Heb je ook een ring?quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh echt. Nice!!! Geen stellingen waar hij vanaf kan storten hoop ik
[..]
ThanksDat waren de hoogste hakken die ik ooit heb gehad
Ik zou er soepeetstelten van makenquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh echt. Nice!!! Geen stellingen waar hij vanaf kan storten hoop ik
[..]
ThanksDat waren de hoogste hakken die ik ooit heb gehad
(nog) niet. We hadden er geen tijd meer voor, beiden last van uitstelgedrag en twijfels of we dat wel willenquote:
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Uhmmmm....vooral veel gewerkt, in de USA. Ben net terug, hoef er voorlopig niet meer heen.
Sinds februari aan het trainen voor de Nijmeegse vierdaagse volgens een trainingsplan, dat vergt heel veel vrije tijd.
Oh ja, en afgelopen vrijdag ben ik een beetje soort van getrouwd. Geregistreerd partnerschap eigenlijk maar voor de wet schijnt dat identiek te zijn.
Nah. Weet je, we zijn beiden al getrouwd geweest, bruiloft met alle toeters en bellen. Been there, done that, niet meer nodig.quote:
thanks Deesquote:
quote:
Heer aloa.quote:
Hier niet eb ik val ook bijna om.quote:
Ik heb je even geappt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:13 schreef Prisha het volgende:
@:oma-Nijn hoe gaat het met de rozen? Bloeien ze? Snoeibeurt te boven gekomen?
Nog wakker?quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier niet eb ik val ook bijna om.
die was niet zo bestquote:
Iets te langquote:
Dat ziet er prima uitquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb je even geappt.
Maar sinds vanmorgen 2 bloemen aan 1 struik. Ze zitten alle drie vol met knoppen..
Ook heel veel luis, maar naar 2 x inspuiten is dat zo goed als weg.
Vanavond nog een keer.
Ik ben weg.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Uhmmmm....vooral veel gewerkt, in de USA. Ben net terug, hoef er voorlopig niet meer heen.
Sinds februari aan het trainen voor de Nijmeegse vierdaagse volgens een trainingsplan, dat vergt heel veel vrije tijd.
Oh ja, en afgelopen vrijdag ben ik een beetje soort van getrouwd. Geregistreerd partnerschap eigenlijk maar voor de wet schijnt dat identiek te zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Wow! Gefeliciteerd Prishaquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
quote:
quote:
quote:
thanksquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Iets van de keuken.Mooi kleine keuken wordt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.
I have a therapist, her name is music. ♪
Hoe ziet zo'n trainingsplam er uit? En werkt dat dan beter om het langer vol te houden met de Nijmeegse vierdaagse?quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
quote:
thanks beidenquote:
En ik had nog wel je bruidsmeisjeeendje willen zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nah. Weet je, we zijn beiden al getrouwd geweest, bruiloft met alle toeters en bellen. Been there, done that, niet meer nodig.
Dus vooral heel klein gehouden. En het was in eerste instantie vooral zakelijk bedoeld. Maar we zijn beiden dusdanig romantischer van aard dat we er een kleine draai aan hebben gegeven om het iets minder zakelijk te maken
Morge schoonheid.quote:
thanksquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n trainingsplam er uit? En werkt dat dan beter om het langer vol te houden met de Nijmeegse vierdaagse?
Van harte gefeliciteerd![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n trainingsplam er uit? En werkt dat dan beter om het langer vol te houden met de Nijmeegse vierdaagse?
thanksquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik had nog wel je bruidsmeisjeeendje willen zijn.
Feli Prisha.
Hier is het wel lekker weer.quote:
Het helpt welquote:
Je zou dan denken, dat elke dag een aantal stappen/km's moet maken om het op te bouwenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het helpt welik had anders niet echt een idee hoe je het beste kon opbouwen.
Ik ook niet maar een zonnetje maakt de wereld wat vrolijker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen hier wel weer, had vandaag toch geen plannen
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar een zonnetje maakt de wereld wat vrolijker.
Ja dat wel. Maar hoe je dat het beste op moest bouwen vond ik zelf wat lastig. In het schema heb je bijvoorbeeld reletief veel 20 km. Dat is dan blijkbaar een sleutelafstand. Snap ik ook wel want tot aan 15 ging het best prima maar de 20 was een hele kluif terwijl het "maar" 5 km meer is. En dat je inderdaad een aantal dagen twee dagen achter elkaar moet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je zou dan denken, dat elke dag een aantal stappen/km's moet maken om het op te bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |