Heb je hem weer.quote:
Ik ben er speciaal voor opgebleven.quote:
Klein beetje moeite met goed wakker worden herquote:Op donderdag 1 juni 2023 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er speciaal voor opgebleven.
Goedemorgen heer Sode.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:18 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge.![]()
Vanmiddag begint het weekend
Mogge heer FFquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen heer Sode.![]()
Goed vooruitzicht.
Dat laatste probeer ik ook.Gaat nog niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mogge heer FF![]()
Ja, minder gaan werken is naast stoppen met roken mijn beste beslissing ever.
Komt vanzelf goed als je er aan toe bent.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste probeer ik ook.Gaat nog niet helemaal lekker.
Hoe ben jij gestopt?quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed als je er aan toe bent.
Zelda is ook een leuke naam voor een peerd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 03:47 schreef engine het volgende:
Nu heb ik Bonfire, Rabbit, Horsie en Snuitje
Bonfire is meegekomen uit de vorige Zelda game. Die kan ik mij nog herinneren maar waarom ik ooit een paard Rabbit genoemd heb weet ik niet meer
Altijdquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schoenen kopen is altijd goed.
Toch @:Prisha ?
Gewoon geen peuk meer opsteken, dat werkte voor mij het beste.quote:
Daar ben je dan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon geen peuk meer opsteken, dat werkte voor mij het beste.
Ja zeker maar niet als dat ook de naam is van de prinses die je gaat bevrijdenquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelda is ook een leuke naam voor een peerd.
Nee.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht voor een echt paardquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker maar niet als dat ook de naam is van de prinses die je gaat bevrijden
Ik heb nog steeds niet de nieuwe Guardians of the Galaxy gezienquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Prisha.
[ afbeelding ]
Dat is een naam voor een heksquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Ook een heks. A wicked witch called Zelda.quote:
Of Zelda is een beetje schizoquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt? Ook een heks. A wicked witch called Zelda.
dat zal het zijnquote:
Zal ik onthouden voor het volgende paard dat ik vang.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht voor een echt paard![]()
Dan zou ik haar Deisyy noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Heb jij nog avomturen beleefd Prinses Prisha.?quote:
Beef een optie? Steakquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor het volgende paard dat ik vang.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Iets van de keuken.Juist heel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Iets van de keuken.wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Dank je.quote:
Stempelsquote:
Dat weet je, je bent er vaker doorheen gelopen naar de tuinquote:
Met behulp van Tabex. Een plantaardig pilletje.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
StempelsOm te voorkomen, dat de buurman in mijn nek zat
![]()
Ze zijn weg... paaldansen werd niets
Awwww liefquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij nog avomturen beleefd Prinses Prisha.?
Je werd wel gemist.
Iets van de keuken.Wordt mooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.
Je keuken???? Wat is er gebeurd? De bovenburen eindelijk er doorheen gestampt??quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat weet je, je bent er vaker doorheen gelopen naar de tuin![]()
Ik ga googlen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met behulp van Tabex. Een plantaardig pilletje.
Blijven roken terwijl je met die pil begint. Op een zeker moment is het net of je oude kranten zit te roken.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Uhmmmm....vooral veel gewerkt, in de USA. Ben net terug, hoef er voorlopig niet meer heen.
Sinds februari aan het trainen voor de Nijmeegse vierdaagse volgens een trainingsplan, dat vergt heel veel vrije tijd.
Oh ja, en afgelopen vrijdag ben ik een beetje soort van getrouwd. Geregistreerd partnerschap eigenlijk maar voor de wet schijnt dat identiek te zijn.
thanksquote:
Lokwinske.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Uhmmmm....vooral veel gewerkt, in de USA. Ben net terug, hoef er voorlopig niet meer heen.
Sinds februari aan het trainen voor de Nijmeegse vierdaagse volgens een trainingsplan, dat vergt heel veel vrije tijd.
Oh ja, en afgelopen vrijdag ben ik een beetje soort van getrouwd. Geregistreerd partnerschap eigenlijk maar voor de wet schijnt dat identiek te zijn.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
SF was pissigquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je keuken???? Wat is er gebeurd? De bovenburen eindelijk er doorheen gestampt??![]()
quote:
quote:
ohhh echt. Nice!!! Geen stellingen waar hij vanaf kan storten hoop ikquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF was pissig![]()
Haha, nee. Na 23 jaar werd het wel tijd voor een nieuwe. Eind augustus komt de nieuwe.
Thanksquote:Ondanks het verzaken bij de race had je wel mooie schoenen aan op het stadhuis![]()
![]()
Heb je ook een ring?quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh echt. Nice!!! Geen stellingen waar hij vanaf kan storten hoop ik
[..]
ThanksDat waren de hoogste hakken die ik ooit heb gehad
Ik zou er soepeetstelten van makenquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh echt. Nice!!! Geen stellingen waar hij vanaf kan storten hoop ik
[..]
ThanksDat waren de hoogste hakken die ik ooit heb gehad
(nog) niet. We hadden er geen tijd meer voor, beiden last van uitstelgedrag en twijfels of we dat wel willenquote:
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Nah. Weet je, we zijn beiden al getrouwd geweest, bruiloft met alle toeters en bellen. Been there, done that, niet meer nodig.quote:
thanks Deesquote:
quote:
Heer aloa.quote:
Hier niet eb ik val ook bijna om.quote:
Ik heb je even geappt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:13 schreef Prisha het volgende:
@:oma-Nijn hoe gaat het met de rozen? Bloeien ze? Snoeibeurt te boven gekomen?
Nog wakker?quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier niet eb ik val ook bijna om.
die was niet zo bestquote:
Iets te langquote:
Dat ziet er prima uitquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb je even geappt.
Maar sinds vanmorgen 2 bloemen aan 1 struik. Ze zitten alle drie vol met knoppen..
Ook heel veel luis, maar naar 2 x inspuiten is dat zo goed als weg.
Vanavond nog een keer.
Ik ben weg.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Wow! Gefeliciteerd Prishaquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
quote:
quote:
quote:
thanksquote:
Iets van de keuken.Mooi kleine keuken wordt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Hoe ziet zo'n trainingsplam er uit? En werkt dat dan beter om het langer vol te houden met de Nijmeegse vierdaagse?quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
quote:
thanks beidenquote:
En ik had nog wel je bruidsmeisjeeendje willen zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nah. Weet je, we zijn beiden al getrouwd geweest, bruiloft met alle toeters en bellen. Been there, done that, niet meer nodig.
Dus vooral heel klein gehouden. En het was in eerste instantie vooral zakelijk bedoeld. Maar we zijn beiden dusdanig romantischer van aard dat we er een kleine draai aan hebben gegeven om het iets minder zakelijk te maken
Morge schoonheid.quote:
thanksquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n trainingsplam er uit? En werkt dat dan beter om het langer vol te houden met de Nijmeegse vierdaagse?
Van harte gefeliciteerd![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n trainingsplam er uit? En werkt dat dan beter om het langer vol te houden met de Nijmeegse vierdaagse?
thanksquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik had nog wel je bruidsmeisjeeendje willen zijn.
Feli Prisha.
Hier is het wel lekker weer.quote:
Ah mooie en handige schema wel..quote:
Morgen hier wel weer, had vandaag toch geen plannenquote:
Het helpt welquote:
Je zou dan denken, dat elke dag een aantal stappen/km's moet maken om het op te bouwenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het helpt welik had anders niet echt een idee hoe je het beste kon opbouwen.
Ik ook niet maar een zonnetje maakt de wereld wat vrolijker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen hier wel weer, had vandaag toch geen plannen
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar een zonnetje maakt de wereld wat vrolijker.
Ja dat wel. Maar hoe je dat het beste op moest bouwen vond ik zelf wat lastig. In het schema heb je bijvoorbeeld reletief veel 20 km. Dat is dan blijkbaar een sleutelafstand. Snap ik ook wel want tot aan 15 ging het best prima maar de 20 was een hele kluif terwijl het "maar" 5 km meer is. En dat je inderdaad een aantal dagen twee dagen achter elkaar moet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je zou dan denken, dat elke dag een aantal stappen/km's moet maken om het op te bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |