Of Zelda is een beetje schizoquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt? Ook een heks. A wicked witch called Zelda.
dat zal het zijnquote:
Zal ik onthouden voor het volgende paard dat ik vang.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht voor een echt paard![]()
Dan zou ik haar Deisyy noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
Heb jij nog avomturen beleefd Prinses Prisha.?quote:
Beef een optie? Steakquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor het volgende paard dat ik vang.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Iets van de keuken.Juist heel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Iets van de keuken.wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Dank je.quote:
Stempelsquote:
Dat weet je, je bent er vaker doorheen gelopen naar de tuinquote:
Met behulp van Tabex. Een plantaardig pilletje.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
StempelsOm te voorkomen, dat de buurman in mijn nek zat
![]()
Ze zijn weg... paaldansen werd niets
Awwww liefquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij nog avomturen beleefd Prinses Prisha.?
Je werd wel gemist.
Iets van de keuken.Wordt mooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.
Je keuken???? Wat is er gebeurd? De bovenburen eindelijk er doorheen gestampt??quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat weet je, je bent er vaker doorheen gelopen naar de tuin![]()
Ik ga googlen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met behulp van Tabex. Een plantaardig pilletje.
Blijven roken terwijl je met die pil begint. Op een zeker moment is het net of je oude kranten zit te roken.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Uhmmmm....vooral veel gewerkt, in de USA. Ben net terug, hoef er voorlopig niet meer heen.
Sinds februari aan het trainen voor de Nijmeegse vierdaagse volgens een trainingsplan, dat vergt heel veel vrije tijd.
Oh ja, en afgelopen vrijdag ben ik een beetje soort van getrouwd. Geregistreerd partnerschap eigenlijk maar voor de wet schijnt dat identiek te zijn.
thanksquote:
Lokwinske.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Uhmmmm....vooral veel gewerkt, in de USA. Ben net terug, hoef er voorlopig niet meer heen.
Sinds februari aan het trainen voor de Nijmeegse vierdaagse volgens een trainingsplan, dat vergt heel veel vrije tijd.
Oh ja, en afgelopen vrijdag ben ik een beetje soort van getrouwd. Geregistreerd partnerschap eigenlijk maar voor de wet schijnt dat identiek te zijn.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
SF was pissigquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je keuken???? Wat is er gebeurd? De bovenburen eindelijk er doorheen gestampt??![]()
quote:
quote:
ohhh echt. Nice!!! Geen stellingen waar hij vanaf kan storten hoop ikquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF was pissig![]()
Haha, nee. Na 23 jaar werd het wel tijd voor een nieuwe. Eind augustus komt de nieuwe.
Thanksquote:Ondanks het verzaken bij de race had je wel mooie schoenen aan op het stadhuis![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |