Nou ja het is niet dat ik niet wil reageren maar ik vind 'hé heb jij nog werk voor me in Spanje, beetje chillen op het strand en zo best relaxed' niet echt een valide sollicitatie. En al helemaal niet via DM.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies dat gevoel, ja![]()
Ohh dat is wel een nadeelBij mij reageert niemand op m'n sollicitaties dus ik ben voorlopig nog geen werkplebs
There it isquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
Hopelijk schiet Sevilla er snel eentje in na rust, want anders wordt het van Roma-kant natuurlijk weer mensonterend.
Erg jammerquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:56 schreef Fred_B het volgende:
IJsselmeervogels heeft ook een probleem trouwens.
quote:
Ah, ja dan is dit een vrij pijnlijk seizoen, met Spakenburg in de halve finale van de beker en zelf degraderenquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, de helft van mijn familie is rood.
Wel visserspotjes tegen Urk en Volendam.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen roden tegen de blauwen volgend seizoen dus
Ja NAC was niet best, maar Emmen gedroeg zich ook als Getafe-light.quote:
quote:
Ja. Allebei erg kut.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, ja dan is dit een vrij pijnlijk seizoen, met Spakenburg in de halve finale van de beker en zelf degraderen
Oja volgende keer zal ik vousvoyeren, meneer Straniquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is niet dat ik niet wil reageren maar ik vind 'hé heb jij nog werk voor me in Spanje, beetje chillen op het strand en zo best relaxed' niet echt een valide sollicitatie. En al helemaal niet via DM.
Toch nog gelukt!quote:
Fijn, dank je. Ik zal eens kijken of ik nog een baantje voor je in de aanbieding heb dan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja volgende keer zal ik vousvoyeren, meneer Strani
Is het toch nog iemand geluktquote:
-Knip-quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Arcee nou ook automatisch mod hier als beloning voor de prestatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |