Ja, zit ik net die hele tekst van je te vertalenquote:

Eh ja dat ging ff fout , dacht dat ik de song in de CTR-V had ... maar daar stond nog het resultaat van mn verzoek aan de ChatGP een nummer te schrijven voor de grote "El Chufi"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zit ik net die hele tekst van je te vertalen

quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh ja dat ging ff fout , dacht dat ik de song in de CTR-V had ... maar daar stond nog het resultaat van mn verzoek aan de ChatGP een nummer te schrijven voor de grote "El Chufi"

Zoiets zei google translate ook al jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh ja dat ging ff fout , dacht dat ik de song in de CTR-V had ... maar daar stond nog het resultaat van mn verzoek aan de ChatGP een nummer te schrijven voor de grote "El Chufi"

Op dinsdag 30 mei 2023 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
 Op dinsdag 30 mei 2023 23:18 schreef Domnivoor het volgende: 
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door chufi op 31-05-2023 00:39:28 ]

Ik werk er welquote:

Dan kan je toch 1 van de bende geweest zijn,quote:

Dat ligt aan je kindquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:25 schreef chufi het volgende:
Dat ook weer gehad... nu nog naar mn kind appen of zal ik dat maar niet doen

Doet ze goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ligt nu aan het zwembad in Buenos Aires

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;

Dat doe ik dan buiten dit topic om... misschien wel of gewoon niet .. Kan ze zelf ook mocht ze willenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doet ze goed
Maar weet ik nog steeds niet of ze zo'n stukje leuk zou vinden of niet
Dus jij bent de enige die dat kan bepalen hier in het tpoic

quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:32 schreef Domnivoor het volgende:
Alabemos al gran Domnivoor…Ik had een tussendoortje en een refrein ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Daar kan niemand tegenopquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een tussendoortje en een refrein ...

Tis ook maar een nummer ,...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg nog om muziek, maar misschien moet ik daar dan een ouwe bekende voor contacten ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |