Ben je nog in Friesland?quote:
Goedemorgenquote:
quote:
hee Fresh! niks geslapen nog?quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow (from A Star Is Born) (Official Music Video)
Wachten op jou.quote:
Nee nog steeds nietquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heySta je nog steeds niet in de top 20? bij daar wat hier niet genoemd mag worden
Zit net te kijken 18 puntjes maar... en nu tikt de tijd door daarquote:
Jazeker,mag ik over de films vertellen hier?quote:
Oh mag dat niet? Dan hou ik wel mijn mondquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heySta je nog steeds niet in de top 20? bij daar wat hier niet genoemd mag worden
Ik ben nog even beetje Zelda aan het spelen maar gaat ook niet lang meer duren voor ik een keer ga slapenquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit net te kijken 18 puntjes maar... en nu tikt de tijd door daar![]()
en nee ik ga daar niet reageren.
Als het 40+ films zijn lijkt me dat geen probleemquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker,mag ik over de films vertellen hier?
Nee, daar was ik alleen zondag.quote:
tuurlijk mag dat welquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh mag dat niet? Dan hou ik wel mijn mond
Oh nog bezig met Zelda hahaquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog even beetje Zelda aan het spelen maar gaat ook niet lang meer duren voor ik een keer ga slapen
Ah wat heb je te vieren?quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga zo taart en champagne halen voor vanavond ook.
Vind je het nog steeds leuk? Zelda?quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog even beetje Zelda aan het spelen maar gaat ook niet lang meer duren voor ik een keer ga slapen
Ja, ik schijn hier ook te mogen postenquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat wel![]()
Leuk je hier ook te zien en niet 'daar'.
Je noemde echt 2 films die ik boven aan mijn lijst heb staan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als het 40+ films zijn lijkt me dat geen probleem
quote:Op woensdag 31 mei 2023 06:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik schijn hier ook te mogen posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |