Waarom is dat WTF? Politie doet dat vaker toch?quote:
Bedorven inmiddelsquote:
Wilde plantengroei op de bolus inmiddels.quote:
quote:
Ja dat staat er nu inquote:
Oh een bolusquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wilde plantengroei op de bolus inmiddels.
Zijn "kleine broertje"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
Het slachtoffer is een goede vriend van Tygo.
Zijn broertjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
Heftig toch?quote:
De acteur?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ja.quote:
Ja kut voor een zonnebril ofzo?quote:
Dus dan komen ze wel in actie !??quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
Wie zijn ZE?quote:
Van iemand anders ..... bizar.quote:
Wie is Tygo?quote:
Het zal je kind maar zijn...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Van iemand anders ..... bizar.
Ga gvd werken voor je geld.
Gebeurt veel te vaak dat mensen die andere mensen willen helpen zelf slachtoffer worden.
Oh je weet wat er is gebeurd?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Gebeurt veel te vaak dat mensen die andere mensen willen helpen zelf slachtoffer worden.
Dit weekend was HOH ,daar werden mensen van hun kettingen beroofd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Hoh?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit weekend was HOH ,daar werden mensen van hun kettingen beroofd.
quote:
Yep,maar zonder ketting hoop ik.quote:
Ik denk dit: Op festival doodgestoken Jimmy (21) schoot vriend van zijn zus te hulpquote:
quote:De 21-jarige Jimmy Schepers uit Diemen die overleed na een steekpartij op festival Solid Grooves, was even daarvoor de vriend van zijn zus te hulp geschoten. Op het feest zouden meerdere mensen zijn beroofd.
quote:
Hmmmm.quote:
Oh dat is wel zuur ja, welke sneue debiel gaat er met een wapen naar een festival. Ik ben blij dat ik wat ouder ben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dit: Op festival doodgestoken Jimmy (21) schoot vriend van zijn zus te hulp
[..]
Sneue debielen doen dat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is wel zuur ja, welke sneue debiel gaat er met een wapen naar een festival. Ik ben blij dat ik wat ouder ben.
Niet, voor een sigaret weigeren te geven kan je een mes in je donder krijgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Sneue debielen doen dat.
Hoe hou je het tegen is een betere vraag.
In de grote steden zeker ja en op dat soort festivals...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet, voor een sigaret weigeren te geven kan je een mes in je donder krijgen.
Die zag ik ook,heel onwerkelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En als je nou geen sigaretten hebt?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Jep maar ik heb daar niks van gezien of gehoord. Top dag gehad.quote:
Dan ben je de sigaarquote:
Dan mag je de pijp aan Maarten geven.quote:
Scherp als een mes.quote:
Geen tubjes voordat ik mijn nieuwe pc heb.quote:
Just the good ol' boys, never meaning no harm...quote:
Dit is toch niet jouw smaak.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen tubjes voordat ik mijn nieuwe pc heb.
Wanneer is dat dannnnnnnn????????????????????????????????quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen tubjes voordat ik mijn nieuwe pc heb.
Nou kijk daar is ie dan. Lul de behangerquote:
Ik ben wel wat zat met je spelletje Je weet het dondersgoed.quote:
Eind vd week, dan nog in elkaar zetten en bidden op het moment dat ik voor het eerst op de aan knop druk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer is dat dannnnnnnn????????????????????????????????
De Starbucks is in de aanbieding moest ik van Soul zeggen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk daar is ie dan. Lul de behanger
Duurt langggggquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind vd week, dan nog in elkaar zetten en bidden op het moment dat ik voor het eerst op de aan knop druk.
Alweer vorig week of die week er voor ookquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Starbucks is in de aanbieding moest ik van Soul zeggen.
Die liter verpakking heb ik niet gevonden. Ik haal wel 2 bekers elke dagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Starbucks is in de aanbieding moest ik van Soul zeggen.
Hopen dat die meteen doet danquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eind vd week, dan nog in elkaar zetten en bidden op het moment dat ik voor het eerst op de aan knop druk.
Staat bij de chocomel buiten de koelingquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die liter verpakking heb ik niet gevonden. Ik haal wel 2 bekers elke dag
Wat ben je aardig vandaagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk daar is ie dan. Lul de behanger
Ik zou zo zenuwachtig zijn om die zooi in elkaar te zetten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soul dus ook ,nu 2 voor 2,50.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die liter verpakking heb ik niet gevonden. Ik haal wel 2 bekers elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |