1-1. Sevilla wint met penalties.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Alaphilippe_
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
Mijn God. Jij durft.quote:
Je kent de historie van Roma qua penalties ?quote:
Ik ken Mourinhoquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent de historie van Roma qua penalties ?
Doe hem de groeten.quote:
Mooi.quote:
Terwijl je in het verleden gewoon fietsen was.quote:
Meimaand filmmaandquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veronica doet niet aan voorbeschouwing
2-1 Romaquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Sked 2-1 rp, nv
@:tong80 1-1 sev wns
@:Mexicanobakker 1-0
@:DombohetOlifantje1 0-0 rom wns
Precies, dat is beter voor Ajax!quote:
Dit is ook een echt Europees toernooi, Fiorentina en ? Spelen weer in een mini stadion.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:49 schreef Caland het volgende:
Toch wel een iets groter stadion dan in Tirana
Ik mis Tirana nog wel eens, godenstad
Hoeren snoeren?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:49 schreef Caland het volgende:
Toch wel een iets groter stadion dan in Tirana
Ik mis Tirana nog wel eens, godenstad
West Ham in Praagquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook een echt Europees toernooi, Fiorentina en ? Spelen weer in een mini stadion.
Oh ja az.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
West Ham in Praag
Dat kan niet anders dan een topshow worden
Dat viel nog wel tegen eigenlijk. Wel zelden in zo’n gastvrije stad geweestquote:
Oei lekkerquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat viel nog wel tegen eigenlijk. Wel zelden in zo’n gastvrije stad geweest
En een halve liter voor 2 euro doet de rest
Hmmmm.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zijn net vier minuten verder en we theatershow is al begonnen
Ik snap niet wat de gozertjes hier in deze dame zien, want afgezien van de tieten, is ze niet bepaald een aantrekkelijke mevrouw.quote:
Ik begrijp ook nooit waarom dit het grote idool van @Karina is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:10 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de gozertjes hier in deze dame zien, want afgezien van de tieten, is ze niet bepaald een aantrekkelijke mevrouw.
Maar da's mijn mening.
En ik zou een eindzege voor Mendilibar het mooiste vinden wat ons in jaren Europees voetbal is overkomen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla is een mooie club forumgebruikster @:Pisces29
maar 1 woord voorquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nooit waarom dit het grote idool van @:Karina is.
Zuid-europa genot.quote:
Een rotkop? Eh. Okay.quote:
Wist je dat Helene Hendriks en Ruud Brood regelmatig samen een hotelkamer namen wanneer zij een eredivisiewedstrijd moest verslaan in Nijmegen?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij vinden Helene gewoon een mooie vrouw
Normaal ben ik geneigd te zeggen dat de wedstrijd een goal nodig heeft, maar in het geval het een goal van Roma is...quote:
1-1quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Sked 2-1 rp, nv
@:tong80 1-1 sev wns
@:Mexicanobakker 1-0
@:DombohetOlifantje1 0-0 rom wns
Spontaan voorbij toen er geen penalty kwam, wat een toeval.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Au au wat een pijn wat een pijn bij Abraham oei oei
quote:
En PSVquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Sevilla kan er ook helemaal niets van. Lachwekkend dat Juve en United daar van verloren.
Ja dat snap ik nog. Maar zelfs PSV kon daar van winnen ja.quote:
Ik dacht met Joep Schreuder.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat Helene Hendriks en Ruud Brood regelmatig samen een hotelkamer namen wanneer zij een eredivisiewedstrijd moest verslaan in Nijmegen?
Dat zou ook kunnen. Maar van haar en Ruud Brood weet ik het zekerquote:
Dat lijkt me wat voor @GGMMquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kunt zappen naar Ruud & Olcay op NPO1
quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kunt zappen naar Ruud & Olcay op NPO1
Godsamme zegquote:
De vrouw van Ruud Brood neukte met Ricky van den Bergquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Maar van haar en Ruud Brood weet ik het zeker
Ik heb een berichtje uit de Story gevonden, het moet dus wel waar zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Maar van haar en Ruud Brood weet ik het zeker
quote:‘In die periode hadden Hélène en Joep een relatie,’ weet een bron aan Story te vertellen. ‘Joep gaf Hélène een kans in de journalistiek en zij maakte daar misbruik van. Hélène deed alsof ze verliefd was op Joep, maar dat deed ze alleen om hogerop te komen. Toen ze in de gaten kreeg dat ze Joep niet langer nodig had voor haar tv-carrière, dumpte ze hem en bleef hij vol liefdesverdriet achter,’ beweert de bron.
Lijkt Ajax wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:40 schreef OProg het volgende:
Nu de wedstrijd vol maken met overtredingen, theater en opstootjes.
Omhoog geneukt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje uit de Story gevonden, het moet dus wel waar zijn.
[..]
De Topklasse... Dat bestaat toch al een jaar of 5 niet meer?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
IJsselmeervogels 4-0 achter en vliegen uit de Topklasse. Heel mooi!
quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje uit de Story gevonden, het moet dus wel waar zijn.
[..]
Tweede divisie, maakt het wat uitquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Topklasse... Dat bestaat toch al een jaar of 5 niet meer?
Michael C. Hall is er toch ook nog?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zometeen een van de weinigen uit The Wire die nog leeft
OrbanGodquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boedapest heeft een mooi stadion.
Zijn gejat door Roma.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
In Sevilla hebben ze afgelopen tijd geen Roma tomaten verkocht
6 of 7 ?quote:
Waar haalt hij nou de mosterd?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
6 of 7 ?
Geen onaardige wedstrijd. Gaan nog wel een paar doelpunten vallen. En Abraham is een klasbak.
Deze kennen we nu wel.quote:
Ik ging ervan uit dat je dit wel wist.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zie nu pas dat die finale gespeeld wprdt
kon niemand mij waarschuwen
Dat vind ik wel heel optimistischquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je dit wel wist.
Dat kost geld. De budgetten in zorg zijn niet hoogquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat ze toch wel een tv gids op dat soort woongroepen hebben liggen
Wat is dit voor figuur?quote:
Dan zat hij op de bank.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit leek meer op de Ocampos bij Ajax.
Feyenoord ook.quote:
SRBIJA SRBIJAquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:19 schreef Nober het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
SEBIELJAAAAAAAAAAAAA
Ze viel ja.quote:
Se wie jaquote:
Zoals je schoonmoeder in bed.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De v moet met je lippen en zonder tanden
Baardagaamquote:
Heerlijkquote:
Welnee joh, die gast lult weer onzin zoals gewoonlijk.quote:
Erg jammer.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welnee joh, die gast lult weer onzin zoals gewoonlijk.
Jammer he.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Chris of Zippy?quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan zou niemand enig verschil zien.quote:
Dybala kon waarschijnlijk niet langer. Maar hij had ook El Shaarawy kunnen brengen natuurlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:31 schreef Haringkop het volgende:
Wijnaldum voor Dyballa, Mourinho haat voetbal.
Misschien leuk voor PSV of Feyenoord om terug te halen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijnaldum vernederde ooit Barcelona.
Als het geen harde overtreding is, is dat inderdaad wel het geval ja.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:39 schreef Zorro het volgende:
Weer zo'n domme uitleg van "Als je de bal raakt is de rest irrelevant" ?
Hij wordt toch gewoon geraakt?quote:
Ja als je zo licht wordt aangetikt kom je niet met twee voeten los van de grondquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij wordt toch gewoon geraakt?
Al is geel voor een ajacied altijd goed.
En Sevilla?quote:
Ook niet.quote:
Eigenlijk na de 1-0 alquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is na de 1-1 wel een leuke pot
Best verrassend. We worden niet echt Mourinhoballed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |