Ik zat bij hem op school en echt een heel verlegen en aardige gozer trok zich nergens wat van aan.quote:
Ik woonde in een flat en er was eens 's avonds een vleermuis naar binnen gevlogen. Die vloog een tijdje rondjes in de woonkamer en toen had die de uitgang weer gevonden. Dat was wel een toffe ervaring.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Puinhoop, kan me er wat bij voorstellen.
Hier soms een jong koolmeesje en dat is al een bende van waar heb ik jou daar
Dat lijkt me ook (wel de uitgang vinden dan).quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woonde in een flat en er was eens 's avonds een vleermuis naar binnen gevlogen. Die vloog een tijdje rondjes in de woonkamer en toen had die de uitgang weer gevonden. Dat was wel een toffe ervaring.
Geen tamme, gewoon eentje uit het weiland ofzo. Ik heb geen idee waar die vandaan kwam.quote:
Die vlogen bij ons rond de boerderij.Dan gooiden we biks omhoog en die wisten ze feilloos te vangen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woonde in een flat en er was eens 's avonds een vleermuis naar binnen gevlogen. Die vloog een tijdje rondjes in de woonkamer en toen had die de uitgang weer gevonden. Dat was wel een toffe ervaring.
Op instagramquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen tamme, gewoon eentje uit het weiland ofzo. Ik heb geen idee waar die vandaan kwam.
Tegenwoordig kan je je eigen kat volgen.
Ja da's wel gaaf.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen tamme, gewoon eentje uit het weiland ofzo. Ik heb geen idee waar die vandaan kwam.
Tegenwoordig kan je je eigen kat volgen.
Ik zie ze hier ook. Rond schemertijd...quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vlogen bij ons rond de boerderij.Dan gooiden we biks omhoog en die wisten ze feilloos te vangen.
Oh ik heb ze bij mij ook.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vlogen bij ons rond de boerderij.Dan gooiden we biks omhoog en die wisten ze feilloos te vangen.
Het geluid ken ik nog wel, pieeeieieiepp.........quote:
Wat aloa post,rond schemertijd en dan recht omhoog gooien.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh ik heb ze bij mij ook.
Maar ik weet niet of de buren het fijn vinden als ik biks gooi.
Ben niet zo'n werper.
Maar lijkt me leuk om te doen
Vleermuizen hoor je meestal niet. Ze kunnen wel krijsen als ze in paniek zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het geluid ken ik nog wel, pieeeieieiepp.........
Is echt een heel hoge toon.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Vleermuizen hoor je meestal niet. Ze kunnen wel krijsen als ze in paniek zijn.
Ik probeer straks gewoon een stukje kattenbrok, kijken of dat ook werkt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat aloa post,rond schemertijd en dan recht omhoog gooien.
Het was meer het geluid van de vleugels want ik hoorde ze welquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Vleermuizen hoor je meestal niet. Ze kunnen wel krijsen als ze in paniek zijn.
Idd, daarom hoor je ze niet. Ze vliegen op het geluid wat weerkaatst tegen objecten volgens mij.quote:
En toch hoorde ik zequote:Op woensdag 31 mei 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, daarom hoor je ze niet. Ze vliegen op het geluid wat weerkaatst tegen objecten volgens mij.
Klopt maar ze kunnen ook gewoon geluid maken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, daarom hoor je ze niet. Ze vliegen op het geluid wat weerkaatst tegen objecten volgens mij.
Of zelf een vleermuis.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien heb je een heel goed gehoor...
Ik had hier ook ooit een in huis, die krijste alles bij elkaar van paniek (kat had hem al een paar keer te pakken gehad)..quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt maar ze kunnen ook gewoon geluid maken.
https://www.groningerland(...)uige-dwerg-balts.mp3
Ja sonar idd net als dolfijnen enz. Maar soms kan je het horen en het schijnt dat jonge mensen dat wel op kunnen pikken. Nou ja ik hoorde die piepjes nu niet meerquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien heb je een heel goed gehoor...
Een muis is ze al.quote:
Nee dan was ik hier niet meerquote:
Ze hebben wel van die apparaatjes bij supermarkten etc tegen hangjeugd...ik hoor het niet, maar mijn zoon welquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sonar idd net als dolfijnen enz. Maar soms kan je het horen en het schijnt dat jonge mensen dat wel op kunnen pikken. Nou ja ik hoorde die piepjes nu niet meer
Echt wat is dat dan ? Oh en heb jij een zoonquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben wel van die apparaatjes bij supermarkten etc tegen hangjeugd...ik hoor het niet, maar mijn zoon wel
Laat een hoge toon horen, wat jongeren wel horen en oudere personen niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wat is dat dan ? Oh en heb jij een zoon
Meer dan één? WTF Ik dacht...nou jaquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat een hoge toon horen, wat jongeren wel horen en oudere personen niet.
En ja ik heb kinderen...
Neequote:
Gelukkig geen TOT die elke scheet op fok zet.quote:
Mosquito kastjes.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wat is dat dan ? Oh en heb jij een zoon
Moet iedereen zelf weten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig geen TOT die elke scheet op fok zet.
Ja zijn keusquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet iedereen zelf weten.
Ik vind het wel jammer dat hij niet meer post.
Dat hij niet meer post is zeker jammer.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet iedereen zelf weten.
Ik vind het wel jammer dat hij niet meer post.
Bach schijnt ook te helpen, hoorde ik gisteren nogquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben wel van die apparaatjes bij supermarkten etc tegen hangjeugd...ik hoor het niet, maar mijn zoon wel
Dat afdraaien bij een supermarktquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bach schijnt ook te helpen, hoorde ik gisteren nog
Ja echt het schijnt te werken.quote:
Hoe verzinnen ze hetquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt het schijnt te werken.
Er was een bieb met overlast.
Klassiek gaan draaien, volgens hun werkte Bach het beste.
Pleite waren ze
Ik hoor ook liever Beethoven.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt het schijnt te werken.
Er was een bieb met overlast.
Klassiek gaan draaien, volgens hun werkte Bach het beste.
Pleite waren ze
Ik zie jou al bij de bieb staan met een spandoek met de tekst: We want Beethoven bach!quote:
Handen aan de deur gelijmd.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie jou al bij de bieb staan met een spandoek met de tekst: We want Beethoven bach!![]()
Jezelf aan de geluidsintallatie boeienquote:
De hele dag Ode an die Freude luisteren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezelf aan de geluidsintallatie boeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |