Ook niet.quote:

Fresh jij hebt een groot hart.quote:

Hoe bedoel je dat nou weer?quote:

Klopt. Deze film komt niet voor in mijn top 10 beste films, maar het type film en onderwerp (niet specifiek Nederlandse films) spreekt mij zeker aan.quote:

Hey you ook hierquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt. Deze film komt niet voor in mijn top 10 beste films, maar het type film en onderwerp (niet specifiek Nederlandse films) spreekt mij zeker aan.

Vindt jij het belangrijk hoe ik hem hier zie?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je FF als een grote vent van 2 meter voor je ?

Begon met een film gebaseerd op de bende van Nijvel als ik het goed heb.quote:

Gezelligquote:

Dat weet ik nog van vroeger ... die bende in Belgiequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begon met een film gebaseerd op de bende van Nijvel als ik het goed heb.

Tussen carnaval 1993 en carnaval 1994 maakte een bende willekeurig rovende en moordende jongeren de Nederlands-Limburgse stad Venlo en omstreken onveilig. In tegenstelling tot de Bende van Nijvel werden de daders in Venlo wel opgepakt. Tijdens het proces tegen de hoofdverdachten sprak de procureur van veertig moorden, waarvan er ,,slechts'' zeven bewezen werden. De filmregisseur Pieter Kuijpers (33) komt uit een dorpje vlakbij Venlo. Met de energieke misdaadfilm ,,Van God los'' filmt hij het trauma van zich af.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

gebaseerd op de bende van Venloquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet die dusquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog van vroeger ... die bende in Belgie

Die van Nijvel heeft ook echt veel meer indruk gemaaktquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat begrijp ik .. vreemd dat me daar niets meer van bijstaat....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |