Ik begrijp ook nooit waarom dit het grote idool van @Karina is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:10 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de gozertjes hier in deze dame zien, want afgezien van de tieten, is ze niet bepaald een aantrekkelijke mevrouw.
Maar da's mijn mening.
En ik zou een eindzege voor Mendilibar het mooiste vinden wat ons in jaren Europees voetbal is overkomen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla is een mooie club forumgebruikster @:Pisces29
maar 1 woord voorquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nooit waarom dit het grote idool van @:Karina is.
Zuid-europa genot.quote:
Een rotkop? Eh. Okay.quote:
Wist je dat Helene Hendriks en Ruud Brood regelmatig samen een hotelkamer namen wanneer zij een eredivisiewedstrijd moest verslaan in Nijmegen?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij vinden Helene gewoon een mooie vrouw
Normaal ben ik geneigd te zeggen dat de wedstrijd een goal nodig heeft, maar in het geval het een goal van Roma is...quote:
1-1quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Alaphilippe_
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Sked 2-1 rp, nv
@:tong80 1-1 sev wns
@:Mexicanobakker 1-0
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1 0-0 rom wns
Spontaan voorbij toen er geen penalty kwam, wat een toeval.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Au au wat een pijn wat een pijn bij Abraham oei oei
quote:
En PSVquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Sevilla kan er ook helemaal niets van. Lachwekkend dat Juve en United daar van verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |