quote:
Ik heb geen geluid.quote:
Hmmm,dat is lastig.quote:
Nr. 7 is mijn favorietquote:
Mquote:
Jij opent toch?quote:
Ja en?quote:
Nou nee laat maarquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja en?
Wat wil jij voor TT dan?
Roep ik Dees.
Te laat.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
@:Deisyy
Soury wil graag een andere TT
Deze bevalt haar niet.
Nee dame,jij begint.quote:
Fixedquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
@:Deisyy
Soury wil graag een andere TT
Deze bevalt haar niet.
Ok ik begonquote:
quote:
Ja eigenlijk welquote:
Maar heb je geluid bij je nieuwe PC?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar heb je geluid bij je nieuwe PC?
Dat zag ik niet in je lijstje staan namelijk.quote:
Ik heb een goede geluidskaart en ik hoop dat ik die aan de praat krijg.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zag ik niet in je lijstje staan namelijk.
Ik heb deze.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede geluidskaart en ik hoop dat ik die aan de praat krijg.
Dat zijn speakers.quote:
Monitor speakers.En dat bevalt echt zo goed.quote:
Ik heb de 5.1 set van Logitech.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Monitor speakers.En dat bevalt echt zo goed.
Zoiets heb ik ook wel gehad..Maar dit bevalt me toch beter.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de 5.1 set van Logitech.
Ik heb mijn pc ook op mijn tv en beamer aangesloten en dan is het wel lekker om 5.1 te hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel gehad..Maar dit bevalt me toch beter.
Is ie jarig?quote:
Oh, dat mis ik ook wel want dat doet hij altijd leuk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:59 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee hij heeft een gedicht gewonnen van grrrrrrr
Koop vooral geen pratende geluidskaarten. Die dingen zeuren je de kop van het lijfquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede geluidskaart en ik hoop dat ik die aan de praat krijg.
Je kan er nog lezen toch?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh, dat mis ik ook wel want dat doet hij altijd leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankewol.quote:
Ik heb er nu 9.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh, dat mis ik ook wel want dat doet hij altijd leuk.
Alleen als ik eerst uitlog.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je kan er nog lezen toch?
Hij is net gepost
Als jij nou eens het goede voorbeeld geeft.quote:
Nog even geduld, ik ga bijtijds slapenquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij nou eens het goede voorbeeld geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |