Dan mag je de pijp aan Maarten geven.quote:
Scherp als een mes.quote:
Geen tubjes voordat ik mijn nieuwe pc heb.quote:
Just the good ol' boys, never meaning no harm...quote:
Dit is toch niet jouw smaak.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen tubjes voordat ik mijn nieuwe pc heb.
Wanneer is dat dannnnnnnn????????????????????????????????quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen tubjes voordat ik mijn nieuwe pc heb.
Nou kijk daar is ie dan. Lul de behangerquote:
Ik ben wel wat zat met je spelletje Je weet het dondersgoed.quote:
Eind vd week, dan nog in elkaar zetten en bidden op het moment dat ik voor het eerst op de aan knop druk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer is dat dannnnnnnn????????????????????????????????
De Starbucks is in de aanbieding moest ik van Soul zeggen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk daar is ie dan. Lul de behanger
Duurt langggggquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind vd week, dan nog in elkaar zetten en bidden op het moment dat ik voor het eerst op de aan knop druk.
Alweer vorig week of die week er voor ookquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Starbucks is in de aanbieding moest ik van Soul zeggen.
Die liter verpakking heb ik niet gevonden. Ik haal wel 2 bekers elke dagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Starbucks is in de aanbieding moest ik van Soul zeggen.
Hopen dat die meteen doet danquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind vd week, dan nog in elkaar zetten en bidden op het moment dat ik voor het eerst op de aan knop druk.
Staat bij de chocomel buiten de koelingquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die liter verpakking heb ik niet gevonden. Ik haal wel 2 bekers elke dag
Wat ben je aardig vandaagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk daar is ie dan. Lul de behanger
Ik zou zo zenuwachtig zijn om die zooi in elkaar te zetten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soul dus ook ,nu 2 voor 2,50.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die liter verpakking heb ik niet gevonden. Ik haal wel 2 bekers elke dag
Buiten de koeling?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat bij de chocomel buiten de koeling
Dat zegt ze toch.quote:
Maar waar dan ?quote:
Bij de chocomel.quote:
Tadaaa.quote:
Dat heb ik nog nooit gekochtquote:
Ahhhh..................... Wel aanlokkelijk ik zuip zo een pak op denk ikquote:
Het is voor mij niet de eerste keer dat ik dat doe. Je moet idd wel weten wat je doet, Een domme fout is zo gemaakt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou zo zenuwachtig zijn om die zooi in elkaar te zetten.
Als ie gaat roken is er iets misquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor mij niet de eerste keer dat ik dat doe. Je moet idd wel weten wat je doet, Een domme fout is zo gemaakt.
Dan heb je al wat mis gedaan.quote:
Het past niet OH JA WEL Het past godverdomme !!#$%%%&"e:Op dinsdag 30 mei 2023 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar ik ken de verhalen wel. Een verkeerd geheugen met geweld toch met geweld in het moederbord plaatsen of geen afstandsvoetjes gebruiken tussen kast en moederbord.
Ik moet ook wel bekennen dat het voor mij even veel uitzoekwerk was om uit te vinden wat optimaal was.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het past niet OH JA WEL Het past godverdomme !!#$%%%&&
Ik vind het gedurfd wel. Maar jou kennende komt dat goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat het voor mij even veel uitzoekwerk was om uit te vinden wat optimaal was.
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij krijgt waarschijnlijk wel de hoofdrol in Robert Plant, de musical
Badeendjes zijn waaghalsjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het gedurfd wel. Maar jou kennende komt dat goed
Sterkte alvastquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn waaghalsjes.![]()
Over een paar daagjes zullen we het weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |