Buiten de koeling?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat bij de chocomel buiten de koeling
Dat zegt ze toch.quote:
Maar waar dan ?quote:
Bij de chocomel.quote:
Tadaaa.quote:
Dat heb ik nog nooit gekochtquote:
Ahhhh..................... Wel aanlokkelijk ik zuip zo een pak op denk ikquote:
Het is voor mij niet de eerste keer dat ik dat doe. Je moet idd wel weten wat je doet, Een domme fout is zo gemaakt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou zo zenuwachtig zijn om die zooi in elkaar te zetten.
Als ie gaat roken is er iets misquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor mij niet de eerste keer dat ik dat doe. Je moet idd wel weten wat je doet, Een domme fout is zo gemaakt.
Dan heb je al wat mis gedaan.quote:
Het past niet OH JA WEL Het past godverdomme !!#$%%%&"e:Op dinsdag 30 mei 2023 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar ik ken de verhalen wel. Een verkeerd geheugen met geweld toch met geweld in het moederbord plaatsen of geen afstandsvoetjes gebruiken tussen kast en moederbord.
Ik moet ook wel bekennen dat het voor mij even veel uitzoekwerk was om uit te vinden wat optimaal was.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het past niet OH JA WEL Het past godverdomme !!#$%%%&&
Ik vind het gedurfd wel. Maar jou kennende komt dat goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat het voor mij even veel uitzoekwerk was om uit te vinden wat optimaal was.
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij krijgt waarschijnlijk wel de hoofdrol in Robert Plant, de musical
Badeendjes zijn waaghalsjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het gedurfd wel. Maar jou kennende komt dat goed
Sterkte alvastquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn waaghalsjes.![]()
Over een paar daagjes zullen we het weten.
Big log.quote:
Oh daar heb ik niet zo veel meequote:
Of niet,quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn waaghalsjes.![]()
Over een paar daagjes zullen we het weten.
Het is zwart en ligt aan de kant vd muur?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of niet,
dan lig je gesmolten naast de losse pc componenten
Dat zal niet zo snel gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of niet,
dan lig je gesmolten naast de losse pc componenten
Mooi liedje.quote:
Zwarte piet?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is zwart en ligt aan de kant vd muur?
Een baby met de vingertjes in de wandcontactdoos.quote:
NEEEEEEEEEEEEquote:
Die wandcontactdoos nog wel in ordequote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een baby met de vingertjes in de wandcontactdoos.
Ohquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een baby met de vingertjes in de wandcontactdoos.
Door wie? Maar hoiquote:
Dropje ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Weet niet ofi k dat mag zeggen, maar jou ken ik wel dropje
En toch blijven het voor mij klassiekers, Child in Time.quote:
Oh heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:21 schreef Paul het volgende:
[..]doe nou niet opeens alsof we elkaar geen koosnaampjes geven
Schiet dan...quote:
Kinderprogramma. Dropje is geen meisje/geen jongetje en woont in de alleswinkel. Is een gebreid ding met lange oren.quote:
Jij bent zelf een dropje.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kinderprogramma. Dropje is geen meisje/geen jongetje en woont in de alleswinkel. Is een gebreid ding met lange oren.
Toevallig vindt mijn jongste kleinzoon het geweldig
Is niet echt jouw genre.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann ik ook kijken wanneer ik deze kijken will
quote:
Mijn naam is SBE.quote:
Jij bent een allemansvriendquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En do bist myn freon.
Mar @:laforest is hijr ek.
Wie ben jij nou weer?quote:
Ik ben ikquote:
Ik ben een badeendje.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben ik
Maar mensen noemen mij ook wel lovely
Vette film Van God Losquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En do bist myn freon.
Mar @:laforest is hijr ek.
Daarop mag je zelf een antwoord op geven.quote:
Mwa, leuk om eens gezien te hebben.quote:
Ik heb de dvd. Paar keer gekekenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, leuk om eens gezien te hebben.
Dan zit je toch te slapenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
Sukkel laat zijn auto zwemmen![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/video/p(...)ee-ingesleurd-379330
Een lievequote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarop mag je zelf een antwoord op geven.
Dan was ie wel wakker geworden met dat koude waterquote:
Daar vergis je je in.quote:
Ieder zijn voorkeur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |