Waarom is dat WTF? Politie doet dat vaker toch?quote:
Bedorven inmiddelsquote:
Wilde plantengroei op de bolus inmiddels.quote:
quote:
Ja dat staat er nu inquote:
Oh een bolusquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wilde plantengroei op de bolus inmiddels.
Zijn "kleine broertje"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
Het slachtoffer is een goede vriend van Tygo.
Zijn broertjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
Heftig toch?quote:
De acteur?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ja.quote:
Ja kut voor een zonnebril ofzo?quote:
Dus dan komen ze wel in actie !??quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
Wie zijn ZE?quote:
Van iemand anders ..... bizar.quote:
Wie is Tygo?quote:
Het zal je kind maar zijn...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Van iemand anders ..... bizar.
Ga gvd werken voor je geld.
Gebeurt veel te vaak dat mensen die andere mensen willen helpen zelf slachtoffer worden.
Oh je weet wat er is gebeurd?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Gebeurt veel te vaak dat mensen die andere mensen willen helpen zelf slachtoffer worden.
Dit weekend was HOH ,daar werden mensen van hun kettingen beroofd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Hoh?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit weekend was HOH ,daar werden mensen van hun kettingen beroofd.
quote:
Yep,maar zonder ketting hoop ik.quote:
Ik denk dit: Op festival doodgestoken Jimmy (21) schoot vriend van zijn zus te hulpquote:
quote:De 21-jarige Jimmy Schepers uit Diemen die overleed na een steekpartij op festival Solid Grooves, was even daarvoor de vriend van zijn zus te hulp geschoten. Op het feest zouden meerdere mensen zijn beroofd.
quote:
Hmmmm.quote:
Oh dat is wel zuur ja, welke sneue debiel gaat er met een wapen naar een festival. Ik ben blij dat ik wat ouder ben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dit: Op festival doodgestoken Jimmy (21) schoot vriend van zijn zus te hulp
[..]
Sneue debielen doen dat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is wel zuur ja, welke sneue debiel gaat er met een wapen naar een festival. Ik ben blij dat ik wat ouder ben.
Niet, voor een sigaret weigeren te geven kan je een mes in je donder krijgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Sneue debielen doen dat.
Hoe hou je het tegen is een betere vraag.
In de grote steden zeker ja en op dat soort festivals...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet, voor een sigaret weigeren te geven kan je een mes in je donder krijgen.
Die zag ik ook,heel onwerkelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En als je nou geen sigaretten hebt?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Jep maar ik heb daar niks van gezien of gehoord. Top dag gehad.quote:
Dan ben je de sigaarquote:
Dan mag je de pijp aan Maarten geven.quote:
Scherp als een mes.quote:
Geen tubjes voordat ik mijn nieuwe pc heb.quote:
Just the good ol' boys, never meaning no harm...quote:
Dit is toch niet jouw smaak.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen tubjes voordat ik mijn nieuwe pc heb.
Wanneer is dat dannnnnnnn????????????????????????????????quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen tubjes voordat ik mijn nieuwe pc heb.
Nou kijk daar is ie dan. Lul de behangerquote:
Ik ben wel wat zat met je spelletje Je weet het dondersgoed.quote:
Eind vd week, dan nog in elkaar zetten en bidden op het moment dat ik voor het eerst op de aan knop druk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer is dat dannnnnnnn????????????????????????????????
De Starbucks is in de aanbieding moest ik van Soul zeggen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk daar is ie dan. Lul de behanger
Duurt langggggquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind vd week, dan nog in elkaar zetten en bidden op het moment dat ik voor het eerst op de aan knop druk.
Alweer vorig week of die week er voor ookquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Starbucks is in de aanbieding moest ik van Soul zeggen.
Die liter verpakking heb ik niet gevonden. Ik haal wel 2 bekers elke dagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Starbucks is in de aanbieding moest ik van Soul zeggen.
Hopen dat die meteen doet danquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind vd week, dan nog in elkaar zetten en bidden op het moment dat ik voor het eerst op de aan knop druk.
Staat bij de chocomel buiten de koelingquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die liter verpakking heb ik niet gevonden. Ik haal wel 2 bekers elke dag
Wat ben je aardig vandaagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk daar is ie dan. Lul de behanger
Ik zou zo zenuwachtig zijn om die zooi in elkaar te zetten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soul dus ook ,nu 2 voor 2,50.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die liter verpakking heb ik niet gevonden. Ik haal wel 2 bekers elke dag
Buiten de koeling?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat bij de chocomel buiten de koeling
Dat zegt ze toch.quote:
Maar waar dan ?quote:
Bij de chocomel.quote:
Tadaaa.quote:
Dat heb ik nog nooit gekochtquote:
Ahhhh..................... Wel aanlokkelijk ik zuip zo een pak op denk ikquote:
Het is voor mij niet de eerste keer dat ik dat doe. Je moet idd wel weten wat je doet, Een domme fout is zo gemaakt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou zo zenuwachtig zijn om die zooi in elkaar te zetten.
Als ie gaat roken is er iets misquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor mij niet de eerste keer dat ik dat doe. Je moet idd wel weten wat je doet, Een domme fout is zo gemaakt.
Dan heb je al wat mis gedaan.quote:
Het past niet OH JA WEL Het past godverdomme !!#$%%%&"e:Op dinsdag 30 mei 2023 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar ik ken de verhalen wel. Een verkeerd geheugen met geweld toch met geweld in het moederbord plaatsen of geen afstandsvoetjes gebruiken tussen kast en moederbord.
Ik moet ook wel bekennen dat het voor mij even veel uitzoekwerk was om uit te vinden wat optimaal was.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het past niet OH JA WEL Het past godverdomme !!#$%%%&&
Ik vind het gedurfd wel. Maar jou kennende komt dat goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat het voor mij even veel uitzoekwerk was om uit te vinden wat optimaal was.
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij krijgt waarschijnlijk wel de hoofdrol in Robert Plant, de musical
Badeendjes zijn waaghalsjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het gedurfd wel. Maar jou kennende komt dat goed
Sterkte alvastquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn waaghalsjes.![]()
Over een paar daagjes zullen we het weten.
Big log.quote:
Oh daar heb ik niet zo veel meequote:
Of niet,quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn waaghalsjes.![]()
Over een paar daagjes zullen we het weten.
Het is zwart en ligt aan de kant vd muur?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of niet,
dan lig je gesmolten naast de losse pc componenten
Dat zal niet zo snel gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of niet,
dan lig je gesmolten naast de losse pc componenten
Mooi liedje.quote:
Zwarte piet?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is zwart en ligt aan de kant vd muur?
Een baby met de vingertjes in de wandcontactdoos.quote:
NEEEEEEEEEEEEquote:
Die wandcontactdoos nog wel in ordequote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een baby met de vingertjes in de wandcontactdoos.
Ohquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een baby met de vingertjes in de wandcontactdoos.
Door wie? Maar hoiquote:
Dropje ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Weet niet ofi k dat mag zeggen, maar jou ken ik wel dropje
En toch blijven het voor mij klassiekers, Child in Time.quote:
Oh heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:21 schreef Paul het volgende:
[..]doe nou niet opeens alsof we elkaar geen koosnaampjes geven
Schiet dan...quote:
Kinderprogramma. Dropje is geen meisje/geen jongetje en woont in de alleswinkel. Is een gebreid ding met lange oren.quote:
Jij bent zelf een dropje.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kinderprogramma. Dropje is geen meisje/geen jongetje en woont in de alleswinkel. Is een gebreid ding met lange oren.
Toevallig vindt mijn jongste kleinzoon het geweldig
Is niet echt jouw genre.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann ik ook kijken wanneer ik deze kijken will
quote:
Mijn naam is SBE.quote:
Jij bent een allemansvriendquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En do bist myn freon.
Mar @:laforest is hijr ek.
Wie ben jij nou weer?quote:
Ik ben ikquote:
Ik ben een badeendje.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben ik
Maar mensen noemen mij ook wel lovely
Vette film Van God Losquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En do bist myn freon.
Mar @:laforest is hijr ek.
Daarop mag je zelf een antwoord op geven.quote:
Mwa, leuk om eens gezien te hebben.quote:
Ik heb de dvd. Paar keer gekekenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, leuk om eens gezien te hebben.
Dan zit je toch te slapenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
Sukkel laat zijn auto zwemmen![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/video/p(...)ee-ingesleurd-379330
Een lievequote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarop mag je zelf een antwoord op geven.
Dan was ie wel wakker geworden met dat koude waterquote:
Daar vergis je je in.quote:
Ieder zijn voorkeur.quote:
Ook niet.quote:
Hoezo, bedoelde het niet raar ofzquote:
Fresh jij hebt een groot hart.quote:
Hoe bedoel je dat nou weer?quote:
Klopt. Deze film komt niet voor in mijn top 10 beste films, maar het type film en onderwerp (niet specifiek Nederlandse films) spreekt mij zeker aan.quote:
Hey you ook hierquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt. Deze film komt niet voor in mijn top 10 beste films, maar het type film en onderwerp (niet specifiek Nederlandse films) spreekt mij zeker aan.
Vindt jij het belangrijk hoe ik hem hier zie?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je FF als een grote vent van 2 meter voor je ?
Begon met een film gebaseerd op de bende van Nijvel als ik het goed heb.quote:
Gezelligquote:
Dat weet ik nog van vroeger ... die bende in Belgiequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begon met een film gebaseerd op de bende van Nijvel als ik het goed heb.
Tussen carnaval 1993 en carnaval 1994 maakte een bende willekeurig rovende en moordende jongeren de Nederlands-Limburgse stad Venlo en omstreken onveilig. In tegenstelling tot de Bende van Nijvel werden de daders in Venlo wel opgepakt. Tijdens het proces tegen de hoofdverdachten sprak de procureur van veertig moorden, waarvan er ,,slechts'' zeven bewezen werden. De filmregisseur Pieter Kuijpers (33) komt uit een dorpje vlakbij Venlo. Met de energieke misdaadfilm ,,Van God los'' filmt hij het trauma van zich af.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
gebaseerd op de bende van Venloquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet die dusquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog van vroeger ... die bende in Belgie
Die van Nijvel heeft ook echt veel meer indruk gemaaktquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat begrijp ik .. vreemd dat me daar niets meer van bijstaat....
Waar ligt Venlo nou precies ?!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van Nijvel heeft ook echt veel meer indruk gemaakt
De vraag is meer wat @engine hier mee te maken heeft.quote:
Die bestond toen al ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vraag is meer wat @:engine hier mee te maken heeft.
En Venlo ligt hier in het zuiden, maar ten noorden van waar ik zit.
Ah een mede limboquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Import hier hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah een mede limbo![]()
Idem hier (laatste zin van je)
Maar die van Nijvel hebben wat ze konden bewijzen meer mensen vermoord en zijn iets langer bezig geweest.
1 van die van Venlo kan naar de rooyse wissel als daar plek komt.. die wil weer de maatschappij in.
Ah hier half importquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Import hier hoor
T is toch ook belachelijk dat ze hem zo lang opsluiten. Wat heeft hij nou helemaal misdaan
Je bent verleidt?!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah hier half import
'het was zo'n gewone man he, altijd in voor een praatje'
He? neequote:
Ja klopt al dagen geen dropjes gehad ... ff MC kijken ... Ah Sitges , daar ben ik wel eens geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? nee
En met die onderste zin bedoelde ik dat je vaak als eentje is opgepakt ziet dat mensen uit de omgeving reageren vol ongeloof... met zo'n domme zinnen.
btw: zak muntdrop is open ja.. tweede is al open. (was jij toch deze week met de dropjes?)
Nooit van gehoord. Of ik kan het me niet herinneren van toen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Tussen carnaval 1993 en carnaval 1994 maakte een bende willekeurig rovende en moordende jongeren de Nederlands-Limburgse stad Venlo en omstreken onveilig. In tegenstelling tot de Bende van Nijvel werden de daders in Venlo wel opgepakt. Tijdens het proces tegen de hoofdverdachten sprak de procureur van veertig moorden, waarvan er ,,slechts'' zeven bewezen werden. De filmregisseur Pieter Kuijpers (33) komt uit een dorpje vlakbij Venlo. Met de energieke misdaadfilm ,,Van God los'' filmt hij het trauma van zich af.
Jij hebt nu vooral plofkrakers om je heen zitten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Of ik kan het me niet herinneren van toen.
Bij ‘bende van Venlo’ denk ik aan Schinderhinke
ja hier ook ... en vergismoordenaarsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt nu vooral plofkrakers om je heen zitten.
Heb ik moeten opzoeken wie Schinderhinke was..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Of ik kan het me niet herinneren van toen.
Bij ‘bende van Venlo’ denk ik aan Schinderhinke
Ja klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt nu vooral plofkrakers om je heen zitten.
Niet zoveel denk ik. Ken het verhaal wel redelijk goed. Boek van gelezen en film ook gezien. Heeft mij altijd wel geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je was niet 1 van bendeleden?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Niet zoveel denk ik. Ken het verhaal wel redelijk goed. Boek van gelezen en film ook gezien. Heeft mij altijd wel geïnteresseerd.
Redelijk aparte zaak waarbij mensen zijn veroordeeld zonder dat er een lichaam is gevonden. Één van de hoofdpersonen al jaren vrij en de ander levenslang vast zit.
Goed voorbeeld doet goed volgen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja klopt.
Eentje heeft zichzelf opgeblazen. Daar mogen de andere een voorbeeld aan nemen
Ik kom niet uit omgeving Venloquote:
Ja, zit ik net die hele tekst van je te vertalenquote:
Eh ja dat ging ff fout , dacht dat ik de song in de CTR-V had ... maar daar stond nog het resultaat van mn verzoek aan de ChatGP een nummer te schrijven voor de grote "El Chufi"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zit ik net die hele tekst van je te vertalen
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh ja dat ging ff fout , dacht dat ik de song in de CTR-V had ... maar daar stond nog het resultaat van mn verzoek aan de ChatGP een nummer te schrijven voor de grote "El Chufi"
Zoiets zei google translate ook al jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh ja dat ging ff fout , dacht dat ik de song in de CTR-V had ... maar daar stond nog het resultaat van mn verzoek aan de ChatGP een nummer te schrijven voor de grote "El Chufi"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door chufi op 31-05-2023 00:39:28 ]
Ik werk er welquote:
Dan kan je toch 1 van de bende geweest zijn,quote:
Dat ligt aan je kindquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:25 schreef chufi het volgende:
Dat ook weer gehad... nu nog naar mn kind appen of zal ik dat maar niet doen
Doet ze goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ligt nu aan het zwembad in Buenos Aires
Dat doe ik dan buiten dit topic om... misschien wel of gewoon niet .. Kan ze zelf ook mocht ze willenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doet ze goed
Maar weet ik nog steeds niet of ze zo'n stukje leuk zou vinden of niet
Dus jij bent de enige die dat kan bepalen hier in het tpoic
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:32 schreef Domnivoor het volgende:
Alabemos al gran Domnivoor…Ik had een tussendoortje en een refrein ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan niemand tegenopquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een tussendoortje en een refrein ...
Tis ook maar een nummer ,...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg nog om muziek, maar misschien moet ik daar dan een ouwe bekende voor contacten ...
Toch eens wat vaker iets van haar luisteren.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 04:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch eens wat vaker iets van haar luisteren.
Geweldig.Even strekken.quote:
Ben je nog in Friesland?quote:
Goedemorgenquote:
quote:
hee Fresh! niks geslapen nog?quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow (from A Star Is Born) (Official Music Video)
Wachten op jou.quote:
Nee nog steeds nietquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heySta je nog steeds niet in de top 20? bij daar wat hier niet genoemd mag worden
Zit net te kijken 18 puntjes maar... en nu tikt de tijd door daarquote:
Jazeker,mag ik over de films vertellen hier?quote:
Oh mag dat niet? Dan hou ik wel mijn mondquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heySta je nog steeds niet in de top 20? bij daar wat hier niet genoemd mag worden
Ik ben nog even beetje Zelda aan het spelen maar gaat ook niet lang meer duren voor ik een keer ga slapenquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit net te kijken 18 puntjes maar... en nu tikt de tijd door daar![]()
en nee ik ga daar niet reageren.
Als het 40+ films zijn lijkt me dat geen probleemquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker,mag ik over de films vertellen hier?
tuurlijk mag dat welquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh mag dat niet? Dan hou ik wel mijn mond
Oh nog bezig met Zelda hahaquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog even beetje Zelda aan het spelen maar gaat ook niet lang meer duren voor ik een keer ga slapen
Ah wat heb je te vieren?quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga zo taart en champagne halen voor vanavond ook.
Vind je het nog steeds leuk? Zelda?quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog even beetje Zelda aan het spelen maar gaat ook niet lang meer duren voor ik een keer ga slapen
Ja, ik schijn hier ook te mogen postenquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat wel![]()
Leuk je hier ook te zien en niet 'daar'.
Je noemde echt 2 films die ik boven aan mijn lijst heb staan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als het 40+ films zijn lijkt me dat geen probleem
quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik schijn hier ook te mogen posten
Baise moi is een halve porno film, maar omdat frans is, wordt het beschouwd als filmhousequote:Op woensdag 31 mei 2023 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je noemde echt 2 films die ik boven aan mijn lijst heb staan.
En dat was niet Featen of The Idiots.
Maar even door.Jij als kenner:
Baise moi
Ken je die?
Ook maar netquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]je bent er zeker oud genoeg voor ja
jaa ook een filmhuis film maar vond ik zelf minder..quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je noemde echt 2 films die ik boven aan mijn lijst heb staan.
En dat was niet Featen of The Idiots.
Maar even door.Jij als kenner:
Baise moi
Ken je die?
Dat is ook waar we over posten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Baise moi is een halve porno film, maar omdat frans is, wordt het beschouwd als filmhouse
nou nou halve porno valt ook wel weer meequote:Op woensdag 31 mei 2023 06:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Baise moi is een halve porno film, maar omdat frans is, wordt het beschouwd als filmhouse
Ik ben geen goede gamer ofzo dus ik word sowieso heel vaak vermoord. Blijf gewoon doorspelen en kom steeds weer iets verderquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh nog bezig met Zelda haha
Lukt het wel? of zit je vast ergens en word je vaak vermoord
Ja dat dus wel. Zit nu op 40 uur spelen ofzo en heb afgelopen tien uur dus wel veel nieuwe mogelijkheden ontdekt. Het is wel echt een heel leuk spel.quote:
Oh nou op die foto van laats zag ik toch een paar afgeleefde oude poten..zonder kuiten, had je ouder ingeschatquote:
Ik heb ze wel gekeken en zeker een soort crincy.quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa ook een filmhuis film maar vond ik zelf minder..
Welke 2 dan?
haha festen en the idiots dat zijn niet je ding? zijn ook oudjes maar wel 'apart'
Ik ben ook geen goede gamer hihiquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben geen goede gamer ofzo dus ik word sowieso heel vaak vermoord. Blijf gewoon doorspelen en kom steeds weer iets verder
[..]
Ja dat dus wel. Zit nu op 40 uur spelen ofzo en heb afgelopen tien uur dus wel veel nieuwe mogelijkheden ontdekt. Het is wel echt een heel leuk spel.
Iedere week zijn er in ieder geval 3 a 5 toetsen. De florida "cito toets" was een paar weken geleden. Ik had ooit uit gerekenend dat kinderen hier even lang naar school gaan als in Nederland, alleen meer uren per week en daardoor een langere zomervakantie. Ik weet niet of 3 maanden fijn is. Het maakt plannen voor vakantie iets makkelijker, en er zijn veel zomerkampe om je kinderen bezig te houden (maar dat kost allemaal veel $$$)quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zat net te lurken daarEn ff snel terug gescrold
![]()
3 maanden!!! Oh dat is fijn voor de kinderen paar maanden 'kind' zijn zonder al die prestatiedruk.
Of is dat bij jullie minder?
Als ik hier kijk dan zijn het iedere week veel toetsten.. werken hier met pre toetsen.. en korte blokken van 3 weken dus.. om de 3 weken overal een pre toets van.. dan de gewone toetsen nog en de kwartaaltoetsen.
Soms 3 toetsen op 1 dag..
nu de cito en nog de entre toets.. (ook iets om te kijken op welk nivo je zit voor het voortgezet onderwijs..)
bizar veel toetsen, kan het weten want moet overal een krabbel onder zetten ook
quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh nou op die foto van laats zag ik toch een paar afgeleefde oude poten..zonder kuiten, had je ouder ingeschat
He? die mag ze niet kijken omdat?quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gekeken en zeker een soort crincy.
Kennen jullie Irriversible?
Die mag Soul niet eens kijken.
Goedemorgen Pullup.quote:
Dat doe ik haar niet aan,die scène in die tunnel gaat heel ver.quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? die mag ze niet kijken omdat?
in het filmhuis gezien.
Oh bij jullie zijn er dus ook zoveel toetsen.. net als hier.quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere week zijn er in ieder geval 3 a 5 toetsen. De florida "cito toets" was een paar weken geleden. Ik had ooit uit gerekenend dat kinderen hier even lang naar school gaan als in Nederland, alleen meer uren per week en daardoor een langere zomervakantie. Ik weet niet of 3 maanden fijn is. Het maakt plannen voor vakantie iets makkelijker, en er zijn veel zomerkampe om je kinderen bezig te houden (maar dat kost allemaal veel $$$)
quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
krijg dadelijk weer je harem over me heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |