Met Dasty krijg je ook alles schoon.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit vaak aan boten of fietsen te klussen en heb meestal deze bij de hand
[ afbeelding ]
Of iets vergelijkbaars
Dan doe ik er een leuk glittertje overquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En voor de volgend meet ook natuurlijk. Wil wel zien hoe het staat.
Dat heb ik wel in huisquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met Dasty krijg je ook alles schoon.
Ben nu al benieuwdquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan doe ik er een leuk glittertje over
Yes prima spul maar dat droogt wel erg uitquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met Dasty krijg je ook alles schoon.
Klopt. Navetten is dan voor de handen wel prettig.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes prima spul maar dat droogt wel erg uit
En er zijn ook andere manieren om die vlekken weg te werken hoor.quote:
Waar blijven de foto's?quote:
Jammer, de beste tip van de dag is al vergeven aan Sodeknetters.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En er zijn ook andere manieren om die vlekken weg te werken hoor.
Zie je er echt nooit meer iets van.
Die is het gegund natuurlijkquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, de beste tip van de dag is al vergeven aan Sodeknetters.
Mocht het nou niet lukkenquote:
Dit ken ik wel ja.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mocht het nou niet lukken
Dit werkt gegarandeerd, gebruik ik na het sleutelen aan auto’s of motoren
[ afbeelding ]
Dat is idd wel goed spul en je hebt gelijk genoeg voor de rest van je leven.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mocht het nou niet lukken
Dit werkt gegarandeerd, gebruik ik na het sleutelen aan auto’s of motoren
[ afbeelding ]
Jij weet heul niet hoe smerige Deisy is he, misschien is dit wel dagelijks zoquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is idd wel goed spul en je hebt gelijk genoeg voor de rest van je leven.
Gewone afwasmiddel met citrus zou ook moeten lukkenquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ken ik wel ja.
Ik heb het alleen niet in huis. Tot voor kort werkte ik bij een scheepsreparatiebedrijf daar hadden we ook wel van dit spul, maar daar heb ik nu nog maar weinig aan.
Ik twijfel nu tussen de tip van Sodeknetters en Marc.
Als je nooit sleutelt wel, verbruik en bijna 2 per jaarquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is idd wel goed spul en je hebt gelijk genoeg voor de rest van je leven.
huh?quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zit zo'n ziekenhuis serie te kijken.
Had er 1 zijn verkeerde helm op.
Damn wat dat met zijn gezicht doet![]()
![]()
De deuk in de auto kwam door zijn gezicht. Hij zat op een motorquote:
ik snap het nog niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De deuk in de auto kwam door zijn gezicht. Hij zat op een motor
Helm zonder gezichtsbeschermer.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
ik snap het nog niet.
hoezo verkeerde helm?
Ik heb ooit een foto gezien van een motorrijder die een buikschuif had gemaakt met een helm zonder kinbeschermer. Kort gezegd, zijn volgende helm hoeft geen kinbescherming meer te hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zit zo'n ziekenhuis serie te kijken.
Had er 1 zijn verkeerde helm op.
Damn wat dat met zijn gezicht doet![]()
![]()
Auwwwquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een foto gezien van een motorrijder die een buikschuif had gemaakt met een helm zonder kinbeschermer. Kort gezegd, zijn volgende helm hoeft geen kinbescherming meer te hebben.
Aan zijn kin had hij weinig auw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |