Ah oké, dat zou kunnen, ik kom op meer plekken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:16 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kwam hier toen ik net op fok begon te posten nog wel eens, maar al best lang niet meer. Volgens mij ken ik je ook in eerste instantie van hier.
Keurig netjes opgevoed, mijn ouders mogen trots zijnquote:
Kan ook ksc zijn geweest trouwensquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah oké, dat zou kunnen, ik kom op meer plekken.
Meestal niet, zo ook vandaagquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets gênants meegemaakt vandaag?
Ik had nieuwe schoenen gekocht en nieuwe schoenen spuit ik altijd in met beschermer, maar in plaats van beschermer bleek ik er kleurhersteller (zwart) op te hebben gespoten. Gelukkig waren het zwarte schoenen, maar het waren open sandaaltjes waar ik mijn hand in had gedaan tijdens het spuiten, dus ik heb een zwarte waas op mijn linkerhand en rouwrandjesquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit vaak aan boten of fietsen te klussen en heb meestal deze bij de handquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nieuwe schoenen gekocht en nieuwe schoenen spuit ik altijd in met beschermer, maar in plaats van beschermer bleek ik er kleurhersteller (zwart) op te hebben gespoten. Gelukkig waren het zwarte schoenen, maar het waren open sandaaltjes waar ik mijn hand in had gedaan tijdens het spuiten, dus ik heb een zwarte waas op mijn linkerhand en rouwrandjes
quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nieuwe schoenen gekocht en nieuwe schoenen spuit ik altijd in met beschermer, maar in plaats van beschermer bleek ik er kleurhersteller (zwart) op te hebben gespoten. Gelukkig waren het zwarte schoenen, maar het waren open sandaaltjes waar ik mijn hand in had gedaan tijdens het spuiten, dus ik heb een zwarte waas op mijn linkerhand en rouwrandjes
Die is wel handig!quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit vaak aan boten of fietsen te klussen en heb meestal deze bij de hand
[ afbeelding ]
Of iets vergelijkbaars
Zal het morgen mijn collega’s vragen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
Beide handen egaal spuiten, dan heb je fancy handschoenen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denken in oplossingen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beide handen egaal spuiten, dan heb je fancy handschoenen.
Heer Sode.quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is zo'n pompje best handig in mijn keukenkastje.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit vaak aan boten of fietsen te klussen en heb meestal deze bij de hand
[ afbeelding ]
Of iets vergelijkbaars
U bent winnaar van de tip van de dagquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beide handen egaal spuiten, dan heb je fancy handschoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |