Goedemorgen heer Sode.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:18 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge.![]()
Vanmiddag begint het weekend
Mogge heer FFquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen heer Sode.![]()
Goed vooruitzicht.
Dat laatste probeer ik ook.Gaat nog niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mogge heer FF![]()
Ja, minder gaan werken is naast stoppen met roken mijn beste beslissing ever.
Komt vanzelf goed als je er aan toe bent.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste probeer ik ook.Gaat nog niet helemaal lekker.
Hoe ben jij gestopt?quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed als je er aan toe bent.
Zelda is ook een leuke naam voor een peerd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 03:47 schreef engine het volgende:
Nu heb ik Bonfire, Rabbit, Horsie en Snuitje
Bonfire is meegekomen uit de vorige Zelda game. Die kan ik mij nog herinneren maar waarom ik ooit een paard Rabbit genoemd heb weet ik niet meer
Altijdquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schoenen kopen is altijd goed.
Toch @:Prisha ?
Gewoon geen peuk meer opsteken, dat werkte voor mij het beste.quote:
Daar ben je dan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon geen peuk meer opsteken, dat werkte voor mij het beste.
Ja zeker maar niet als dat ook de naam is van de prinses die je gaat bevrijdenquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelda is ook een leuke naam voor een peerd.
Nee.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht voor een echt paardquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker maar niet als dat ook de naam is van de prinses die je gaat bevrijden
Ik heb nog steeds niet de nieuwe Guardians of the Galaxy gezienquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Prisha.
[ afbeelding ]
Dat is een naam voor een heksquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |